quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zal meteen pmen
helemaal nu he, nu we verloofd zijn enzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was mijn reactie ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joe is sowieso NEUK muziek...
I wanna knowwww.....
Zit in de naam
oh joepie, dan ga ik m steeds weer lezen en lezen en lezen dan lijkt t toch of ik een beetje bij je benquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zodra ik thuis ben krijg je een berichtje.
Inderdaad, nu helemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O. weer iemand die uit msn kan. Mensen die zich niet aan hun belofte houden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zodra ik thuis ben krijg je een berichtje.
Inderdaad, nu helemaal
Ik heb hier Lionel Richie op staan... Nog niet geprobeerd tbhquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Op welke muziek kun je eigenlijk niet neuken?
Dat kom ik dan toch ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O. weer iemand die uit msn kan. Mensen die zich niet aan hun belofte houden.
Je zou ongeringeld weer naar Nederland komen.
Welke muziek wel dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb hier Lionel Richie op staan... Nog niet geprobeerd tbh
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Op welke muziek kun je eigenlijk niet neuken?
Ik had zelf een neuk cd. Al die sletjes gleden ervan...quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat was mijn reactie ook
Dat het in de naam zit verbaast me niets
Mooi opzwepend tempo toch. Moet vast lukken.quote:
Wat voor verloofde ben jij?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat kom ik dan toch ookIk ga hier nog geen ring aanschaffen
Tip: D'Angeloquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:18 schreef JoeyT het volgende:
Ik had zelf een neuk cd. Al die sletjes gleden ervan...
Joe, Donell Jones, LL, R Kelly... Word er nog steeds geil van. Goede ouwe tijd..
ja hij komt nog ringloos hierheen om mij op te pikken en dan gaan we saampjes terug en trouwen daar op t strandquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat voor verloofde ben jij?
Duim pik je dit?
Welnee. Geen vrouw zegt ook nee tegen Marvin Gaye.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:21 schreef Ludootje het volgende:
Barry White is zeker veel te ouderwets?
Hoort er natuurlijk ook bijquote:
Nee hoor. Ook zeer geilquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:21 schreef Ludootje het volgende:
Barry White is zeker veel te ouderwets?
Ik wel, maar geen idee meer wat!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Eigenlijk nog nooit met muziek op gesekst![]()
Inderdaad. Dan kopen we hier samen wat moois .quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja hij komt nog ringloos hierheen om mij op te pikken en dan gaan we saampjes terug en trouwen daar op t strand
Inderdaad, wat lets get it on en sexual healing doet het nog steeds subliemquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Welnee. Geen vrouw zegt ook nee tegen Marvin Gaye.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was met belangrijkere dingen bezig, natuurlijk!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je had wat anders op naast de muziek?
Keith Sweat. Ook een meester natuurlijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Welnee. Geen vrouw zegt ook nee tegen Marvin Gaye.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Ze was bang dat je weer ging flippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
Ook heel belangrijk, uiteraard!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was met belangrijkere dingen bezig, natuurlijk!
Het is niet slecht, maar ik hoor liever een andere stem uhh geluid bij mijn oor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:26 schreef ArTiC het volgende:
ik kan echt niet geil worden met op de achtergrond een dikke RnB neger met zware stem![]()
akoestisch CDtje van incubus was wel tof, geile avond op gehad
Ik maak wel weer een cdtje. Kunnen we die ff samen beluisteren bij je zus... Goed idee?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was met belangrijkere dingen bezig, natuurlijk!
Het belangrijkste op dat moment natuurlijk!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ook heel belangrijk, uiteraard!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik maak wel weer een cdtje. Kunnen we die ff samen beluisteren bij je zus... Goed idee?![]()
Een geile mannenstemquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is niet slecht, maar ik hoor liever een andere stem uhh geluid bij mijn oor.
Dat zonder meer! Niets zo geil als een vrouw die in je oor fluistert en hijgtquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is niet slecht, maar ik hoor liever een andere stem uhh geluid bij mijn oor.
Gewoon om te luisteren natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat zonder meer! Niets zo geil als een vrouw die in je oor fluistert en hijgt![]()
Maar goed, al dat gepraat over seks hier doet me alleen maar meer zin in carnaval hebben... Ik ga lekker een filmpje kijken en te bedde.
ruk zequote:Op woensdag 18 februari 2009 20:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat zonder meer! Niets zo geil als een vrouw die in je oor fluistert en hijgt![]()
Maar goed, al dat gepraat over seks hier doet me alleen maar meer zin in carnaval hebben... Ik ga lekker een filmpje kijken en te bedde.
Have a nice fapquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
net5?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat ja.![]()
Ik duik de bank op, meidenfilm kijken.
idd...als je flink met elkaar bezig bent en dan via haar bovenlijf kussend naar haar hals werken en dan in haar oor zeggen: ik ben artic, 28 jaar en ik doe donald duck na *kwaaaak*quote:
Nou, dat dus..quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd...als je flink met elkaar bezig bent en dan via haar bovenlijf kussend naar haar hals werken en dan in haar oor zeggen: ik ben artic, 28 jaar en ik doe donald duck na *kwaaaak*
heerlijk
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon om te luisteren natuurlijk.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:39 schreef kwaakvaak het volgende:
al dat kleffe geneuk... bah... tempo maken!...
hop hop in galop, beetje doorneuken!
quote:
You'd Wish!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Owww ik ga zo geNouked worden...
Ik ga even afkoelen
Jij hebt nog niet vaak geneukt zo te merken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:42 schreef MaartenHaarlem het volgende:
op repeat
Meer heb je niet nodig .
Neuk ze !
als gaf ze geld toe, dan zou ik nog het bed uit gaan en mijn lul in de diepvriezer leggen. jezus wat vreselijke takke ploat is dat zeg.. Kleffe aard'n'bijen muziek..quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:42 schreef MaartenHaarlem het volgende:
op repeat
Meer heb je niet nodig .
Neuk ze !
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet vaak geneukt zo te merken.
Wat een fokkin kut muziek. Krijg er een flinke slappe van.
Actually..quote:
Nou klef wil ik het niet eens noemen. Gewoon gaar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als gaf ze geld toe, dan zou ik nog het bed uit gaan en mijn lul in de diepvriezer leggen. jezus wat vreselijke takke ploat is dat zeg.. Kleffe aard'n'bijen muziek..
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Actually..
I do![]()
Dear god. I know I've done wrong in my life. So one more wrong thing does't hurt anybody.
Ah idee voor morgenquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow was ik weer. toch wel lekker gegeten en heerlijke stoofpeertjes gekregen
Lekker!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow was ik weer. toch wel lekker gegeten en heerlijke stoofpeertjes gekregen
Met mij goed, met jou ook? Hoe is het met je kies? Of zonder kies eigenlijk?quote:
Goed maJo , we zijn elkaars muziek keuzes aan het afkraken omdat we allemaal in hokjes denken.quote:
Lekkerquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Koude stoofpeertjes.. een hele pan vol. Met meer dan genoeg kaneel![]()
![]()
das toch ook raar, om met een pan vol koude stoofpeertjes op kaneel te neuken???quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Koude stoofpeertjes.. een hele pan vol. Met meer dan genoeg kaneel![]()
![]()
Neuken?! Natuurlijk! Dat is de oplossing natuurlijk.. dat ik daar niet eerder aan gedacht hebquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das toch ook raar, om met een pan vol koude stoofpeertjes op kaneel te neuken???
Mijn kies gaat goed alleen voor de rest minder. Vandaag 17 uur geslapen en ben nog steeds doodopquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
Met mij goed, met jou ook? Hoe is het met je kies? Of zonder kies eigenlijk?
Heel lekkerquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik moet ook helemaal niet mee lezen![]()
anytime babe!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Neuken?! Natuurlijk! Dat is de oplossing natuurlijk.. dat ik daar niet eerder aan gedacht heb![]()
Fijn dat het met je kies beter gaat.. Is dat ook niet de nasleep van de verdoving en het bijna niet slapen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn kies gaat goed alleen voor de rest minder. Vandaag 17 uur geslapen en ben nog steeds doodop
moet ik ook maar eens doenquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel lekker
en ga nu weer aan je studie
Ga jij dan ook maar weer snel aan de slagquote:
Worden ze daar lekkerder van?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Neuken?! Natuurlijk! Dat is de oplossing natuurlijk.. dat ik daar niet eerder aan gedacht heb![]()
ja mevrouwquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ga jij dan ook maar weer snel aan de slag
Natuurlijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Worden ze daar lekkerder van?
Van zoveel slapen rust je ook niet uit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn kies gaat goed alleen voor de rest minder. Vandaag 17 uur geslapen en ben nog steeds doodop
Goed zoquote:
Ja, dat was toch niet helemaal waar ik aan dachtquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk
Mijn sappen zijn toch heerlijk
Sorry, maar het is nu eenmaal zoquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat was toch niet helemaal waar ik aan dacht
Geheime ingrediëntquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sorry, maar het is nu eenmaal zo
holey fuck... dat zijn goeie pijnstillers die jij krijgt van de tandarts!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe zou het moeten als je daar een product van wilt maken ? Dan moet je echt aan de slag ! Over de lopendeband hangen en *hup*quote:
Nope hier heb ik al 2 maanden last van en word er nu ook voor onderzocht in het ziekenhuis...quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Fijn dat het met je kies beter gaat.. Is dat ook niet de nasleep van de verdoving en het bijna niet slapen?
Sterkte iig!
He! het is wel iets exclusiefs hequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:10 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Hoe zou het moeten als je daar een product van wilt maken ? Dan moet je echt aan de slag ! Over de lopendeband hangen en *hup*
Dit is helaas geen kwestie van niet uitrusten door slaap maar zo moe zijn dat je werkelijk niets kunt doenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Van zoveel slapen rust je ook niet uit.
Sinds zondag geen pijnstiller meer gehad dus dit staat er los van...quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
holey fuck... dat zijn goeie pijnstillers die jij krijgt van de tandarts!
Beterschap !quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sinds zondag geen pijnstiller meer gehad dus dit staat er los van...
Ik ga weer even een poging tot uit bed gaan doen, tot later
Niet alles serieus nemen he, s'niet goed!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ciao MaJomeisje.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga weer even een poging tot uit bed gaan doen, tot later
En al gepost in deze topic door mij.quote:
Deze vind ik ook vet ! Krijg er zelfs kippenvel vanquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:38 schreef kwaakvaak het volgende:
ach ik heb gewoon skunk anansie op staan terwijl ik wat boeiende code aan het schrijven ben, ook leuk hoor
Hooiquote:
Rustig/drukquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hooi
Hoe is/was je verjaardag?
Haha, vierde je het vandaag?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Rustig/druk![]()
Hey Techno en & auto tegelijk weer online .... verdacht![]()
zo, eigenlijk wel klaar. zo een kopje theequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goed zo
met af en toe streng zijn is niks mis![]()
Boxquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:11 schreef mrbox het volgende:
Hey Techno en & auto tegelijk weer online .... verdacht![]()
Neem jij een lekker kopje thee , heb je verdientquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zo, eigenlijk wel klaar. zo een kopje thee
Jaa jij volgt natuurlijk het voorbeeld van Duim, alleen dan met een toygirlquote:
Muziek? Neuh....quote:
ik hoorde mijn naam!?!?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa jij volgt natuurlijk het voorbeeld van Duim, alleen dan met een toygirl![]()
Autoygirl.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:21 schreef mrbox het volgende:
Jaa jij volgt natuurlijk het voorbeeld van Duim, alleen dan met een toygirl![]()
Shit, jij hebt het al door :-(quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaquote:
Seks? Koekje? Alcohol? Chips? Chocolade?quote:
Dan hoop ik voor jou dat dat op hetzelfde neer komtquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Seks? Koekje? Alcohol? Chips? Chocolade?
Hahahaha het is idd erger nu dan als je een paar weken/maanden droog staat.quote:
haha, leuk zijn die om te kijken als je je zo voelt hè?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:25 schreef Duimelot het volgende:
romantische comedy's zijn trouwens *zucht*
ik wil dat oohook
En toch.. vreemd is dat. Als ik nu seks had, zou ik niet eens meer aan de rest denken. Terwijl, als ik welk ander van de rest uit het rijtje nu had, ik nog steeds zin zou hebben in seksquote:
Komt dan omdat je (onbewust?) het meeste zin in seks hebt & dan niets dat overtreffenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En toch.. vreemd is dat. Als ik nu seks had, zou ik niet eens meer aan de rest denken. Terwijl, als ik welk ander van de rest uit het rijtje nu had, ik nog steeds zin zou hebben in seks
En bedankt. Ik had zin in iets lekkers, nu heb ik zin in seks.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Komt dan omdat je (onbewust?) het meeste zin in seks hebt & dan niets dat overtreffen
ow. Niet dat seks niet lekker is dus hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En bedankt. Ik had zin in iets lekkers, nu heb ik zin in seks.
Niet alleen hierquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef Thrar het volgende:
shit zeg, jullie zijn best vaak geil hier![]()
Onbewust had je dat dan toch al in seksquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En bedankt. Ik had zin in iets lekkers, nu heb ik zin in seks.
Hehe. Jij hebt daar geen last van?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef Thrar het volgende:
of je speeltjes onder je bed vandaan halen ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet alleen hier
Wat denk je, moet ik hulp gaan zoeken?
jawel, maar dat verkondig ik niet hierquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Onbewust had je dat dan toch al in seks
[..]
Hehe. Jij hebt daar geen last van?
Ik heb geen speeltjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:33 schreef Thrar het volgende:
[..]
of je speeltjes onder je bed vandaan halen ofzo
Hehe okequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef Thrar het volgende:
[..]
jawel, maar dat verkondig ik niet hiermijn rechter hand is geduldig
Niet?quote:
Gefixedquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef Thrar het volgende:
shit zeg, jullie zijn best vaak altijd geil hier![]()
Ik hoorde seks!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En toch.. vreemd is dat. Als ik nu seks had, zou ik niet eens meer aan de rest denken. Terwijl, als ik welk ander van de rest uit het rijtje nu had, ik nog steeds zin zou hebben in seks
Nope. Daar ben ik dankzij mijn ex helemaal van genezen. Heb ze ook niet nodig ook trouwens hoorquote:
Okequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nope. Daar ben ik dankzij mijn ex helemaal van genezen. Heb ze ook niet nodig ook trouwens hoor
waarom? kan toch leuk zijn om ze te gebruiken zo nu en dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nope. Daar ben ik dankzij mijn ex helemaal van genezen. Heb ze ook niet nodig ook trouwens hoor
Occasion sites zijn ook leukquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:37 schreef RealZeus het volgende:
* occasionsites wegklikt.
Ik las iets met seks?
ja he heb je er ook last vanquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahahaha het is idd erger nu dan als je een paar weken/maanden droog staat.
Nee. Ik heb er vervelende associaties bij. Niet echt iets om opgewonden van te raken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:37 schreef Thrar het volgende:
[..]
waarom? kan toch leuk zijn om ze te gebruiken zo nu en dan?
In dit geval nodig.quote:
dank je lieverdquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Neem jij een lekker kopje thee , heb je verdient
Oei....! Dat is niet zo mooi!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In dit geval nodig.
Hoorde bij de garage dat mijn auto terminaal is dus heb nog 3 maanden om een ander te zoeken.
ok, ik snap hemquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Ik heb er vervelende associaties bij. Niet echt iets om opgewonden van te raken.
O wacht, zo kom ik natuurlijk ook van die zin in seks af! Tnx!
Hahaha, slimboquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Ik heb er vervelende associaties bij. Niet echt iets om opgewonden van te raken.
O wacht, zo kom ik natuurlijk ook van die zin in seks af! Tnx!
Ik had er geen last vanquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:43 schreef Thrar het volgende:
iemand anders nog geil? ik help je er wel vanaf
Mwoah, ik had sowieso al in de planning om dit jaar een andere te kopen, maar nu moet het dus ook echt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei....! Dat is niet zo mooi!
Ja, een vriend van mij had dat probleem ook inderdaad.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mwoah, ik had sowieso al in de planning om dit jaar een andere te kopen, maar nu moet het dus ook echt.
Nee dank je. Ik wil geen meneer aan mijn piem0l. Als ik geil ben los ik dat zelf wel even op.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:43 schreef Thrar het volgende:
iemand anders nog geil? ik help je er wel vanaf
Ik zie genoeg leuks.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, een vriend van mij had dat probleem ook inderdaad.
Hopelijk zie je wat leuks!
Dan wordt het fietsen over 3 maandenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zie genoeg leuks.
Maar dat mag niet van mijn portemonnee.
Oei.. Strak budget?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zie genoeg leuks.
Maar dat mag niet van mijn portemonnee.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:49 schreef Ripley het volgende:
Gewoon een oud barrel kopen - als je maar van A naar B komt
Neuh, dat ook weer niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan wordt het fietsen over 3 maanden
Hehequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef Thrar het volgende:
Ik heb een auto van 17 jaar oud, maar het ding is heul geen barrel. Ik verzorg hem heel goed.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:49 schreef Ripley het volgende:
Gewoon een oud barrel kopen - als je maar van A naar B komt
MNR doe ook ff een duit in het zakje danquote:
Hoe komt die dan zo terminaal?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb een auto van 17 jaar oud, maar het ding is heul geen barrel. Ik verzorg hem heel goed.
Hehe, ik doe helemaal niets. But hi Boxquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
MNR doe ook ff een duit in het zakje dan
Bengel!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:51 schreef Bengeltje het volgende:
Ík zoek ook......................... een auto dan.
De vorige eigenaar heeft in een half jaar tijd maar 1500 kilometer gereden en dan roest het wat sneller.quote:
Maaar...? Meer was het niet?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:53 schreef MNR het volgende:
Heb trouwens vandaag tweede date gehad. Die was best leuk
Heb gelachen, genoten en een leuk gesprek gehad
Ik rij ook veel te weinig in mijn bolide, maar somsquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De vorige eigenaar heeft in een half jaar tijd maar 1500 kilometer gereden en dan roest het wat sneller.
Ooo dat is zo zondequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De vorige eigenaar heeft in een half jaar tijd maar 1500 kilometer gereden en dan roest het wat sneller.
Veel beter als de vorigequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maaar...? Meer was het niet?
Wel beter dan de vorige?
MNR.quote:
Zozo, ik weet niet?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Veel beter als de vorige
Nee, no butterflies. Maar hij wilde nog een keertje afspreken. Ik zie het wel
En heb ook een leuk smsje gekregen van date#3. Ook een leuke smsje, moet ik zomaar zeggen
Ik wist wel dat er een goede reden was waarom ik geen auto heb!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik rij ook veel te weinig in mijn bolide, maar somsmag ik ScoobyDoo weer uitlaten
en dat vind ie zooo fijn.. rennen vliegen en springen
+1 herkenbaar. Ben ook gek op mijn auto, brengt me vrijheid en daar houd ik vanquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
MNR.![]()
Ik heb ook zo mijn behoeftes hoor............ in een auto dan.
Dan kom ik nog eens ergens.
wel goed maar drukquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:52 schreef MNR het volgende:
Techno![]()
[..]
Hehe, ik doe helemaal niets. But hi Box
Hoestie?
Mja, autorijden is zo leukquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb de schade wel ingehaald![]()
90.000 km in twee jaar en vier maanden tijd.
Ik geniet er gewoon van. Want daten is leukquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zozo, ik weet niet?
Gaat goed daar!
Spreid je winkansen...
En je weet zeker dat dat niet de reden is dat ie nu op is?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb de schade wel ingehaald![]()
90.000 km in twee jaar en vier maanden tijd.
Uhuh, ik weet het dat dat kanquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik geniet er gewoon van. Want daten is leuk
Kun jij ook hoor auto
quote:
Subaru Legacy 2.5GX met maar 180k op de tellerquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]Het is mijn werk.
Maar goed, tijd voor een nieuwe baan en een nieuwe auto.
Dus als iemand nog een nette Nissan Sunny of Almera weet met niet te veel kilometers en niet te duur![]()
Dat weet ik zeker. Ik maak eigenlijk alleen maar lange ritten , dat is neter dan alleen maar korte stukjes. De motor is ook nog prima. Alleen wat er om heen zit wordt minder.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En je weet zeker dat dat niet de reden is dat ie nu op is?
Gek op een auto ben ik niet zo snel, maar merk wel nu ik geen heb hoe handig het is om er een te hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:57 schreef MNR het volgende:
[..]
+1 herkenbaar. Ben ook gek op mijn auto, brengt me vrijheid en daar houd ik van
Ja idd, dus dan is het helemaal fijn als je het ook leuk vindtquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]Het is mijn werk.
Maar goed, tijd voor een nieuwe baan en een nieuwe auto.
Dus als iemand nog een nette Nissan Sunny of Almera weet met niet te veel kilometers en niet te duur![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:28 schreef Duimelot het volgende:
Niks lekkerder dan een lang stuk rijden met goede muziek. Da's ook de reden dat ik er mijn werk van gemaakt heb, ik reed privé 50000 km per jaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:57 schreef MNR het volgende:
[..]
+1 herkenbaar. Ben ook gek op mijn auto, brengt me vrijheid en daar houd ik van
Dat is mooi. Dus er zit wel een vervolg in?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:53 schreef MNR het volgende:
Heb trouwens vandaag tweede date gehad. Die was best leuk
Heb gelachen, genoten en een leuk gesprek gehad
Heb er sinds kort 1. Wordt nu wel een lamme tak, hoef niet eens te schakelen ....automaatquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gek op een auto ben ik niet zo snel, maar merk wel nu ik geen heb hoe handig het is om er een te hebben.
Wil eigenlijk misschien nog wel een date met die kerel van vorige weekquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, ik weet het dat dat kan
Hehe. Ik vind schakel tot nu toe fijner, maar ik geloof wel dat, als je een hele tijd een automaat hebt, je niet meer anders wil..quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb er sinds kort 1. Wordt nu wel een lamme tak, hoef niet eens te schakelen ....automaat
Je had eerst wel een bolide?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gek op een auto ben ik niet zo snel, maar merk wel nu ik geen heb hoe handig het is om er een te hebben.
Hehequote:Op woensdag 18 februari 2009 23:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niks lekkerder dan een lang stuk rijden met goede muziek. Da's ook de reden dat ik er mijn werk van gemaakt heb, ik reed privé 50000 km per jaarGewoon omdat ik er van genoot.
Die van vorige week... Die heb ik even gemist denk ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Wil eigenlijk misschien nog wel een date met die kerel van vorige week
Ja toch![]()
But I'm not pushing my luck, hehe. Volgens mij ben ik ook veel te overheersend voor hem. Maar goed, het is zo ook wel leuk
Geen idee en ben ik ook niet mee bezig. Ik vond het gewoon erg gezelligquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is mooi. Dus er zit wel een vervolg in?
Ligt eraan.. Automaat met zware motor isquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik vind schakel tot nu toe fijner, maar ik geloof wel dat, als je een hele tijd een automaat hebt, je niet meer anders wil..
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Geen idee en ben ik ook niet mee bezig. Ik vond het gewoon erg gezellig
= edit =
Hoest eigenlijk met jouw dates Techno?
Haha. Ik vind het hoofdzakelijk saaiquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Automaat met zware motor isecht zooo relaxed! Alleen heeft die van mij nog wel eens de neiging om de bocht uit te glijden als ik het gas even iets te diep in trap in de bocht
Soulmatequote:Op woensdag 18 februari 2009 23:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb er sinds kort 1. Wordt nu wel een lamme tak, hoef niet eens te schakelen ....automaat
Kickdown![]()
Nee hoor, valt reuze mee. Is gewoon toeval. En ik ben gewoon een normale meid.quote:
En als je dan in een automaat het gas goed intrapt vliegt ie 2 versnellingen omlaag en wwwwwwwwwhhhhhhhhhoooooooooooaaaaaaaaaaaaaap komt mn boxer roffel erinquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik vind het hoofdzakelijk saai
Maar goed; als je eenmaal in z'n 5 of 6 zit op de snelweg, dan is een schakel ook al saaier
Psiesquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die van vorige week... Die heb ik even gemist denk ik
En ach, zolang het leuk is, is het prima toch?
Omdat je er te weinig mee doet?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En als je dan in een automaat het gas goed intrapt vliegt ie 2 versnellingen omlaag en wwwwwwwwwhhhhhhhhhoooooooooooaaaaaaaaaaaaaap komt mn boxer roffel erin![]()
![]()
![]()
ik hou van mn scooby maar hij moet eruit
Is toch lekker?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee hoor, valt reuze mee. Is gewoon toeval. En ik ben gewoon een normale meid.
2 auto's is iets te veel van het goedequote:Op woensdag 18 februari 2009 23:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat je er te weinig mee doet?
Ik zou eigenlijk eens met de trein moeten gaan, maar ja... auto
Ooo oke, dat wist ik niet. Haha.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
2 auto's is iets te veel van het goede
Ah okayquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is toch lekker?Ik bedoelde meer in de zin van: geniet er lekker van
Ik date wel eens hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah okay
Doet ze ook
En jij Rip? Zou jij willen daten met iemand?
Bel je moederquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb echt een vrouw nodig, zelfs meer voor wat affectie dan seks
Ja, vastquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb echt een vrouw nodig, zelfs meer voor wat affectie dan seks
Een kus, een knuffel...
Nah, ik zie een verschil tussen 'daten' en daten. Je kunt gewoon met iemand afspreken om samen wat te gaan drinken/lunchen oid of je kunt daten in de zin van: "ik vind jou leuk, ik vraag jou mee uit". Om even mijn uitgangspunt hier iets helderder te makenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik date wel eens hoorEn da's best leuk
Huh?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:13 schreef Thrar het volgende:
Wat doe je precies op zo een date dan MNR? En die mannen leer je kennen op 1 of andere datingsite dacht ik? (meen me te herinneren dat je ooit zoiets gepost had hier)
Been there, done that. Meestal vond ik er niet zo heel veel aanquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef Thrar het volgende:
het lijkt mij trouwens best grappig om met "wildvreemden" te "daten". Gewoon ongedwongen en voor de gezelligheid.
Ow, ik date heel veel in de gezellige zin zeg maarquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Nah, ik zie een verschil tussen 'daten' en daten. Je kunt gewoon met iemand afspreken om samen wat te gaan drinken/lunchen oid of je kunt daten in de zin van: "ik vind jou leuk, ik vraag jou mee uit". Om even mijn uitgangspunt hier iets helderder te maken
Mooi zo. Je komt op mij hier soms een beetje afgeschermd over. Vandaar dat ik het even vraag
Daten?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Been there, done that. Meestal vond ik er niet zo heel veel aan
Maar dat wil niet wegnemen dat iemand anders er geen plezier aan beleeft.
Daarna seks natuurlijk, ik blijf een manquote:
Mja, de ene keer is het heel leuk en de andere keer nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef Thrar het volgende:
het lijkt mij trouwens best grappig om met "wildvreemden" te "daten". Gewoon ongedwongen en voor de gezelligheid.
Luiwammes.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kickdown![]()
nee iemand van mn eigen leeftijd.. naja een mooie vrouw van 40 is ook goedquote:
Okay, I'll keep that in mindquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, ik date heel veel in de gezellige zin zeg maarEn ook weleens in de "leuk" zin
Online ben ik wat afgeschermd misschien, IRL valt het wel mee
mwah dan spreek je toch af dat als het niet leuk is je gewoon lekker weer weg kan gaan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, de ene keer is het heel leuk en de andere keer nietHaha.
Zolang het maar ongedwongen is, dan is het wel goed
idd... geregeld daten.. en soms "daten"quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, ik date heel veel in de gezellige zin zeg maarEn ook weleens in de "leuk" zin
Online ben ik wat afgeschermd misschien, IRL valt het wel mee
Die heb ik eigenlijk nog, staat te koop. Maar ex gebruikt de Alfa hoofdzakelijk.quote:
Ja, maar mijn ervaring is dat je dat niet doet. Of naja, ik niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:21 schreef Thrar het volgende:
[..]
mwah dan spreek je toch af dat als het niet leuk is je gewoon lekker weer weg kan gaan?
Ik ga slapen, dat ga ik doenquote:
Bioscoop vind ik niet zo heel fijn, dat is echt suf zitten eigenlijk.. En als het niet leuk is, dan ben ik zo weer weg! Dus dat is voor mij ook geen probleemquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar mijn ervaring is dat je dat niet doet. Of naja, ik niet.
Maar goed; meestal ga ik een hapje eten of bioscoopje (als het dan tegenvalt, dan "zit je niet zo met elkaar") en bij het eten/drinken kan je elkaar toch spreken
Dat is tofquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die heb ik eigenlijk nog, staat te koop. Maar ex gebruikt de Alfa hoofdzakelijk.
Aangezien hij werkt en ik niet. Als ik toch graag de auto wil is een sms voldoende.
ok slecht idee dus van me!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar goed; meestal ga ik een hapje eten of bioscoopje (als het dan tegenvalt, dan "zit je niet zo met elkaar") en bij het eten/drinken kan je elkaar toch spreken
Goed plan, kijk nog even jouw vrouw, mijn vrouw af.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ga slapen, dat ga ik doen
Trustu Sedan, good night all
Je ontkent m'n vraagquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ga slapen, dat ga ik doen
Trustu Sedan, good night all
Mijn werd het ook gewoon gevraagdquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon niet zo op zoek
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je ontkent m'n vraag![]()
Nee, ik heb geen zin om te daten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* MNR is offYou're never fully dressed until you wear a smile
Bios is echt zo no goquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die ballen heb ik niet ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bioscoop vind ik niet zo heel fijn, dat is echt suf zitten eigenlijk.. En als het niet leuk is, dan ben ik zo weer weg! Dus dat is voor mij ook geen probleem
Hahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:25 schreef Thrar het volgende:
[..]
ok slecht idee dus van me!
dan wacht ik wel tot ze gewoon bij me aanbellen!
Oh, maar dat is toch ook leuk?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:07 schreef MNR het volgende:
Geen idee en ben ik ook niet mee bezig. Ik vond het gewoon erg gezellig
= edit =
Hoest eigenlijk met jouw dates Techno?
quote:
Zoals ik al zeiquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Bios is echt zo no goJe spreekt elkaar haast niet.
Dat kan best makkelijk zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Bios is echt zo no goJe spreekt elkaar haast niet.
Fieuw, ik ben niet de enige, haha.quote:
haha, ik ben daar echt heel makkelijk en eerlijk inquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die ballen heb ik niet ofzo
Ik heb dan ook zoiets; Ik ben er nu toch, laten we er dan maar iets van proberen te maken. Ik moet je overigens wel zeggen dat het bij mij nog nooit écht tegen is gevallen - ja, achteraf als het voorbij was wel.
En qua bioscoop; ach.. vind het altijd wel okeOok niet zo gedwongen.
[..]
HahaNaja, snuitebolletje kan het wel
Mja, ik merk het!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, ik ben daar echt heel makkelijk en eerlijk in
Haha. Ik had dat met een "vriendin" die ik al een tijdje niet had gezien. Ben toen gaan wokken, omdat je dan niet perse hoeft te pratenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:31 schreef Thrar het volgende:
Wokken lijkt me wel wat voor op een eerste date! Dan ben je toch lekker bezig.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen zin om te daten.
* MNR is off
precies, lekker rustig op gang komen enzo!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik had dat met een "vriendin" die ik al een tijdje niet had gezien. Ben toen gaan wokken, omdat je dan niet perse hoeft te praten
Haha inderdaad.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:33 schreef Thrar het volgende:
[..]
precies, lekker rustig op gang komen enzo!
Je houdt iig geen hoop. Da's alvast goed.quote:
Thuis zou ik niet zo snel doen op 1ste datequote:Op woensdag 18 februari 2009 23:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei
Ik ga dan ook altijd iets drinken of een hapje eten & dan kan je altijd nog kijken om naar de bios te gaan. Vind het alleen minder gedwongen etc. Al moet ik zeggen dat ik tegenwoordig ook wel naar iemand thuis durf te gaan, dus dat is ook wel goed
Ja, dat heb ik mijzelf ook vaak genoeg afgevraagd, maar om de één of andere reden vertrouwde ik diegene toen welquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Thuis zou ik niet zo snel doen op 1ste dateJe weet nooit waar je dan terecht komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |