quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:28 schreef MASD het volgende:
LAFFING OUT LOUT.
Rolling On Floor Laffin My Ass Off!quote:
Jawohl!1111111quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:39 schreef porsche1 het volgende:
DIE VON MEIN SIND GÜT!!1!1!1 HERR OLEP!
Nee, dat is niet cool.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:41 schreef Intxaurraga het volgende:
Capslock-kneuzen, donder op. Suffe oude platen uitlachen is cool
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Óok niet.quote:
Modo.quote:
Het is in ieder geval cooler om een topic te reanimeren dan om het te verbaggeren. Vraag dat je moeder maar.quote:
ICH SPRECHE DEUTSCH EINZWEIDREIPOLIZEIDREIVIERBRIEFPAPIERVIERFÜNFPIMMELINDIEMOENDT!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:41 schreef Intxaurraga het volgende:
Capslock-kneuzen, donder op. Suffe oude platen uitlachen is cool
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zocht ze ook alquote:
Wat heeft mijn moe hier nou weer mee te makenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:46 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het is in ieder geval cooler om een topic te reanimeren dan om het te verbaggeren. Vraag dat je moeder maar.
JAHDASSINDEINEGÜTTEALBUM!quote:
wel mooie korte strakke leren rokjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:46 schreef kyna het volgende:
[..]
hey is die ene niet de zus van Gwen Stefanie?
Drink je nu Hertog of een ander bierie?quote:
hey!gedraag je!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel mooie korte strakke leren rokjes
'doe's bukke'
buk nou maar gewoonquote:
Hertog Jan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:49 schreef Silaz het volgende:
[..]
Drink je nu Hertog of een ander bierie?
Waar kan ik dat mee vergelijken.quote:
Je bent van de oude stempel. Alles moet tegenwoordig kapot. De ecologie, de economie, de samenleving, de ziekenzorg, de privacy, de bushokjes, de fietsen, de medemens, en uiteindelijk ook het internet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:46 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het is in ieder geval cooler om een topic te reanimeren dan om het te verbaggeren. Vraag dat je moeder maar.
quote:
gewoon luisterenquote:
De Gazastrook, het Vaticaan, uitgeverijen, CD-winkels, telefoonhokjes, Feyenoord. Ach Jogy, hadden wij het nog maar voor het zeggen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Je bent van de oude stempel. Alles moet tegenwoordig kapot. De ecologie, de economie, de samenleving, de ziekenzorg, de privacy, de bushokjes, de fietsen, de medemens, en uiteindelijk ook het internet.
Maak mij wereld-dictator en ik red de wereld.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:08 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
De Gazastrook, het Vaticaan, uitgeverijen, CD-winkels, telefoonhokjes, Feyenoord. Ach Jogy, hadden wij het nog maar voor het zeggen.
Het eeuwig onbeminde en miskende TRU mijn waarde.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:09 schreef Intxaurraga het volgende:
O, niet dat ik het ooit voor het zeggen heb gehad, en jij hebt het kennelijk nog steeds voor het zeggen. Waar ben jij dan weer mod van, Joog?
dit was nachtbagger zo te zienquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah. Linkdump mag weer blijkbaar.
Open je eigen topicquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:11 schreef sannentamm het volgende:
wie weet er een grappige truuk om uit te halen wij zoeken er namelijk een voor bij een leraar
Gooi hem door het raam. altijd lachenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:11 schreef sannentamm het volgende:
wie weet er een grappige truuk om uit te halen wij zoeken er namelijk een voor bij een leraar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |