quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:18 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
Ik denk, ik kijk even of ik hem kan vinden.... Nee kon hem neeeerrgggeeens vinden..... whaa
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Lol ik dacht dat zullen we wel eens zien... open FTD... typ in u2...
ik geloof dat mn zoektocht 4 seconden geduurt heeft...
ben ik nu een vriend van chiel?? YUK
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:55 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had hem zelfs binnen de minuut binnen.
Sterk puntquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:30 schreef MASD het volgende:
U2
Zeiken over armoede en met een belachelijke lelijke multi-miljoen videoclip aankomen.
Als je aan Giel komt, kom je aan mij, hoor je me, HOOR JE MEquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:39 schreef Adelante het volgende:
Je mist het punt, Paul (zoals zo vaak)
Het ging er om dat Giel Bedel zei dat het album van U2 onmogelijk te krijgen was op internet en hij er exclusief via zijn vrienden was aangekomen. Nou binnen 10 seconden kon je dat album dus vinden en downloaden. En dus faalt jouw vriend Giel.
Hey ramdebiel, doe eens beetje mak aanquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Als je aan Giel komt, kom je aan mij, hoor je me, HOOR JE ME
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:40 schreef Heathen. het volgende:
Giel schepte er ook over op dus wat lul je nou
Hij verkondigt gewoon leugens op nationale (door ons betaalde) televisie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Als je aan Giel komt, kom je aan mij, hoor je me, HOOR JE ME
Is die prutser ook nog op tv tegenwoordig???quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij verkondigt gewoon leugens op nationale (door ons betaalde) televisie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PVV links? Nee. De PVV is en blijft een rechtse oppositiepartij.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:44 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Uitlekken![]()
De kantoorslaafjes die zichzelf helemaal te cool vinden door albums, Rijksbegrotingen en ander spul naar de buitenwereld te lekken mogen van mij naast hun ontslag een gloeiende pook in hun aars krijgen.UItlekken is zwaar oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat ook nog net niet hoor..quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:45 schreef Siniti het volgende:
u2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik luister nog liever nog liever naar Jordy van Loon
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:44 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Uitlekken![]()
De kantoorslaafjes die zichzelf helemaal te cool vinden door albums, Rijksbegrotingen en ander spul naar de buitenwereld te lekken mogen van mij naast hun ontslag een gloeiende pook in hun aars krijgen.Had je vader maar niet uitgelekt, dan waren we bevrijd geweest van de idioterie die jij hier ten toon spreidtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitlekken![]()
De kantoorslaafjes die zichzelf helemaal te cool vinden door albums, Rijksbegrotingen en ander spul naar de buitenwereld te lekken mogen van mij naast hun ontslag een gloeiende pook in hun aars krijgen.Jij denkt niet dat Bono zelf die cd heeft gelekt, zodat mensen/fans hem eerst kunnen luisteren en dan meteen bij release kunnen aanschaffen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Ik heb Jordy van Loon nog steeds niet gehoord dus ik kan het zeggenquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nou dat ook nog net niet hoor..
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Je bent gewoon een kneus. En U2 ook. En Giel ook.
En daarom scoren ze al bijna 30 jaar hitsquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:52 schreef Shivo het volgende:
Mensen die U2 downloaden snappen niks van muziek. net als U2.
Inderdaad, ik had hem zelfs binnen de minuut binnen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:39 schreef Adelante het volgende:
Je mist het punt, Paul (zoals zo vaak)
Het ging er om dat Giel Bedel zei dat het album van U2 onmogelijk te krijgen was op internet en hij er exclusief via zijn vrienden was aangekomen. Nou binnen 10 seconden kon je dat album dus vinden en downloaden. En dus faalt jouw vriend Giel.
Mensen die denken dat populaire muziek goede muziek isquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:54 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
En daarom scoren ze al bijna 30 jaar hits
Waar wil je het goed zijn van muziek, wat enkel en alleen op smaak berust is, dan aan afmeten. Alleen jouw smaak?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:58 schreef Shivo het volgende:
[..]
Mensen die denken dat populaire muziek goede muziek is
Nee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat Bono zelf die cd heeft gelekt, zodat mensen/fans hem eerst kunnen luisteren en dan meteen bij release kunnen aanschaffen?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Largest crap in history(South Park
)
quote:Release Notes :
Special thnx to Giel Beelen for supplying this release!
-end
Ah, vandaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
wel geniaal dat de scene release getagged is met -GiELBEELEN.. anderhalf uur na De Wereld Draait Door
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |