Irritantquote:Geüpload (bezig, even geduld)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:RAW-bestand: VTS_08_0.VOB
Toegevoegd: za 07 feb 2009 08:29:46 PST
Geüpload (bezig, even geduld)
Dit is geen lekker boeiend baggertopic ? Oh wacht het is Dribbel...quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:57 schreef Biogarde het volgende:
Moet door een draadje Dribbel.
motje ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit is geen lekker boeiend baggertopic ? Oh wacht het is Dribbel...
Dat van jou kan in een dagboek. Overigens die discussie niet hier voortzetten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit is geen lekker boeiend baggertopic ? Oh wacht het is Dribbel...
John Mayer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:28 schreef Hukkie het volgende:
Youtube is slow dancing in a burning room, heb dat ook gehad in het verleden. Als je snel iets wil uploaden dan moet je niet bij youtube zijn.
quote:
Wel iets met Dribbel erin ja maar niet diequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:39 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.youtube.com/user/Dribbel? [ afbeelding ]
http://www.youtube.com/user/Dribbel1987quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wel iets met Dribbel erin ja maar niet die [ [url=http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/]afbeelding[/url] ]
Neequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/Dribbel1987 [ afbeelding ]?
Lameeeequote:Your video, blalbalblalb, may have content that is owned or licensed by UMG.
No action is required on your part; however, if you are interested in learning how this affects your video, please visit the Content ID Matches section of your account for more information.
Sincerely,
- The YouTube Team
Ja mee bezig, maar het is echt maar 25mb en zelfs dat duurt echt al langquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:55 schreef Tism het volgende:
[..]
Even cancelen en opnieuw uploaden!..
leugenaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee gewoon als WMV opgeslagen, ik weet neit eens hoe je codecs er overheen zet man![]()
Chickies doe ik meetsal in de oven, 10 minuten en dan omdraaienquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:09 schreef Hukkie het volgende:
Taco's? Neh
Ga zo wel een paar chickies in de pan gooien.
Ik zou het écht niet weten, ik heb 0 verstand van computersquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:10 schreef de_priester het volgende:
[..]
leugenaar
een beetje delftenaar is nerd zat om dat te doen
op de BBQ met kipkruidenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:11 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Chickies doe ik meetsal in de oven, 10 minuten en dan omdraaien!
Ja maar, het is een Guitar Cover van The Hell Song, maar je hoort gewoon de hell song op de achtergrond?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Godverhij wordt geweigerd omdat er achtergrond muziek is van een band
De video is alleen te bekijken zonder geluid ivm auteursrechten.
Jezus wat een gezeik bij youtube zeg
Als jij je oren eens fatsoenlijk open zet hoor je hetquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja maar, het is een Guitar Cover van The Hell Song, maar je hoort gewoon de hell song op de achtergrond?
Als je gewoon je eigen gepingel zou hebben als geluid van het filmpje zou hij niet verwijderd worden.
Maar ik denk dat als je dat liedje gewoon op de speakers afspeelt en het dan opneemt, dus niet later een mp3tje eronder zet, en dat je duidelijker je gitaardinges hoort, dat ze het dan niet verwijderen hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als jij je oren eens fatsoenlijk open zet hoor je het [ [url=http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/]afbeelding[/url] ]
In de solo verkloot ik een stuk daar hoor je het goed
Beter dan dat hatelijke gedoe dat je keihard een gitaar hoort en dan ver op de achtergrond het liedje [ [url=http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/]afbeelding[/url] ]
Waar is je betere onderschrift heenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Verdomme hij blijft maar komen
Wat was dat dan ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waar is je betere onderschrift heen
Optyften, ook al heb je een keigeil plaatje in je fobo. Mijn trademark!quote:
STOMME LASTER!11!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:00 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Optyften, ook al heb je een keigeil plaatje in je fobo. Mijn trademark!
Die dribbel is goed link ja, vooral als ie boos is op YouTube.quote:
Ja dat zeg ik toch, als je vrijwel alleen het originele nummer hoort, mag het niet, maar als je je zelfgeproduceerde herrie upload, dan mag het welquote:Op donderdag 19 februari 2009 02:04 schreef Dribbel_ het volgende:
En dit laten ze wél op youtube staan![]()
LIEF DOEN TEGEN DRIBBEL_!quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:06 schreef CasB het volgende:
Je bent wel een stuk beter gaan spelen.En minder vals.
Die bends in die solo zijn alleen niet helemaal zuiverquote:Op donderdag 19 februari 2009 02:06 schreef CasB het volgende:
Je bent wel een stuk beter gaan spelen.En minder vals.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 02:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die bends in die solo zijn alleen niet helemaal zuiverIk breek echt m'n poten op die dikke snaren
=D
Je hebt zeker .10?quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die bends in die solo zijn alleen niet helemaal zuiverIk breek echt m'n poten op die dikke snaren
=D
.12quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:16 schreef addmanager het volgende:
[..]
Je hebt zeker .10?
Dat is gewoon ff wennen, ik gebruik het zelf ook, hoe langer je er mee speelt deste sterker je vingers worden, uiteindelijk gaat het wel gemakkelijk, ook als je de snaren even gebruikt worden ze iets soepeler.
.12? op een elektrische gitaar, jezus dat is wel erg overdreven.quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
.12
op .10 is het niet een probleem![]()
.08 heb je die serieusquote:Op donderdag 19 februari 2009 02:19 schreef addmanager het volgende:
[..]
.12? op een elektrische gitaar, jezus dat is wel erg overdreven.
Er zijn mensen die met .08 spelen, .10 lijkt mij toch wel een beetje het maximum, hoe ben je er ooit op gekomen om met .12 te gaan spelen?
Toen ik m'n gitaar kocht zat er standaard .08 opquote:Op donderdag 19 februari 2009 02:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
.08 heb je die serieusDacht dat het bij .09 wel ophield.
Op m'n andere heb ik .10 zitten maar deze gebruik ik veel voor m'n metal () dingen waarbij gedowntuned word, en zo hou ik er toch nog redelijk wat spanning op zonder dat het gaat zwabberen en blijft de toon fatsoenlijk zonder het dan dood slaat.
Ja in de winkels gooien ze er altijd van die troep op zodat het lekker licht speeltquote:Op donderdag 19 februari 2009 02:25 schreef addmanager het volgende:
[..]
Toen ik m'n gitaar kocht zat er standaard .08 op, .12 zou ik nooit mee kunnen spelen denk ik (als ik noten moet benden dan, en al helemaal niet als ik dat met m'n pink moet doen
).
k, ja ik had m'n hele gitaar ook opnieuw moeten afstemmen door die dikkere snarenquote:Op donderdag 19 februari 2009 02:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja in de winkels gooien ze er altijd van die troep op zodat het lekker licht speelt![]()
Mja het is wennen, en vooral eelt kweken, maar relax is anders gebruik dit ding ooke igenlijk nooit voor dat soort solo dingen. Maar had net het geluid op die afgesteld en geen zin om weer opnieuw te beginnen
quote:Geüpload (bezig, even geduld)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |