Helaas zijn Ajax supporters nog wel welkom in Eindhoven.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:13 schreef reetveter het volgende:
WAT IS DIT VOOR GEKANKER. Ajax - Feyenoord zonder publiek, snij dan gelijk mijn ballen eraf.
Ik heb gewoon echt vijf centimeter achter je gestaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoef nu niet meer in Utrecht over te stappen
Ow en ik kom wel trouwens. Samen met Bio en nog een paar
Ik. Maar je komt toch niet. Je mag ook niet komen want ik ben er dan niet en ik wil je als eerste FOK!ker zienquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil op de misschien lijst, wie gaat daar over?
Ja, en evt. PKquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
[..]
Ik wil een keer met jou en GT meeten.
ik kom ook, hihiquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Probeer je soms iedereen af te schrikken ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bio?![]()
En wie zijn die andere? YVONNNE???!![]()
![]()
![]()
Bovendien kan ik de OP niet meer wijzigen, te lang geleden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik. Maar je komt toch niet. Je mag ook niet komen want ik ben er dan niet en ik wil je als eerste FOK!ker zien
Het heet niet voor niets een misschien lijstquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik. Maar je komt toch niet. Je mag ook niet komen want ik ben er dan niet en ik wil je als eerste FOK!ker zien
Yeah right, jij gaat nooit komen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik fap al op de gedachte dat de kans bestaat dat je in mijn FoBo kijktquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets een misschien lijst. Bovendien komt 99,9% van de mensen die op die lijst staan niet. Ik wil er gewoon op staan, om er op staan. Dat is toch gewoon een verkapte aandachtshoer-lijst? Kan iedereen toch maar mooi fappen op de gedachte dat ik 'misschien' naar de meet kom. Jwz.
Zit je moeder in Jesus Camp?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:18 schreef behangplakker het volgende:
Een dik mens van 150 kilo zeurt over dikke mensen die teveel eten![]()
![]()
Uhm.quote:
Kun je nagaan als ik op die misschien-lijst kom te staan, lekker frikandelletje van mequote:Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik fap al op de gedachte dat de kans bestaat dat je in mijn FoBo kijkt
Ik kom wel hoor, volgende keer neem ik het voor je opquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yeah right, jij gaat nooit komen.Mallie mal mal.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets een misschien lijst. Bovendien komt 99,9% van de mensen die op die lijst staan niet. Ik wil er gewoon op staan, om er op staan. Dat is toch gewoon een verkapte aandachtshoer-lijst? Kan iedereen toch maar mooi fappen op de gedachte dat ik 'misschien' naar de meet kom. Jwz.
In ieder geval jou. Zal voor de rest gezelliger zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Probeer je soms iedereen af te schrikken ?
Ik kwam spontaan klaar toen ik frikandel las.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kun je nagaan als ik op die misschien-lijst kom te staan, lekker frikandelletje van me.
Als jij komt neem ik zaterdag nog plastic chirurgiequote:Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kun je nagaan als ik op die misschien-lijst kom te staan, lekker frikandelletje van me.
Curry en uitjes erbij en je hebt een frikandel speciaal.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kwam spontaan klaar toen ik frikandel las.
Ik moest giechelen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als jij komt neem ik zaterdag nog plastic chirurgie
True love, ik weet wel waar jouw frikandel van houdtquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kwam spontaan klaar toen ik frikandel las.
Probeer het opnieuw!quote:
die hele kankersmoel van 'mquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest giechelen.
Okay, deal! Wat ga je laten fixen dan?
[..]
True love, ik weet wel waar jouw frikandel van houdt.
Rustig maarquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die hele kankersmoel van 'm
Ik zorg voor de frikandel, jij wekt de saus op.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:25 schreef Allure_ het volgende:
al is de zon nog magerquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:27 schreef MiVer het volgende:
de vaagheid van misschien
begint hier ook in de lucht te hangen
was een mager zonnetje
jawel
Een holletje vol satésausquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest giechelen.
Okay, deal! Wat ga je laten fixen dan?
[..]
Ik heb een vaag vermoeden dat jij Joppie saus lekker vindt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zorg voor de frikandel, jij wekt de saus op.
Jij bent best een goede MiVer-imitator.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
al is de zon nog mager
de dagen lengen al
er hangt iets in de lucht
de lente
Je hebt het misquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb een vaag vermoeden dat jij Joppie saus lekker vindt.
Wanneer is dat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:30 schreef NoelGallagher het volgende:
haha, ik ga bier zuipen met remlof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |