quote:Op maandag 23 februari 2009 10:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Saar heeft vannacht van 1 tot 4 haar woordje 'papa' geoefend. Het klinkt zó lief dat woordje met zo`n heel klein stemmetje, maar overdag zou ik er waarschijnlijk toch meer van genieten
Sinds dit weekend volgens mij en niet altijd maar wel heel irritant....quote:Op maandag 23 februari 2009 10:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Sinds wanneer hangt die balk in beeld eigenlijk?
Toch wel?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Saar heeft vannacht van 1 tot 4 haar woordje 'papa' geoefend. Het klinkt zó lief dat woordje met zo`n heel klein stemmetje, maar overdag zou ik er waarschijnlijk toch meer van genieten
Mijn moeder past al 16 jaar op... eerst op de dochters van mijn oom en tante, toen op Twan, op de zonen van mijn broertje en nu ook op Lennon. En ik heb nog nooit een meningsverschil gehad met mn moeder over het opvoeden, ik vind dat ze het erg leuk en goed doet... dat scheelt natuurlijk ook.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:19 schreef Estrys het volgende:
Inderdaad Diaan, gewoon ook weer even wat anders zijn dan moeder. Seb gaat straks dus iedere week drie dagen naar het KDV. Oma (mijn moeder) zou wel op kunnen passen maar ik weet nu al dat we dan meningsverschillen over de opvoeding gaan krijgen en dat de andere oma dan ook op wil passen en daar laat ik hem echt niet achter, nog niet misschien. Dus dan maar drie dagen KDV, maar het voelt helemaal niet alsof ik hem bij vreemden achter ga laten of zo.
Ik zou Lennon niet alleen thuis laten denk ik als ik jou was maar ik heb nu nog makkelijk praten met 1.
Slim besloten om te besluiten tot wanneer je wilt wachten met besluitenquote:Op maandag 23 februari 2009 10:38 schreef Guuzewuus het volgende:
Zo, heb even nagedacht en concrete knopen doorgehakt voor mezelf.
Ik wacht tot de volgende vakantie af (mei), en als ik tegen die tijd nogsteeds het gevoel heb er klaar voor te zijn en zin in te hebben, dan mag ik dan stappen gaan ondernemen.
Ha, voelt goed!.En nu ga ik mijn allerliefste uit haar bedje plukken.
Och, arme jullie!quote:Op maandag 23 februari 2009 10:39 schreef Dakota het volgende:
Buuh..Elin begon gisteren weer..elk uur drinken! ze wilde alleen maar aan de tiet hangen en anders was het brullen.
En nu heb ik stuwing..ben bang dat mijn melkproductie misschien iets teruggelopen was..nu zit ze stampvol en is vrolijk aan het lachen..dus ik hoop dat het vandaag weer als vanouds gaat.
(ben zelf zieken dat was ik nooit!..weg weerstand)
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:40 schreef Guuzewuus het volgende:
Elin heeft ontdekt hoe dat moet, huilen.
Oh nee, sorry, daar mag je niet om lachen Guuzewuus![]()
Bij sommige mensen is dat ook meer geluk dan wijsheid heb ik het idee. In ieder geval bij mijn schoonouders wel.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:21 schreef Dakota het volgende:
..ze heeft wel 3 kinderen groot gekregen. Dus t zal wel meevallen
Ik dacht net, er is iets 'anders' aan mijn pagina, maar het is die balk!quote:Op maandag 23 februari 2009 10:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Sinds wanneer hangt die balk in beeld eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |