ik ook denk ik, alleen de foto staat er nog niet bijquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:32 schreef pea4fun het volgende:
owdan wordt het dus toch die andere
nou ja...ik doe iig mee
Xil is alleen geloof ikquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:58 schreef k_man het volgende:
Zouden de modjes het ook vergeten zijn...?
Er zijn al drie dagen geen foto's meer toegevoegd.
niet vergeten, maar heb een mail gehad met de vraag hoe wie wat waar 1 fotoquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:58 schreef k_man het volgende:
Zouden de modjes het ook vergeten zijn...?
Er zijn al drie dagen geen foto's meer toegevoegd.
Ook moderaters gaan wel eens op vakantie geloof ikquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:13 schreef k_man het volgende:
Ik snap er niks van PK.
En prupke... waar is die nieuwe dan gebleven? Die zeurkous van wie we niet mochten discussiėren?
quote:
Staan ze dat nog altijd toe?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:16 schreef prupke het volgende:
[..]
Ook moderaters gaan wel eens op vakantie geloof ik
afdruk?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:21 schreef ElizabethR het volgende:
Ze staat voor, of langs, of tussen, of hoedanook voor een afdruk van een foto van zichzelf toch??
Hij is in ieder geval erg mooi
Het is gewoon een mooie fotoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:18 schreef MissBliss het volgende:
Maar dan moet wel dat stemtopic open!
en de laatste foto's moeten in het topic, anders kunnen ze nog niet stemmen op alle foto'squote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:18 schreef MissBliss het volgende:
Maar dan moet wel dat stemtopic open!
Ja, dat eerst natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 @ 00:19 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
en de laatste foto's moeten in het topic, anders kunnen ze nog niet stemmen op alle foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |