Daar ga je weer met je defensieve gedrag.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeer zeker hypocriet, omdat dergelijke je dergelijke nuances alleen weet te maken wanneer het je welgevallig is. Zoals ik ook direct daarna stelde. Daarop ging je als een malloot tekeer.
Het was eerder offensief, maar je wil gewoon niet toegeven dat het daadwerkelijk zo is. Moet je ook zelf weten, het is geen plicht om zelfkritiek te hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:54 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Daar ga je weer met je defensieve gedrag.
Waar het over ging was de huidige kinderdoop. Dat hele principe is gewoon overboord gegooid.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat maakt het principe van de Erfzonde niet minder gelul.
Wat wil je nou zeggen Gia?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze dat ALLEMAAL kunnen, maar zitten er dan toevallig helemaal geen vaklui tussen?
Toevallig zijn die allemaal in Marokko blijven wonen?
Precies, Wikipedia liegt. En al die andere jezuïeten sites liegen ook.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Waar het over ging was de huidige kinderdoop. Dat hele principe is gewoon overboord gegooid.
Vroeger werden mensen pas op volwassen leeftijd gedoopt. Het was dan de bedoeling dat je al je zonden, alvorens gedoopt te worden, al opgebiecht had, c.q. jezelf gezuiverd had.
Tegenwoordig vindt de doop bij kinderen plaats. Het hele zonde gebeuren dat daar omheen hing, sloeg dus nergens meer op, want een kind wordt inderdaad, ook bij ons, onschuldig geboren.
Oftewel, je had gewoon ongelijk. Maar ja, dat zul jij nooit toegeven.
..een paar was genoeg schreef een ander.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze dat ALLEMAAL kunnen, maar zitten er dan toevallig helemaal geen vaklui tussen?
Toevallig zijn die allemaal in Marokko blijven wonen?
Daarvoor zou ik me alleen maar aan jou hoeven te spiegelen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het was eerder offensief, maar je wil gewoon niet toegeven dat het daadwerkelijk zo is. Moet je ook zelf weten, het is geen plicht om zelfkritiek te hebben.
Het kost Marokko geld.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:57 schreef qonmann het volgende:
[..]
..een paar was genoeg schreef een ander.
..Marokko wil natuurlijk graag "eigen" mensen dit werk laten opknappen., dat zal de ware reden wel zijn.
Nee, jij liegt. Jij veronderstelt dat onze kinderen gedoopt worden omdat ze niet met een clean sheet geboren zouden worden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, Wikipedia liegt. En al die andere jezuïeten sites liegen ook.
klopt en ik kan het weten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, jij liegt. Jij veronderstelt dat onze kinderen gedoopt worden omdat ze niet met een clean sheet geboren zouden worden.
En dat is dus complete bulshit.
Dat ik er wat betreft de Doop naast zat, dat klopt ja, daar doe ik echt niet moeilijk over. Maar dat het Erfzonde-principe gewoon in het Christendom voorkomt, dat is een feit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, jij liegt. Jij veronderstelt dat onze kinderen gedoopt worden omdat ze niet met een clean sheet geboren zouden worden.
En dat is dus complete bulshit.
Ik denk dat het weinig nut heeft, het topic is vanaf pagina 1 niet ontopic geweest.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:08 schreef capricia het volgende:
Zeg, kunnen we ontopic verder gaan?
Het zou goed zijn als de mensen uit Marokko hun ambacht en kennis over zouden brengen aan Nederlandse werklui. Denk dat je met die kennis goede zaken kunt doen in Nederland.quote:Probleem is echter dat in Nederland geen vaklieden zijn die dat werk kunnen. Om die te laten overkomen uit Marokko, is een dure grap.
Mutant heeft weer wat bijgeleerd, dus ik zeg: game on!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:08 schreef capricia het volgende:
Zeg, kunnen we ontopic verder gaan?
Is dat van de blue mosque? Die heeft ook zulke mooie wanden en plafonds.quote:
Nee, dat is van het huis van een familielid. (In Marokko overigens).quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Is dat van de blue mosque? Die heeft ook zulke mooie wanden en plafonds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |