Pffff, ben geloof ik high van de dampo en dronken van de hoestsiroop... Even kort dus!
Chicolate: Lijntje eromheen werkt goed, had ik niet aan gedacht. Haalt de boel inderdaad meer naar voren. Mijn interpretatie van je foto komt na het weekend, goed? Straks weg, laat thuis en morgen lang weekend weg. Gaat nu dus even niet meer lukken. Als dit topic maandag in de middag nog open is post ik hem hier, anders stuur ik je een link via PM ofzo.
k_man: Wow...echt wow. Lijnen, structuur maar toch simpelheid, rust en evenwicht. Heel, heel mooi.
ElizabethR: Qua foto de eerste, qua abstract de tweede. Eerste is lekker zen, mooi! Maar voor mijn gevoel te weinig abstract. Tweede is wel weer abstracter. Misschien een beetje druk maar het heeft wel wat, interessante vormen zijn er te zien. Jammer van die stevige flits rechtsonder. Misschien wat vignettering om dat hoekje wat rustiger te krijgen en de nadruk meer op het midden te leggen? Geen idee of het zou werken.
Sugar: Kleuren zijn wel aansprekend en lekker fleurig. Vind alleen bij de eerste alsof er meer "onderwerp" is. Bij de kleuren versie zie je rechtsonder wat scherps en verder weinig, het scherpe valt een beetje weg tegenover de rest. Bij de zwart-wit is er op de een of andere manier wat meer om te zien, een "vollere" plaat. Krijg er alleen wel een beetje "stoute" ideeën bij...

Noxa: Vind hem eigenlijk wel grappig! In eerste instantie dacht ik van "is dat alles" maar hoe vaker je er naar kijkt hoe meer er te zien valt. Heel basic maar toch heeft het "iets". Weet niet zo goed hoe ik dat moet omschrijven.
pea4fun: Mooi! En de naam klopt ook als een bus. Lijnen, zachte kleuren, goede scherptediepte. Maar mijn hart ligt nog bij steeds bij pea4fun
No. 3...

Zelf heb ik deze in gestuurd, de allereerste. En maandag zie ik wel wie er allemaal gewonnen hebben. Ben benieuwd! Trouwens, nog even dit: vind dit uiteindelijk wel een erg tof eerste onderwerp geworden. Uitdagend en lekker de ruimte voor veel creativiteit.
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.