Als je carbs eet, let je er dan wel op of het snelle of langzame zijn?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook.
Weet je trouwens wat vervelend is? Nu ik niet meer aan het low-carben ben is mijn suikerverslaving weer in volle hevigheid teruggekeerd. Ik word echt gék van mezelf!
Moet je naar een wasserette of hebben jullie zo'n waskelderachtig iets?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:35 schreef AKnynke het volgende:
ik ben al 2 uur druk met de was doen...
blegh, wat een gedoe hier.
Neen, het is hier nog steeds vies koud! Al belet dat dat gekke volkje niet in korte broeken te lopen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:36 schreef conleche het volgende:
Ik ga mezelf ook uit bed slepen, de verwarming aanzetten en dan kruip ik met koffie nog even terug. Vandaag weer naar Belgie. Zou daar de lente wel zijn begonnen al?
Net ff mijn contract erbij gepakt...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het contract van 10 maanden kan toch ook een half jaar geleden zijn ingegaan?
Over contract opzegging zegt het contract helemaal niks...quote:Deze overeenkomst wordt met ingang van 24 september 2008 aangegaan voor een duurtijd van 1 jaar. Dit contract kan niet stilzwijgend verlengd worden.
Oh men, hou op... Ik heb gisteravond de hele avond lopen wassen, de hele kamer hing vol met natte dingen. Vriendje ging vanochtend voor een paar dagen naar z'n ouders en bedacht gisteravond dat hij ongeveer niks meer schoon had.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:35 schreef AKnynke het volgende:
ik ben al 2 uur druk met de was doen...
blegh, wat een gedoe hier.
Dus vanaf nu nog 7 maanden? Is onderverhuren ook geen optie?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:39 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Neen, het is hier nog steeds vies koud! Al belet dat dat gekke volkje niet in korte broeken te lopen...Zelfs toen het -20 was stiefelde ze hier zo af en toe nog steeds in zo'n korte broek...
[..]
Net ff mijn contract erbij gepakt...
[..]
Over contract opzegging zegt het contract helemaal niks...
Er staat niks in over opzeggen? Dan staat er dus ook niet in dat je niet kan opzeggen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:39 schreef zwahiel het volgende:
[..]
[..]
Nee. Ik wil namelijk het liefst weer "normaal" gaan eten zonder de hele tijd na te denken over wat ik in mijn mond steek. Maar ik eet bruin brood, fruit én snoep. Het is dus een mengeling.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je carbs eet, let je er dan wel op of het snelle of langzame zijn?
Jawel. De looptijd is 1 jaar. Als jij of de verhuurder niets van zich laten horen eindigt het contract ook met 1 jaar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:39 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Neen, het is hier nog steeds vies koud! Al belet dat dat gekke volkje niet in korte broeken te lopen...Zelfs toen het -20 was stiefelde ze hier zo af en toe nog steeds in zo'n korte broek...
[..]
[..]
Hebben zijn ouders geen wasmachine dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh men, hou op... Ik heb gisteravond de hele avond lopen wassen, de hele kamer hing vol met natte dingen. Vriendje ging vanochtend voor een paar dagen naar z'n ouders en bedacht gisteravond dat hij ongeveer niks meer schoon had.
Dat is idd wel het fijnste ja.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Ik wil namelijk het liefst weer "normaal" gaan eten zonder de hele tijd na te denken over wat ik in mijn mond steek. Maar ik eet bruin brood, fruit én snoep. Het is dus een mengeling.
Ik zou de snoep toch laten zitten. Je kan toch ook best normaal eten zonder?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Ik wil namelijk het liefst weer "normaal" gaan eten zonder de hele tijd na te denken over wat ik in mijn mond steek. Maar ik eet bruin brood, fruit én snoep. Het is dus een mengeling.
Als 't in Utrecht was, was 't zo geregeld, onderhuren en gaan. Er zijn altijd mensen op zoek naar een woning. Maar hier in Antwerpen ligt dat ietsie andersquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:41 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Er staat niks in over opzeggen? Dan staat er dus ook niet in dat je niet kan opzeggen.
Zoiets moet toch in alle redelijkheid met de verhuurder te regelen zijn. Utrecht loopt over van de studenten die een woning zoeken.
Ik zou gewoon een belletje naar de verhuurder wagen en kijken of je met hem/haar kan onderhandlen over een opzegtermijn.
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:36 schreef conleche het volgende:
Ik ga mezelf ook uit bed slepen, de verwarming aanzetten en dan kruip ik met koffie nog even terug. Vandaag weer naar Belgie. Zou daar de lente wel zijn begonnen al?
In NL geldt dat je opzegtermijn niet langer kan zijn dan de huur die je betaalt. Als je per jaar betaalt, is de opzegermijn een jaar, betaal je per maand, dan mag je ook per maand opzeggen. Ofzo. En zo'n regeltje dat stilzwijgend velengen niet mag, zou in NL volgens mij ook niet geldig zijn. Wet gaat boven zo'n contract.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:39 schreef zwahiel het volgende:
Dat komt omdat je nu weet dat je weggaat cq de beslissing hebt genomen om te gaan. Nu is er ook weer plaats in je hoofd en hart om de mooie kanten van Belgie te zien.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef zwahiel het volgende:
Eigenlijk wil ik hier weg maar ook weer niet. Beetje een vreemde situatie zeg maar.
Oh sorry, ik had vluchtig Utrecht opgevangen dus ik was in de veronderstelling dat het daar over ging. Maar goed. Mail je huurbaas gewoon. Wie niet waagt..quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Als 't in Utrecht was, was 't zo geregeld, onderhuren en gaan. Er zijn altijd mensen op zoek naar een woning. Maar hier in Antwerpen ligt dat ietsie andersHier is geen woning tekort, maar een overschot.
Ik ga eens met mijn huisbaas mailen kijken wat die zegt.
Eigenlijk wil ik hier weg maar ook weer niet. Beetje een vreemde situatie zeg maar.
Jawel, maar hij moest via een afspraak met een klant dus hij moest vandaag al iets schoons hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hebben zijn ouders geen wasmachine dan?
Ik word gek hier! Ze zijn aan het heien voor de deur. En daar horen allemaal van die doordreunende geluiden bij die je in je maag voelt enzo.
Owja, en die je bureau doet laten trillen enzo.
Ik heb gebruiksaanwijzingen geschreven voor de wasmachine. Dit soort was, dat programma, dat wasmiddel. En dan nog gaat het fout als ik er zelf niet naast sta.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jawel, maar hij moest via een afspraak met een klant dus hij moest vandaag al iets schoons hebben.
Ik weet het, ik moet het eigenlijk niet voor hem doen, emancipatie enzo... Maarja, mijn kleren konden nu meteen mee en als hij de was doet stopt 'ie alles bij elkaar op 40 graden.
Ok, genoeg gezeurd, sorry.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:50 schreef Mini_rulez het volgende:
... Maarja, mijn kleren konden nu meteen mee en als hij de was doet stopt 'ie alles bij elkaar op 40 graden.
Sneeuw!quote:
Maar ik zit op mn werk!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef zwahiel het volgende:
@Liejannuh, heiers zijn vervelend. En dat gaat ook altijd zo lang door. Sowieso overal waar je gaan wonen komen ineens die rot bouwvakkers op de proppen die herrie gaan lopen maken de gehele dag...
Same here.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef Tinkepink het volgende:
DAt doe ik ook hoor. Werkt prima (wel op kleur sorteren natuurlijk, maar zelfs dat niet altijd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |