quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zal meteen pmen
helemaal nu he, nu we verloofd zijn enzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was mijn reactie ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joe is sowieso NEUK muziek...
I wanna knowwww.....
Zit in de naam
oh joepie, dan ga ik m steeds weer lezen en lezen en lezen dan lijkt t toch of ik een beetje bij je benquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zodra ik thuis ben krijg je een berichtje.
Inderdaad, nu helemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O. weer iemand die uit msn kan. Mensen die zich niet aan hun belofte houden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zodra ik thuis ben krijg je een berichtje.
Inderdaad, nu helemaal
Ik heb hier Lionel Richie op staan... Nog niet geprobeerd tbhquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Op welke muziek kun je eigenlijk niet neuken?
Dat kom ik dan toch ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O. weer iemand die uit msn kan. Mensen die zich niet aan hun belofte houden.
Je zou ongeringeld weer naar Nederland komen.
Welke muziek wel dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb hier Lionel Richie op staan... Nog niet geprobeerd tbh
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Op welke muziek kun je eigenlijk niet neuken?
Ik had zelf een neuk cd. Al die sletjes gleden ervan...quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat was mijn reactie ook
Dat het in de naam zit verbaast me niets
Mooi opzwepend tempo toch. Moet vast lukken.quote:
Wat voor verloofde ben jij?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat kom ik dan toch ookIk ga hier nog geen ring aanschaffen
Tip: D'Angeloquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:18 schreef JoeyT het volgende:
Ik had zelf een neuk cd. Al die sletjes gleden ervan...
Joe, Donell Jones, LL, R Kelly... Word er nog steeds geil van. Goede ouwe tijd..
ja hij komt nog ringloos hierheen om mij op te pikken en dan gaan we saampjes terug en trouwen daar op t strandquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat voor verloofde ben jij?
Duim pik je dit?
Welnee. Geen vrouw zegt ook nee tegen Marvin Gaye.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:21 schreef Ludootje het volgende:
Barry White is zeker veel te ouderwets?
Hoort er natuurlijk ook bijquote:
Nee hoor. Ook zeer geilquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:21 schreef Ludootje het volgende:
Barry White is zeker veel te ouderwets?
Ik wel, maar geen idee meer wat!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Eigenlijk nog nooit met muziek op gesekst![]()
Inderdaad. Dan kopen we hier samen wat moois .quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja hij komt nog ringloos hierheen om mij op te pikken en dan gaan we saampjes terug en trouwen daar op t strand
Inderdaad, wat lets get it on en sexual healing doet het nog steeds subliemquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Welnee. Geen vrouw zegt ook nee tegen Marvin Gaye.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was met belangrijkere dingen bezig, natuurlijk!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je had wat anders op naast de muziek?
Keith Sweat. Ook een meester natuurlijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Welnee. Geen vrouw zegt ook nee tegen Marvin Gaye.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Ze was bang dat je weer ging flippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
Ook heel belangrijk, uiteraard!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was met belangrijkere dingen bezig, natuurlijk!
Het is niet slecht, maar ik hoor liever een andere stem uhh geluid bij mijn oor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:26 schreef ArTiC het volgende:
ik kan echt niet geil worden met op de achtergrond een dikke RnB neger met zware stem![]()
akoestisch CDtje van incubus was wel tof, geile avond op gehad
Ik maak wel weer een cdtje. Kunnen we die ff samen beluisteren bij je zus... Goed idee?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was met belangrijkere dingen bezig, natuurlijk!
Het belangrijkste op dat moment natuurlijk!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ook heel belangrijk, uiteraard!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik maak wel weer een cdtje. Kunnen we die ff samen beluisteren bij je zus... Goed idee?![]()
Een geile mannenstemquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is niet slecht, maar ik hoor liever een andere stem uhh geluid bij mijn oor.
Dat zonder meer! Niets zo geil als een vrouw die in je oor fluistert en hijgtquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is niet slecht, maar ik hoor liever een andere stem uhh geluid bij mijn oor.
Gewoon om te luisteren natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat zonder meer! Niets zo geil als een vrouw die in je oor fluistert en hijgt![]()
Maar goed, al dat gepraat over seks hier doet me alleen maar meer zin in carnaval hebben... Ik ga lekker een filmpje kijken en te bedde.
ruk zequote:Op woensdag 18 februari 2009 20:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat zonder meer! Niets zo geil als een vrouw die in je oor fluistert en hijgt![]()
Maar goed, al dat gepraat over seks hier doet me alleen maar meer zin in carnaval hebben... Ik ga lekker een filmpje kijken en te bedde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |