Hoelang zal het duren totdat ze in Rotterdam in de gaten krijgen dat ze niks aan Beenhakker hebben ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:31 schreef Steven184 het volgende:
Hoelang zal duren tot Poolse bond Beenhakker eruit gooit?
Pas als hij 2 meter onder de grond ligt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoelang zal het duren totdat ze in Rotterdam in de gaten krijgen dat ze niks aan Beenhakker hebben ?
Als jij stopt met het afsluiten van elke post met een "quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoelang zal het duren totdat ze in Rotterdam in de gaten krijgen dat ze niks aan Beenhakker hebben ?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een judas op zijn minst.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Beenhakker is een nietsnut.
En daar valt zeker wat voor te zeggen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:09 schreef Suijk het volgende:
Je bent de enige met principes, Happel.
Precies, met 4 andere (even goede) opties zonder verleden zou ie op de laatste plaats komen. Maar die luxe hebben we op het moment niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Eens
Maar het grote probleem is, wie moeten ze anders halen, ik zou het echt niet weten
Dat is dan ook het enige wat ik op hem aan te merken heb. Voor de rest gewoon een vakman.quote:
Die voorzitter heeft toestemming gegeven hoor. Beenhakker heeft het gewoon slim gespeeld, en die slimheid kan Feyenoord nou juist gebruiken met al die sulletjes als Gudde.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:14 schreef Fetai het volgende:
Ik keur het af wat Beenhakker gedaan heeft, het is goed voor onze club lijkt me, maar dit kan natuurlijk niet. Als hij ons hetzelfde zou flikken als de Polen hadden we ook gebaald.
Hiddink. Had overigens nergens gelezen dat je me wat vroeg.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:42 schreef Siemerink het volgende:
Happel, ik vroeg het je in het vorige topic ook al; ik snap jouw gevoelens tegenover hem, maar wie was een betere keus dan Beenhakker?
Beenhacker mag goede spelers voor ons ritselen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Hiddink. Had overigens nergens gelezen dat je me wat vroeg.
Maar mijn persoonlijke mening doet er verder weinig toe. Ik heb niks met die zuchtende ouwe lul. Hij is echter nodig. Ik verwacht er alleen geen wonderen van.
quote:
Nog belangrijker is dat hij sponsoren en investeerders weet te binden. Staat deze week ook een aardig stuk in de VI daarover.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:57 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
Beenhacker mag goede spelers voor ons ritselen!
Principes zijn leuk om te hebben als je eerste staat, nu staan we 12e.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:09 schreef Suijk het volgende:
Je bent de enige met principes, Happel.
Kan gebeuren, stond veel politiek geneuzel in...quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Hiddink. Had overigens nergens gelezen dat je me wat vroeg.
Maar mijn persoonlijke mening doet er verder weinig toe. Ik heb niks met die zuchtende ouwe lul. Hij is echter nodig. Ik verwacht er alleen geen wonderen van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |