quote:Op maandag 23 februari 2009 10:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Saar heeft vannacht van 1 tot 4 haar woordje 'papa' geoefend. Het klinkt zó lief dat woordje met zo`n heel klein stemmetje, maar overdag zou ik er waarschijnlijk toch meer van genieten
Sinds dit weekend volgens mij en niet altijd maar wel heel irritant....quote:Op maandag 23 februari 2009 10:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Sinds wanneer hangt die balk in beeld eigenlijk?
Toch wel?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Saar heeft vannacht van 1 tot 4 haar woordje 'papa' geoefend. Het klinkt zó lief dat woordje met zo`n heel klein stemmetje, maar overdag zou ik er waarschijnlijk toch meer van genieten
Mijn moeder past al 16 jaar op... eerst op de dochters van mijn oom en tante, toen op Twan, op de zonen van mijn broertje en nu ook op Lennon. En ik heb nog nooit een meningsverschil gehad met mn moeder over het opvoeden, ik vind dat ze het erg leuk en goed doet... dat scheelt natuurlijk ook.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:19 schreef Estrys het volgende:
Inderdaad Diaan, gewoon ook weer even wat anders zijn dan moeder. Seb gaat straks dus iedere week drie dagen naar het KDV. Oma (mijn moeder) zou wel op kunnen passen maar ik weet nu al dat we dan meningsverschillen over de opvoeding gaan krijgen en dat de andere oma dan ook op wil passen en daar laat ik hem echt niet achter, nog niet misschien. Dus dan maar drie dagen KDV, maar het voelt helemaal niet alsof ik hem bij vreemden achter ga laten of zo.
Ik zou Lennon niet alleen thuis laten denk ik als ik jou was maar ik heb nu nog makkelijk praten met 1.
Slim besloten om te besluiten tot wanneer je wilt wachten met besluitenquote:Op maandag 23 februari 2009 10:38 schreef Guuzewuus het volgende:
Zo, heb even nagedacht en concrete knopen doorgehakt voor mezelf.
Ik wacht tot de volgende vakantie af (mei), en als ik tegen die tijd nogsteeds het gevoel heb er klaar voor te zijn en zin in te hebben, dan mag ik dan stappen gaan ondernemen.
Ha, voelt goed!.En nu ga ik mijn allerliefste uit haar bedje plukken.
Och, arme jullie!quote:Op maandag 23 februari 2009 10:39 schreef Dakota het volgende:
Buuh..Elin begon gisteren weer..elk uur drinken! ze wilde alleen maar aan de tiet hangen en anders was het brullen.
En nu heb ik stuwing..ben bang dat mijn melkproductie misschien iets teruggelopen was..nu zit ze stampvol en is vrolijk aan het lachen..dus ik hoop dat het vandaag weer als vanouds gaat.
(ben zelf zieken dat was ik nooit!..weg weerstand)
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:40 schreef Guuzewuus het volgende:
Elin heeft ontdekt hoe dat moet, huilen.
Oh nee, sorry, daar mag je niet om lachen Guuzewuus![]()
Bij sommige mensen is dat ook meer geluk dan wijsheid heb ik het idee. In ieder geval bij mijn schoonouders wel.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:21 schreef Dakota het volgende:
..ze heeft wel 3 kinderen groot gekregen. Dus t zal wel meevallen
Ik dacht net, er is iets 'anders' aan mijn pagina, maar het is die balk!quote:Op maandag 23 februari 2009 10:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Sinds wanneer hangt die balk in beeld eigenlijk?
Wij willen nog wel graag af en toe samen naar theater blijven gaan en hebben voor de komende tijd dus ook 3 dingen op het programma staan. Bepaalde concerten/festivals waar ik normaal mee naar toe ga, ga ik nu niet mee. En de komende verjaardagen die we hebben 's avonds gaan we ook om de beurt... dus eerst de een dan de ander.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:14 schreef E.T. het volgende:
Wij hebben ook eigenlijk nooit 's avonds oppas nodig, er zijn maar weinig dingen voor ons belangrijk genoeg om allebei heen te moeten.. Veel dingen kan ook een van de twee heen of mensen komen hier heen.
Een bruiloft zou wel een reden zijn voor logeren trouwens
Ik ben d'r ook makkelijk mee hoor. Ik vind het heerlijkquote:Op maandag 23 februari 2009 13:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij willen nog wel graag af en toe samen naar theater blijven gaan en hebben voor de komende tijd dus ook 3 dingen op het programma staan. Bepaalde concerten/festivals waar ik normaal mee naar toe ga, ga ik nu niet mee. En de komende verjaardagen die we hebben 's avonds gaan we ook om de beurt... dus eerst de een dan de ander.
Eigenlijk ben ik er wel makkelijk in, in uit logeren gaan... geloof ik.
Ja dan is het wel stil smorgens... maar wij zijn het natuurlijk ook een beetje gewend om je kind niet thuis te hebben omdat Twan hier altijd maar week om week is... Ik vind de avond dat hij weggaat dan altijd zo stil, terwijl hij dan normaal in bed ligt.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:23 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik ben d'r ook makkelijk mee hoor. Ik vind het heerlijk
Maar de volgende ochtend mis ik Sara dan wel...
Wat een onvoorwaardelijke liefde voel je dan hè?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:51 schreef Reinhilde het volgende:
Diaan, is zeker fijn! God, wat houd ik veelvan hem
.
Ok, dank je welquote:Op maandag 23 februari 2009 14:13 schreef p_iglet het volgende:
freecell als je het hem zelf laat eten en niet naar binnenpropt dan kunnen ze prima maat houden.
Al zou ik de momenten wel reguleren, dus per dag 1x fruit, 1x groenten met aardappel, 1x brood en verder BV op verzoek ofzo.
een rammelaar een muziekmobiel gewoon wat je thuis ok gebruikt hebt voor kim?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:46 schreef _Ingrid_ het volgende:Ben ik ook weer eens en met een vraag.
We "moeten" speelgoed voor Tyler meenemen. En ik zou niet weten wat nu leuk is voor hem.
Prima schema lijkt me, al is dit wel een schema waarbij je aanstuurd op minder BV momenten. Als je zolang mogelijk, zoveel mogelijk bv wilt blijven geven dan kun je het beter iets rustiger aan doen met bijvoeding. Van niets naar 4 maaltijden bijvoeding per dag is ook best veel, dus blijf goed opletten hoe Leander er op reageert.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ok, dank je wel
Het is nu zoiets van:
6:30 BV
9:00 fruit
11:00 BV
13:00 brood of fruit
15:00 BV
17:00 warm
18:30 BV
19:30 pap en dan pitten
En dan nog een late voeding rond 23:00...
En soms een soepstengeltje oid tussendoor.
Ik prop niks naar binnen, wil ook niet echt bij dat ventje trouwensAls hij geen zin heeft is het hopeloos
En ik merk nu zelf dat hij de BV momenten wat verschuift en ook wat minder drinkt...
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:07 schreef Dakota het volgende:
met 2 weken ?
toen wilde ik r nog niet eens een uur bij papa laten
Ja, volgens mij was ze nog maar 2 weken toen. Maar het was de bruiloft van mijn schoonouders, dus ik moest wel.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:07 schreef Dakota het volgende:
met 2 weken ?
toen wilde ik r nog niet eens een uur bij papa laten
dan ben je echt niet ontaard hoor!! Soms moet je ook even tijd voor jezelf en je partner hebben.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:55 schreef peterfan het volgende:
Oh, en ik voel me hier soms wel een ontaarde moeder. Wij hebben onze zoon al 2 keer laten logeren.. wel met een beetje pijn in mijn hart hoor, en ik wist niet hoe vroeg ik m weer op kon halen. Ben me nu geestelijk aan het voorbereiden op 2 nachten in augustus, als wij naar een festival gaan..
Hebben jullie dan nooit een feest of concert oid waar je samen heen gaat?
Wij hebben dat wel hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 14:55 schreef peterfan het volgende:
Oh, en ik voel me hier soms wel een ontaarde moeder. Wij hebben onze zoon al 2 keer laten logeren.. wel met een beetje pijn in mijn hart hoor, en ik wist niet hoe vroeg ik m weer op kon halen. Ben me nu geestelijk aan het voorbereiden op 2 nachten in augustus, als wij naar een festival gaan..
Ja, met maar 1tje, die 2 opa's en oma's in de buurt heeft die staan te springen om op te passen heb ik natuurlijk makkelijk praten. Kan me voorstellen dat het met 2 en verre familie lastig te organiseren is! Wij gaan dit jaar weer lekker naar Lowlands, was vorig jaar net bevallen maar zat met pijn in mijn hart tv te kijkenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben dat wel hooren proberen dat ook zoveel mogelijk te doen. Alleen wordt het soms wat veel in een korte periode en dan gaan we alternatieven zoeken. Peace gaat dit jaar alleen naar Lowlands, voor het eerst sinds 5 jaar zonder mij... maar het wordt erg problematisch om 2 kinderen een heel weekend onder te brenge voor oppas. Als complicatie hebben wij ook nog dat mn schoonouders helemaal in Dokkum wonen, is voor ons 2,5 uur rijden, dus ook niet zo handig. Voor 1 kind zouden ze evt. hier nog kunnen komen, maar met Twan het zijn niet zijn grootouders gaat dat niet lukken. Misschien volgend jaar dan maar weer. Ik denk er nog wel over om 1 dag naar Pinkpop te gaan....
Nou... Een concert niet. We zijn wel samen uit eten geweest ed, maar toen hebben we oppas geregeld van de voeding van 19:00 tot de voeding van 23:00quote:Op maandag 23 februari 2009 14:55 schreef peterfan het volgende:
Wat heerlijk dat Leander zo lekker eet Freecell! Ik heb jouw methode van de week opgevolgd en mjin mannetje wat brocoli en de volgende dag worteltjes uit zijn knuistje laten eten, dat ging best goed.![]()
Maar van een lepeltje eten lukt nog niet erg, hij draait dan echt zijn hoofd weg. Zelluf doen!![]()
Ik geef Leander BV zolang en zoveel hij nodig heeft. Op een gegeven moment zal dat wrs alleen nog 's avonds en 's morgens zijn, maar nu drinkt hij nog wel lekker actief bij mijquote:Op maandag 23 februari 2009 14:50 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Prima schema lijkt me, al is dit wel een schema waarbij je aanstuurd op minder BV momenten. Als je zolang mogelijk, zoveel mogelijk bv wilt blijven geven dan kun je het beter iets rustiger aan doen met bijvoeding. Van niets naar 4 maaltijden bijvoeding per dag is ook best veel, dus blijf goed opletten hoe Leander er op reageert.
Lowlands was toen erg leuk, maar wel erg zwaar omdat ik 20 weken zwanger wasquote:Op maandag 23 februari 2009 19:52 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ja, met maar 1tje, die 2 opa's en oma's in de buurt heeft die staan te springen om op te passen heb ik natuurlijk makkelijk praten. Kan me voorstellen dat het met 2 en verre familie lastig te organiseren is! Wij gaan dit jaar weer lekker naar Lowlands, was vorig jaar net bevallen maar zat met pijn in mijn hart tv te kijken![]()
Maar 1 dag Pinkpop is ook leuk toch! Ga je naar The Boss?
Wow wat gaaf zegquote:Op maandag 23 februari 2009 20:23 schreef p_iglet het volgende:
6 weken oud op lowlands kan ook hoor
[ afbeelding ]
En met ruim een jaar
[ afbeelding ]
Goed voornemenquote:Op maandag 23 februari 2009 20:01 schreef freecell het volgende:
Ik geef Leander BV zolang en zoveel hij nodig heeft. Op een gegeven moment zal dat wrs alleen nog 's avonds en 's morgens zijn, maar nu drinkt hij nog wel lekker actief bij mij
Als eerste voeding zou ik die van 15:00 er af doen denk ik? (11:00 naar 12:00 en 19:00 naar 18:00 oid)
En dan die van 23:00 er af. Of andersom, al naar gelang. We zien wel!
Ik werk ieder jaar als coordinator van een milieubridgade ploeg. Pepijn en vriendlief komen dan 1 dagje langs incl backstagebandje. Als bezoeker zou ik het nooit doen. Maar gaaf is het welquote:Op maandag 23 februari 2009 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wow wat gaaf zeg![]()
En vond hij het ook leuk? Waar sliepen jullie dan 's nachts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |