quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zal meteen pmen
helemaal nu he, nu we verloofd zijn enzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was mijn reactie ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joe is sowieso NEUK muziek...
I wanna knowwww.....
Zit in de naam
oh joepie, dan ga ik m steeds weer lezen en lezen en lezen dan lijkt t toch of ik een beetje bij je benquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zodra ik thuis ben krijg je een berichtje.
Inderdaad, nu helemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O. weer iemand die uit msn kan. Mensen die zich niet aan hun belofte houden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zodra ik thuis ben krijg je een berichtje.
Inderdaad, nu helemaal
Ik heb hier Lionel Richie op staan... Nog niet geprobeerd tbhquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Op welke muziek kun je eigenlijk niet neuken?
Dat kom ik dan toch ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O. weer iemand die uit msn kan. Mensen die zich niet aan hun belofte houden.
Je zou ongeringeld weer naar Nederland komen.
Welke muziek wel dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb hier Lionel Richie op staan... Nog niet geprobeerd tbh
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Op welke muziek kun je eigenlijk niet neuken?
Ik had zelf een neuk cd. Al die sletjes gleden ervan...quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat was mijn reactie ook
Dat het in de naam zit verbaast me niets
Mooi opzwepend tempo toch. Moet vast lukken.quote:
Wat voor verloofde ben jij?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat kom ik dan toch ookIk ga hier nog geen ring aanschaffen
Tip: D'Angeloquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:18 schreef JoeyT het volgende:
Ik had zelf een neuk cd. Al die sletjes gleden ervan...
Joe, Donell Jones, LL, R Kelly... Word er nog steeds geil van. Goede ouwe tijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |