ja, die's heel mooi die draagdoekquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:14 schreef Fruppel het volgende:
Wij zijn ook aan de draagdoek!!
Vandaag voor de 2de keer ermee wezen wandelen en zowel Danique als ik vinden het heerlijk!
Verbaas me wel over de vreemde blikken die je van mensen op straat krijgt, dacht dat ze in Amsterdam wel wat gewend waren!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke dan? Nou ben ik nieuwsgierig. Er staat een mooie met vogels en ook nog een tulpe op ebay.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
verdorie! In de laatste seconde met 50 cent overboden op een doek die ik wilde
Mooie doek Fruppel! En Avalon
potverdrie zacht uitgedruktquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:20 schreef cattie het volgende:
Een nieuwe limited edition! Zijde ellipsen lavendel.
Ze zat er inderdaad goed in! Het duurde wel even voor ik het alleen voor elkaar had.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:38 schreef owlet het volgende:
Wat een leuke doek Fruppel! En wat zit ze er goed in
Haaaalt het voor mij niet bij de rode zijden vogelsquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:20 schreef cattie het volgende:
Een nieuwe limited edition! Zijde ellipsen lavendel.
Vind ik ook geen geweldoge kleurencombi.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:03 schreef Macka66 het volgende:
En ook al niet zo mijn smaak, nieuwe katoenen Ellipsen Toscana
[ afbeelding ]
http://www.didymos.de/sho(...)zeigen_baumwolle.php
yup, kersjes heeft precies dezelfde, en simmu ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:20 schreef DaviniaHR het volgende:
Fruppel, leuk zo'n stoere doek!
Volgens mij heeft kersjes die ook
even een vraagje over de indio:
in hoeverre is die bestand voor/tegen wiebelende 13-kg wegende dreumessen?
tis geen pepijn, maar eli zet zijn gewicht erin, en dat helpt ook
die limited edition is wel mooi, maar niet geschikt voor mij
Die vind ik dus wel heel mooiquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:03 schreef Macka66 het volgende:
En ook al niet zo mijn smaak, nieuwe katoenen Ellipsen Toscana
[ afbeelding ]
http://www.didymos.de/sho(...)zeigen_baumwolle.php
wat maakt dat hennep en linnen dan zo geschikt?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:45 schreef cattie het volgende:
Davinia, als ik jou was, zou ik voor een indio met hennep of linnen gaan. Die zijn uitermate geschikt voor de grotere kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Webkim op 26-02-2009 21:04:45 ]Hardloper.
IG @webkim
Is dat deze?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:25 schreef p_iglet het volgende:
Alvast iemand een didymos Tom rood, maat 5 kopen?
Heerlijk soepel en zacht, maar kan toch prima gewassen enzo. Echt zo'n doek om als rauwdouwdoek te gebruiken dragen/picknicken/strand/speeltuin enzo.
Hij is even lang als palermo die ik heb, en die pak ik toch eerder dus Tom mag naar een ander huisje.
50 euro excl verzendkosten.
Dat is zo! En daarom heb ik deze beauty gewonnen (die ik heel misschien nog voor de groenblauwe variant ga ruilen). En Hibiscus is ook roze natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Whehe echte mannen worden rondgedragen (in) roze
[ afbeelding ]
22 kilo schoon aan de haak en het voelde eigenlijk verrrassend licht
Ik zou wel graag die lengte willen uitproberen... ik ben er alleen nog niet uit of ik de kleuren wel mooi vind...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |