abonnement Unibet Coolblue
pi_66338261
Guus voor het eerst in de draagdoek
Hij vond het heerlijk

pi_66338362
Guus bij papa !
Saartje
pi_66341697
Koningin Wauw
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66344551
Wat lief Koningin!
pi_66348850
Mooi plaatje Koningin
pi_66350677
Lekker he Guus
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_66350834
Lief Koningin!

Vertelde ik van de week dat ik m'n buuf geholpen had met mijn doek, ze heeft nu gelijk stof gekocht op de markt om d'r doeken van te maken en is ook bezig met een Mei Tai. Helemaal leuk!
  zondag 22 februari 2009 @ 20:17:04 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66351193
Wat een lieve foto Koningin!
***
  zondag 22 februari 2009 @ 21:44:17 #209
144006 chacama
Ondernemend!
pi_66354291
Heerlijke foto!

Hier twee van mijn neefje in de tricotdoek van Maud. Hij wordt binnenstebuiten gedragen om een identiteitscrisis van het jochie te voorkomen . De doek bevalt in elk geval prima. Mijn zus is er erg blij mee en vind het jammer dat ze het bij de eerste en tweede niet heeft gehad. De kleine vent heeft er vanaf het voeden tot aan het volgende voedmoment heerlijk in liggen slapen. Eerst buiten tijden de optocht (die komt bij hun voor de deur langs) en daarna binnen heerlijk tegen zijn mama aan. En Maud heeft lekker tijdens de optocht bij mij gehangen in Rio.


pi_66357210
Vanochtend 2 leuke draagdoek reacties....

allereerst lopend onderweg naar de bus, een niet meewerkende Pepijn op mijn rug, veels te vroeg om 7.30 op zondag ochtend.

We werden uitgebreid bewonderd door een junk/zwerver die voorbij fietste op een fiets die overduidelijk niet van hem was.
En wat handig, en hoe zit dat nou. En zit ie nou in je jas. En goh das vast wel handig in de tram. Zou iedereen moeten doen, heerlijk warm.
Ik moest er wel om lachen, dat was nou niet bepaald iemand waarvan ik zo'n reactie verwacht had.
Meestal komen de reacties van vrouwen op leeftijd.

En nog een leuke van vanochtend. Pepijn was nu mee naar mijn werk in Rio, vorige week in een blauwe indio. Ik kwam de kamer van 1 van de kinderen binnen die heel hard riep "he je hebt um geel geverft". Ik met mijn duffe hoofd "wat heb ik geel geverft?" "ja de vorige keer wassie blauw".
Het duurde even voordat ik snapte dat hij de doek bedoeld.
Maar uitgelegd dat ik er meer heb, net als broeken en truien, en dat ik dus ook verschillende kleutjes heb.
Dat snapte hij wel zei hij "want dan heb je er nog 1 als ander in de was zit".
Soms zijn ze toch niet zo dom als hun op basis van hun IQ punten lijkt
pi_66357646
Leuk P_iglet!

Oooh die kleine babietjes in de draagdoek
pi_66357898
Dan kreeg je leukere reacties dan ik kreeg vandaag

Vanmiddag gingen we even snel iets kopen in het winkelcentrum een paar km verder en ik had dochterlief op de buik hangen in Maija.
Staan we voor de lift die oa naar de parkeergarage gaat, komen er 3 dames uit van boven (trap is naast de lift, is 3 stappen extra, zeg maar) en 1 van de dames kijkt afkeurend naar Saartje om vervolgens net te hard tegen haar vriendinnen te smiespelen 'nou wat achterlijk..die kan al gewoon lopen!''

Stomme troel, m`n baby is nog geen eens 1
Saartje
pi_66358044
Nou ja . Heb je nog iets terug geroepen?
pi_66363977
maneki, wat een reactie zeg... . Ze zijn vast jaloers dat zij zo vroeger niet lekker bij hun mammie hebben gehangen of dat ze zelf niet op het briljante idee zijn gekomen om hun kind te dragen. Blegh.
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 23 februari 2009 @ 09:01:11 #215
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66364431
Guus, wat lig je heerlijk bij je papa!
En het neefje van Chaca ook
P_iglet, idd leuke reacties! Vooral die van het kindje van je werk!

Maneki, ik ben idd benieuwd of je wat hebt teruggeroepen

Trouwens, P_iglet, als je die blauwe indio kwijt wil.... ik heb wel interesse
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 23 februari 2009 @ 09:20:18 #216
35189 Troel
scherp en bot
pi_66364736
quote:
Op zondag 22 februari 2009 23:22 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dan kreeg je leukere reacties dan ik kreeg vandaag

Vanmiddag gingen we even snel iets kopen in het winkelcentrum een paar km verder en ik had dochterlief op de buik hangen in Maija.
Staan we voor de lift die oa naar de parkeergarage gaat, komen er 3 dames uit van boven (trap is naast de lift, is 3 stappen extra, zeg maar) en 1 van de dames kijkt afkeurend naar Saartje om vervolgens net te hard tegen haar vriendinnen te smiespelen 'nou wat achterlijk..die kan al gewoon lopen!''

Stomme troel, m`n baby is nog geen eens 1
beetje mijn naam ijdel gebruiken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66364815
Vriendlief heeft op de 9 maandenbeurs bij de stand van draagdoek.nl gekeken en besloten dat ie toch liever eerst met zo'n doek wil beginnen. En als baby daar dan niet meer lekker inzit vind hij dat er wel geld vrij gemaakt kan worden voor een andere doek als het bevalt

Nu wil hij dus graag een stoere jongensdoek Maar als het roze had moeten zijn had ie het ook gedaan Maar hij gaat dus zelf een doek samenstellen. Ben benieuwd
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_66364866
MeNicole, wat leuk! En dan ook zelf samenstellen, dat wordt vast een mooie doek waar hij ook mee gaat dragen!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_66364884
Ja hij was/is helemaal blij dat zoiets er is. Het lijkt hem gewoon lekker dat hij dan ook eens de kleine bij zich kan dragen enzo. Hij is ook zo lief
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 23 februari 2009 @ 09:36:34 #220
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66365011
Wat leuk dat hij zo enthousiast is MeNicole

Hoef ik bij Micha niet op te rekenen denk ik. Die klaagt al over pijn in zn nek als ie een kettinkje om heeft zegt ie
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66365572
quote:
Op maandag 23 februari 2009 09:01 schreef DaviniaHR het volgende:

Trouwens, P_iglet, als je die blauwe indio kwijt wil.... ik heb wel interesse
die is al verkocht
D'r vroeg iemand op D&V om een blauwe indio, en die wou voor een hele leuke prijs mijn indio overnemen.
pi_66365589
quote:
Op zondag 22 februari 2009 23:26 schreef Reinhilde het volgende:
Nou ja . Heb je nog iets terug geroepen?
Ik zal het netjes houden..ik zei niets
Saartje
pi_66366609
quote:
Op maandag 23 februari 2009 09:36 schreef texelonia het volgende:
Wat leuk dat hij zo enthousiast is MeNicole

Hoef ik bij Micha niet op te rekenen denk ik. Die klaagt al over pijn in zn nek als ie een kettinkje om heeft zegt ie
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 23 februari 2009 @ 13:57:17 #224
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66372510
Mijn vent vind het eng..
Nou ja ik hoef niet proberen te pushen want dan gooit ie aleen maar meer de kont tegen de kribbe. Maar naar anderen weet ie wel precies alle voordelen van een doek op te sommen.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_66373151
hehehe Maneek .

En Micha!
pi_66387945
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:11 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Niet te stug en wel zacht en goed soepel (moet het rugje mooi kunnen volgen). Niet teveel doorzakken. Geen duidelijk voelbare naden hebben. Ingedragen zijn of snel in te dragen. Goed wasbaar en niet teveel in contrast met de mondjes teruggegeven melk Geen staarten die zo lang zijn dat er op getrapt kan worden. Niet te warm!
Ik draag mijn drie weken oude schoonheid in een hoppediz rekbare doek. Omdat het gewicht van het kind nog vrij weinig is, zo'n 3,4-3,5 kg en een soepele en aangename stof lijkt het mij een goed iets voor het begin. Ik ben benieuwd wat de experts erover zeggen. Voor binnen is het niet te warm denk ik als het kind gewoon een romper en broek en t-shir aan heeft. Buiten heb ik nog niet gedragen, maar met een muts op en een jasje aan, is dat waarschijnlijk ook geen probleem.

Ben benieuwd wat de experts hierover zeggen. Bedankt Macka66. Ik zal de kinderarts erover vragen bij de heupafspraak, maar dat is pas over twee maanden.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_66391260
Leuke foto's koningin en Chacama. Welke knoop heb je daar Chacama, ben benieuwd?

Joh niets van aantrekken Maneki.Neko. Ik ben het met Nijna eens. Deze dames hebben gewoon een ongefundeerde mening gegeven waar niks van klopt.

Zo ga nu even mijn zoontje verschonen en dan lekker slapen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_66394256
ik had elin er vandaag wat lullig bijhangen iets te los waardoor ze in haar slaap opzij viel..dus toen ben ik maar snel het CB ingelopen om r weer goed vast te knopen
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  † In Memoriam † dinsdag 24 februari 2009 @ 11:01:42 #229
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_66401262
Ik word steeds weer geraakt door het fotootje van Guus bij z'n papa. Omdat het zo mooi laat zien dat je met dragen het kostbaarste en liefste zo heel dichtbij hebt. En Guus heeft ook zo'n lief koppie.

Tinuviel, de rekbare Hopp heb ik nog nooit in het echt gezien. Maar ik heb gelezen in commentaren van gebruikers dat 'ie wat minder rek zou hebben dan andere rekkende doeken, en dat lijkt mij (zeker met Jair) een pluspunt. Fijn dat de doek zo goed aanvoelt!

Dakota, goede plek uitgezocht! Hoe meer doeken er bij het cb te zien zijn hoe beter

En mrien, is de mei-tai van je buurvrouw al af? Wat leuk dat je haar hebt aangestoken met dragen

Mijn zijden vogels zijn zo fijn dat ik het gevoel heb dat ik er voorlopig helemaal geen doek meer bij wil.
(Tenzij Didymos iets echt onweerstaanbaars met linnen uit gaat brengen misschien.)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:14:31 #230
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66401655
Die hopp rekt idd niet superveel en is erg zacht. wel meer als wanneer je de medley satin in de goede richting trekt, maar het is zeker geen elastiek.

Enneh, tinu, je zou ook op het cb kunnen vragen. grote kans dat ze je wazig aankijken, maar toch. niet geschoten is altijd mis
of je pa uiteraard
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_66402006
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:01 schreef Macka66 het volgende:
En mrien, is de mei-tai van je buurvrouw al af? Wat leuk dat je haar hebt aangestoken met dragen
Nee nog niet volgens mij
Ben wel heel benieuwd, hij zag er heel gaaf uit in ieder geval!
Ik heb gisteren al wel vast een leuk stofje meegenomen bij de ikea voor mijn Mei Tai in wording
  dinsdag 24 februari 2009 @ 12:23:52 #232
144006 chacama
Ondernemend!
pi_66404276
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:50 schreef Tinuviel het volgende:
Leuke foto's koningin en Chacama. Welke knoop heb je daar Chacama, ben benieuwd?

Joh niets van aantrekken Maneki.Neko. Ik ben het met Nijna eens. Deze dames hebben gewoon een ongefundeerde mening gegeven waar niks van klopt.

Zo ga nu even mijn zoontje verschonen en dan lekker slapen.
Het is een standaard knoop. kruis op de rug. I. zit er in 'kikker'-houding in en doet dan zelf zijn hoofd opzij om lekker te liggen. Dus eigenlijk maakt hij er zelf een halve komma-houding van. Ik ben zo blij dat mijn zus er voor openstaat. Was eerst een beetje bang dat ze het allemaal niets vond, maar als ik zie hoeveel plezier ze heeft met dragen, ben ik blij dat ik doorgezet heb. Ze krijgt straks een gewevendoek van me, maar we moeten daar dan nog even voor kijken. En gelukkig heeft ze dezelfde problemen met op de buikdragen als ik.... Net niet tot achterin de kast kunnen rekken en iets hoog pakken lukt ook niet altijd even goed. En ik maar denken dat ik zo onhandig was....
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:40:26 #233
108648 cattie
lieve moeder
pi_66413325
Wat een mooie foto's!
Fijn dat de vogels zo goed bevalt Macka!

Ik ben op ebay aan het bieden op een indio met linnen. Ik ben benieuwd. Maar ik zie didymos draagdoeken voor de meest bizarre prijzen weggaan, dus ik heb er een hard hoofd in. (Ik bied niet boven de nieuwprijs.)
  dinsdag 24 februari 2009 @ 17:26:17 #234
35189 Troel
scherp en bot
pi_66414897
302 euro?? Is dat met gouddraad geweven ofzo


(Note to self: in volgend leven weefster worden )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66415172
Dat is een hele zeldzame, daar bestaan er maar een paar van geloof ik. Deze linnen indio (Rosso) staat voor 95 Euro te koop op het draagforum. Is dat iets?
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:22:32 #236
108648 cattie
lieve moeder
pi_66416568
Dank je voor de tip Webkim! (Een andere lieve fokster had me er ook al op gewezen.) Ik zoek alleen een nieuwe om zelf in te dragen en 95 euro vind ik ook best veel voor een tweedehands. En ik ben op dit moment op ebay hoogste bieder op een linnen indio.
pi_66417685
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:22 schreef cattie het volgende:
Dank je voor de tip Webkim! (Een andere lieve fokster had me er ook al op gewezen.) Ik zoek alleen een nieuwe om zelf in te dragen en 95 euro vind ik ook best veel voor een tweedehands. En ik ben op dit moment op ebay hoogste bieder op een linnen indio.
Mocht je hem nou niet winnen, zou je evt de mijne mogen overnemen, mits je dat een mooie vind natuurlijk. Als je een kleurtje wil dan kan ik je daar helaas nie aan helpen.
Ik denk dat "Linnie" en ik geen beste vriendinnen worden
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:35:53 #238
108648 cattie
lieve moeder
pi_66418746
Bedankt voor het aanbod LL, maar ik zoek er idd eentje met een kleurtje. Maar wacht eerst maar even af hoe hij voelt als je hem terug hebt, hij is al best zacht en soepel nu!
  † In Memoriam † dinsdag 24 februari 2009 @ 19:58:08 #239
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_66419593
Ik zou Linnie best een kleurtje willen geven
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_66420279
Linnen is goed te verven alleen niet tweekleurig, zoals met een wollen of zijden indio wel mogelijk is
pi_66420788
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 19:58 schreef Macka66 het volgende:
Ik zou Linnie best een kleurtje willen geven
Ja duh ik ook dan wel... mits hij niet zo vloerklederig overkomt
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:38:51 #242
35189 Troel
scherp en bot
pi_66420912
Welke lengte heeft jouw Linnie LL?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66422484
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:38 schreef Troel het volgende:
Welke lengte heeft jouw Linnie LL?
4.6
pi_66422737


nieuwsgierig vanuit de doek
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66423069
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:31 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]

nieuwsgierig vanuit de doek
Wat een koppie
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:47:37 #246
108648 cattie
lieve moeder
pi_66423413
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:18 schreef owlet het volgende:
Linnen is goed te verven alleen niet tweekleurig, zoals met een wollen of zijden indio wel mogelijk is
Dat is wel erg jammer. Want ik wil graag een nieuwe, ongedragen linnie met 2 kleuren. Dus zoek ik nu op ebay e.d. en duim ik ondertussen dat didymos nog met nieuwe indio's linnen imet kleur komt.
pi_66438891
M'n halfbroer(tje) zit op dit moment in senegal voor een kinderpostzegelproject; ik zit net op de hyves te kijken en die daar een mooie draagdoekfoto en stoffenfoto's.
Ik had hem graag gevraagd of hij zo'n mooie doek voor me mee kon nemen.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_66445161
Kom ik net thuis van het boodschappen doen, tref ik dit aan :

  woensdag 25 februari 2009 @ 14:18:20 #249
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_66445232
Ach gos wat een droppie foto Owlet...
pi_66445254
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 14:16 schreef owlet het volgende:
Kom ik net thuis van het boodschappen doen, tref ik dit aan :
[ afbeelding ]

hehehe
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')