abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 februari 2009 @ 10:13:30 #76
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66365753
quote:
Op maandag 23 februari 2009 10:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Saar heeft vannacht van 1 tot 4 haar woordje 'papa' geoefend. Het klinkt zó lief dat woordje met zo`n heel klein stemmetje, maar overdag zou ik er waarschijnlijk toch meer van genieten
quote:
Op maandag 23 februari 2009 10:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Sinds wanneer hangt die balk in beeld eigenlijk?
Sinds dit weekend volgens mij en niet altijd maar wel heel irritant....
Make love, not war ☮
pi_66365755
quote:
Op maandag 23 februari 2009 10:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Saar heeft vannacht van 1 tot 4 haar woordje 'papa' geoefend. Het klinkt zó lief dat woordje met zo`n heel klein stemmetje, maar overdag zou ik er waarschijnlijk toch meer van genieten
Toch wel?
Wel lief inderdaad.

Leander vannacht wakker en brúllen. Uiteindelijk bij ons in bed gelegd en dat was hem ook nog niet helemaal. Uiteindelijk wel in slaap gevallen, maar we hebben niet veel geslapen vannacht...
  maandag 23 februari 2009 @ 10:14:55 #78
114177 Diaan73
pi_66365783
Zou er iets in de lucht hangen? Lennon was vannacht ook al - voor zijn doen - vroeg (half 5) wakker.
Make love, not war ☮
pi_66365877
Inderdaad Diaan, gewoon ook weer even wat anders zijn dan moeder. Seb gaat straks dus iedere week drie dagen naar het KDV. Oma (mijn moeder) zou wel op kunnen passen maar ik weet nu al dat we dan meningsverschillen over de opvoeding gaan krijgen en dat de andere oma dan ook op wil passen en daar laat ik hem echt niet achter, nog niet misschien. Dus dan maar drie dagen KDV, maar het voelt helemaal niet alsof ik hem bij vreemden achter ga laten of zo.

Ik zou Lennon niet alleen thuis laten denk ik als ik jou was maar ik heb nu nog makkelijk praten met 1.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 23 februari 2009 @ 10:22:37 #80
114177 Diaan73
pi_66365948
quote:
Op maandag 23 februari 2009 10:19 schreef Estrys het volgende:
Inderdaad Diaan, gewoon ook weer even wat anders zijn dan moeder. Seb gaat straks dus iedere week drie dagen naar het KDV. Oma (mijn moeder) zou wel op kunnen passen maar ik weet nu al dat we dan meningsverschillen over de opvoeding gaan krijgen en dat de andere oma dan ook op wil passen en daar laat ik hem echt niet achter, nog niet misschien. Dus dan maar drie dagen KDV, maar het voelt helemaal niet alsof ik hem bij vreemden achter ga laten of zo.

Ik zou Lennon niet alleen thuis laten denk ik als ik jou was maar ik heb nu nog makkelijk praten met 1.
Mijn moeder past al 16 jaar op... eerst op de dochters van mijn oom en tante, toen op Twan, op de zonen van mijn broertje en nu ook op Lennon. En ik heb nog nooit een meningsverschil gehad met mn moeder over het opvoeden, ik vind dat ze het erg leuk en goed doet... dat scheelt natuurlijk ook.
Ik heb ook niet het gevoel dat ik hem bij vreemden achterlaat als hij naar KDV gaat, ik vind het juist leuk voor hem omdat daar ook nog meer kinderen van zijn leeftijd zijn en dat vind ik wel goed voor hem.

Ik neig daar ook naar hoor Estrys, al vind ik het ook wel een gedoe voor hem smorgens.

Ow Lennon is trouwens vandaag precies 1 maand!!!
Make love, not war ☮
  maandag 23 februari 2009 @ 10:26:45 #81
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_66366043
Huh? Lennon is net geboren, hoe kan die nou alweer een maand zijn .

Stella ligt een tukje te doen, buiten fluiten de vogeltjes, ik voel me heerlijk en ik ben aan het overwegen weer contact op te nemen met de donor om eens te kijken of ik het traject voor een tweede inkan .

Het is dat ik ernstige problemen (met zicht op ontslag en geen zicht op een nieuwe baan nog) op het werk heb en dat een klein stemmetje me zegt dat het heus wel héél zwaar zal zijn, twee van die kleine wierige Stella-achtigen opvoeden in mijn eentje ...

Hmmmmm......
pi_66366267
Oeh Guuzewuus en toch zou het ook wel leuk zijn toch?
  maandag 23 februari 2009 @ 10:37:07 #83
114177 Diaan73
pi_66366350
Ja, de tijd gaat erg snel....

Leuk Guuzewuus, maar het lijkt me ook superzwaar. En helemaal in je eentje...
Make love, not war ☮
  maandag 23 februari 2009 @ 10:38:12 #84
223453 Guuzewuus
pi_66366369
Zo, heb even nagedacht en concrete knopen doorgehakt voor mezelf.

Ik wacht tot de volgende vakantie af (mei), en als ik tegen die tijd nogsteeds het gevoel heb er klaar voor te zijn en zin in te hebben, dan mag ik dan stappen gaan ondernemen .

Ha, voelt goed!. En nu ga ik mijn allerliefste uit haar bedje plukken.
pi_66366398
Buuh..Elin begon gisteren weer..elk uur drinken! ze wilde alleen maar aan de tiet hangen en anders was het brullen.

En nu heb ik stuwing ..ben bang dat mijn melkproductie misschien iets teruggelopen was..nu zit ze stampvol en is vrolijk aan het lachen..dus ik hoop dat het vandaag weer als vanouds gaat.

(ben zelf ziek en dat was ik nooit!..weg weerstand)
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 23 februari 2009 @ 10:40:44 #86
223453 Guuzewuus
pi_66366443
Elin heeft ontdekt hoe dat moet, huilen .

Oh nee, sorry, daar mag je niet om lachen Guuzewuus
pi_66366577
Daar leek het wel even op..maargoed het was waarschijnlijk met een reden (honger!) Arm schaapje
wanna rub mah puppeh?!
pi_66366589
quote:
Op maandag 23 februari 2009 10:38 schreef Guuzewuus het volgende:
Zo, heb even nagedacht en concrete knopen doorgehakt voor mezelf.

Ik wacht tot de volgende vakantie af (mei), en als ik tegen die tijd nogsteeds het gevoel heb er klaar voor te zijn en zin in te hebben, dan mag ik dan stappen gaan ondernemen .

Ha, voelt goed!. En nu ga ik mijn allerliefste uit haar bedje plukken.
Slim besloten om te besluiten tot wanneer je wilt wachten met besluiten
(meest debiele zin in dit topic, maar je begrijpt me wel )
quote:
Op maandag 23 februari 2009 10:39 schreef Dakota het volgende:
Buuh..Elin begon gisteren weer..elk uur drinken! ze wilde alleen maar aan de tiet hangen en anders was het brullen.

En nu heb ik stuwing ..ben bang dat mijn melkproductie misschien iets teruggelopen was..nu zit ze stampvol en is vrolijk aan het lachen..dus ik hoop dat het vandaag weer als vanouds gaat.

(ben zelf ziek en dat was ik nooit!..weg weerstand)
Och, arme jullie!
En je gaat het komende half jaar vaker ziek zijn dan in de afgelopen 6 Echt heel vervelend, heb je je gezondheid een keer echt nodig, gaat je weerstand dood!
  maandag 23 februari 2009 @ 10:48:25 #89
223453 Guuzewuus
pi_66366698
Beste zin ever .
pi_66366710
quote:
Op maandag 23 februari 2009 10:40 schreef Guuzewuus het volgende:
Elin heeft ontdekt hoe dat moet, huilen .

Oh nee, sorry, daar mag je niet om lachen Guuzewuus

Ik schoot pas in de lach na deze post hoor
Maar Elin is echt wel een jaloersmakend makkelijke baby normaal inderdaad

(zeg ik met Leander, daar heb ik ook al een maand alléén maar plezier van)
pi_66366781
Ik irriteer me trouwens verschrikkelijk aan het gedrag van mijn schoonmoeder wanneer Seb in de buurt is. Vaak is het zo wanneer we bij haar komen dat hij dan slaapt, dan ligt hij lekker in de kinderwagen (het is op loopafstand van ons) en dan gaat zij en mijn schoonzusje als een stel aasgieren de hele tijd boven die bak hangen om te kijken of hij wakker wordt want dan kunnen ze hem vasthouden. Bij iedere beweging die hij maakt: " JA hij wordt wakker" En dan is hij wakker dan moet hij gelijk uit de bak en vastgehouden worden, gaan ze bijna vechten over wie hem vast mag houden En zit ik me op te vreten van irritatie.

Mijn schoonmoeder heeft ook allerlei spullen aangeschaft (een campingbedje, een babybadje, pakken luiers etc) en kleertjes gekregen van een buurvrouw maar dat blijft allemaal bij haar in de kast liggen tot hij komt logeren. En dan krijg ik hem als een soort paspop weer terug met vreemde kleertjes denk ik Maar hij gaat daar dus echt niet logeren (zolang hij er zelf nog niet om vraagt). Het is er vies, een rotzooi en ze kon niet eens voor haar eigen kinderen zorgen laat staan voor ons kind. Mijn man denkt er precies zo over gelukkig maar ik vind het wel vervelend worden om bij haar langs te gaan met Seb.
  maandag 23 februari 2009 @ 10:53:03 #92
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_66366831
Ik sluit me ook even bij Freecell aan, Maarten hier huilt de laatste tijd ook eigenlijk nooit meer. Als hij huilt heeft hij of honger of hij is moe...
En afgelopen weekend heeft hij voor het eerst gelogeerd (wij waren wel mee hoor) bij opa en oma. Hij sliep bij oma op de kamer (opa en oma houden elkaar wakker als ze in één bed slapen) en hij had van 8 tot half 5 geslapen. Toen werd hij door oma bij ons gebracht met de mededeling dat hij honger had. Dus de borst gehad ('s nachts is de bv voor Maarten voldoende) en toen om half 9 weer...
Afgelopen nacht heeft hij van 11 tot kwart voor 6 geslapen en daarna tot kwart voor 9! Heerlijk kind dus
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_66367110
Ow Estrys wat balen zeg!
Lijkt me echt heel vervelend inderdaad!

En logeren is ook helemaal niet nodig tot ze het zelf begrijpen toch? Tenzij noodzaak laat ik Leander echt niet uit logeren gaan voor hij 4 is ofzo
pi_66367145
Ik had net mijn moeder aan de lijn, die had een goede tip: Niet de late voeding overslaan, maar gewoon elke week een half uurtje vervroegen.
Geniaal mens! Had ik zelf ook wel kunnen bedenken achteraf, maar toch
Hoezee voor mijn moeder, we hebben een plan van aanpak
  maandag 23 februari 2009 @ 11:04:54 #95
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_66367155
Als het echt niet nodig is, zal Maarten ook niet zomaar uit logeren gaan, maar aangezien wij met mijn schoonouders klaverjassen eens in de zoveel tijd en we dan normaal gesproken ook altijd bleven slapen, was dit nu ook het geval! Maar zomaar???
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_66367689
Elin gaat nergens logeren..no way! Ik vertrouw ook nog niemand als het om oppassen gaat..dat wordt nog wat Mijn schoonouders zijn erg lief hoor maar ik zag vorige week dat mijn schoonmoeder het spentj andersom in r mond deed en van dat soort dingen word ik al kriegel (en dan bedoel ik niet op de kop maar met de speen aan de andere kant Hoe krijg je t voor elkaar.. maar toch..ze heeft wel 3 kinderen groot gekregen. Dus t zal wel meevallen
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 23 februari 2009 @ 11:24:56 #97
108648 cattie
lieve moeder
pi_66367786
Diaan, Fee gaat altijd mee. Ik vind het een vervelend idee om haar ook maar een paar minuten alleen in huis te laten liggen. Je weet nooit wat er gebeurd. En alleen al het idee dat ze 10 minuten heel hard huilt vind ik vreselijk. Het kdv beschouw ik trouwens niet als vreemden, ik heb eerst goed kennis gemaakt voordat Ive en nu straks Fee erheen gaan.

Estrys, vervelend zo'n schoonmoeder.

Op zich heb ik niets tegen logeren (Ive vindt het tegenwoordig erg leuk, vooral bij mijn ouders) maar ik kan Fee nog niet missen. En zij mij ook niet. Niet alleen zou ik dan een boel moeten kolven, maar ik kan dat emotioneel nog niet aan. Dat komt vanzelf wel. Maar het eerste jaar gaat ze (net als Ive toen) alleen uit logeren indien dat nodig is (bij bv begrafenissen).
pi_66367850
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:21 schreef Dakota het volgende:
..ze heeft wel 3 kinderen groot gekregen. Dus t zal wel meevallen
Bij sommige mensen is dat ook meer geluk dan wijsheid heb ik het idee. In ieder geval bij mijn schoonouders wel.
Hoe bevalt de knuffel-je-speen Elin trouwens? Wij hebben hem sinds vrijdag, ik vind het geweldig, het ziet er ook grappig uit. Mijn man zei al net alsof hij het monster van loch ness aan het tongen is
pi_66368176
Ik vond het meer een knuffeldildo

Maar Elin is er dol op hoor.
Ik ga zo even naar het CB om een extra weegsessie..maak me een beetje zorgen om mijn melktoevoer.
wanna rub mah puppeh?!
pi_66368934
quote:
Op maandag 23 februari 2009 10:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Sinds wanneer hangt die balk in beeld eigenlijk?
Ik dacht net, er is iets 'anders' aan mijn pagina, maar het is die balk!

Dakota, toch wel fijn dat Elin dat zo zelf kan regelen, maar kan me indenken dat het vermoeiend is
Beterschap!

Hier past mijn schoonmoeder 1 dag per week op, op maandag. Ideaal, want Sara eet daar dan ook mee, dus ik haal haar dan klaar voor bed op. Op die manier heb ik maandag de tijd om na werk boodschappen te doen enzo, en hoef ik me niet zo druk te maken om de tijd.
Dinsdag en donderdag gaat ze naar het kdv (momenteel ook nog op vrijdag, maar ik wil straks de vrijdagen thuisblijven. Merel gaat zo in hetzelfde ritme mee.
Ik vind het kdv dus echt heerlijk. Sara heeft het er helemaal naar d'r zin. Het is een kleinschalig particulier kinderdagverblijf, geen grote groepen, de eigenaresse kent elk kindje bij naam en draait zelf vaak dagen mee. Gewoon heel vertrouwd daar.

En verder moet ik nog even melden dat ik verliefd ben op Merel Wat een heerlijk rustig en tevreden moppie heb ik zeg Ze slaapt nu gemiddeld van 19:00 tot 5:00 en dat is echt prima. Ze lacht de hele dag, als je naar d'r kijkt zet ze meteen haar grote smile op En als ze in bedje ligt en het er niet mee eens is, en je komt kijken, gaat ze heel schattig lachen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')