Dat zouden ze dan eens in moeten voerenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar heb je geen tienjarige studie voor nodig, geloof ik
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:53 schreef conleche het volgende:
TVP. Ik ga hardlopen. Ik heb namelijk 2 leonidas bonbonskes gegeten.
Oeh! Ja!quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:53 schreef conleche het volgende:
Ik moest die zin drie keer lezen voor ik begreep dat het beroep van je echtgenoot niet gyneacoloog is en je niet eerder getrouwd bent geweest met twee vrouwen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:54 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb nu een man als gynacoloog. Daarvoor 2 vrouwen, maar ik voel me bij deze man beter op mijn gemak dan bij die 2 vrouwen samen. Dat waren echt van die skinnybitches.
whehehe, ervaringen met masseuses die blijven ratelen, terwijl jij rustig weg wilt dromen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zouden ze dan eens in moeten voeren![]()
In elk geval een hoofdstukje 'Hou je waffel' aan de lesstof toevoegen
Ik heb zo het vermoeden dat dat niet je 1e les zal zijn. Zomaar een vermoeden hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:56 schreef Eska het volgende:
G'middag hier. Mag ik jullie nog een keer lastig vallen?
Ik heb eens plaatjes-geGoogled op pilates, gewoon om beetje indruk te krijgen van wat ik ongeveer kan verwachten. En nou zag ik dus bijna iedereen op blote pootjes. Is dat idd gebruikelijk? Prettiger en zo, met die oefeningen?
Ben eigenlijk best wel enthousiast (naja....soort van dan) geworden van wat jullie zeiden. En er blijkt hier vlakbij een club te zijn waar pilates gedaan wordt èn op voor mij handige momenten èn ook nog plek.
Gaat er serieus naar uitzien dat ik me er aan waag dus![]()
Hoop alleen wel dat oefeningen als deze niet in de eerste lessen aan bod komen
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh! Ja!
Misschien ook nog even kotsen na het hardlopen voor de zekerheid?
Of ik formuleer gewoon slecht. DAt kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moest die zin drie keer lezen voor ik begreep dat het beroep van je echtgenoot niet gyneacoloog is en je niet eerder getrouwd bent geweest met twee vrouwen.
Ik moet echt die bieb uit. ;').
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan hoef je toch niet meteen hard te lopen?
Ziet Greys nu als de nieuwe tandartsassistente met het gebit van Ankiequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:58 schreef Greys het volgende:
Eska!
Wat ik vroeger wilde worden: Fotograaf. Of Ankie van Grunsven.
Wat ik nu wil worden: Rijk.
Wat ben ik nu: De vrolijkheid zelve.
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:58 schreef conleche het volgende:
[..]
O ik moet geen smiley's vergeten als ik een grapje maak. Nee hoor Tink: ik loop om de dag hard, wat ik ook in mijn snavel prop!!
Uhuh. In het vorige topic beschreven, maar ja, jij leest nooit terugquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
whehehe, ervaringen met masseuses die blijven ratelen, terwijl jij rustig weg wilt dromen?
Als Sugar dit had gezegd zou iedereen nu in alle staten zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:53 schreef conleche het volgende:
Maar als je gewoon je bek houdt en je ogen dicht doet, houden ze toch wel op. Die van mij in elk geval welquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh. In het vorige topic beschreven, maar ja, jij leest nooit terug
(Eentje bleef maar ratelen over haar vriendje in Mexico en die van laatst toen ik met Co naar de sauna was bleef maar zweefteven of ik al moest huilen)
Jij bent ook veel te sociaal en praat terug. Ik brom alleen maar wat en dan houden ze vanzelf hun kop.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh. In het vorige topic beschreven, maar ja, jij leest nooit terug
(Eentje bleef maar ratelen over haar vriendje in Mexico en die van laatst toen ik met Co naar de sauna was bleef maar zweefteven of ik al moest huilen)
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar als je gewoon je bek houdt en je ogen dicht doet, houden ze toch wel op. Die van mij in elk geval wel
Gewoon helemaal niets terugzeggen vind ik dan weer onbeleefdquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij bent ook veel te sociaal en praat terug. Ik brom alleen maar wat en dan houden ze vanzelf hun kop.
Weet je wat ik pas écht geweldige chocola/bonbons/chocokoekjes vind? Die van Puccini!quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als Sugar dit had gezegd zou iedereen nu in alle staten zijn.
Maar goed, Leonidas bonbons zijn de extra kcal en het langzamere afvallen gewoon waard.
Komt er hier iemand uit de kast?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:03 schreef Muis006 het volgende:
Greysie waarom spring je nooit eens bovenop mij?
![]()
Voor Greysie welquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Komt er hier iemand uit de kast?
Ik zoek toch wat meer zekerheidquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:57 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat dat niet je 1e les zal zijn. Zomaar een vermoeden hoor
Berg je maar op die meeting straks!quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:03 schreef Muis006 het volgende:
Greysie waarom spring je nooit eens bovenop mij?
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:02 schreef Greys het volgende:
Nou Co, zo'n opmerking laat je ook wel uit je hoofd voortaan he?
Nou ziet Sugar wel dat we het dus ook gewoon bij anderen doen, er bovenop springen enzo!
Ik heb zo'n apparaat nog nooit gezien in een pilatesles. Meestal is 't gewoon aanklooien op een matje, evt kan het ook op zo'n bal.quote:
Ik vind het wel wat hebben!! Ik kan wel een spagaat op de vloer, maar zo in de lucht........kweenie hoor!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb zo'n apparaat nog nooit gezien in een pilatesles. Meestal is 't gewoon aanklooien op een matje, evt kan het ook op zo'n bal.
Oja, musicus wilde ik ook altijd worden maar dat was meer een stiekeme droom want ik had wel vrij snel door dat dat geen serieuze optie was. Nu ben ik heel tevreden met amateur-musicus. Da's misschien zelfs wel leuker want dan kun je tenminste spelen wat en wanneer je zelf wilt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:56 schreef Ewelina het volgende:
Wat ik vroeger wilde worden: Heeft gevarieerd, van professor en archeoloog tot schrijver en later ook nog musicus en journalist toen ik doorkreeg dat de meeste schrijvers niet van de opbrengst van hun boeken kunnen leven. Ik wilde als klein kind wel al naar de universiteit.
Wat ik nu wil worden: Onderzoeker of journalist.
Wat ben ik nu: student en amateur-musicus
Dan moeten we een stoere handshake verzinnen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Berg je maar op die meeting straks!
Oh, ik wil je wel bespringen maar aan knuffelen doe ik niet
Hm, die ken ik niet. Misschien maar goed ook.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Weet je wat ik pas écht geweldige chocola/bonbons/chocokoekjes vind? Die van Puccini!
Wel duur, maar zo goddelijk lekker![]()
[ afbeelding ]
Ah oké, dank.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ik doe 't altijd op blote pootjes, maar er zijn veel mensen die 't met sokken aan doen bij ons. Lijkt mij onhandig: extra glibberig.
Ik was gister weer op les en bedacht naderhand dat ik je nog even moest vertellen dat het met een juf erbij veel effectiever is - deze dame zet resoluut haar voet tegen je kont als je houding niet goed is. Ook met zelf aanklooien bereik je echt wel iets, maar het is zoveel makkelijker met instructies!
Kok als in iemand die eten bereidt of Kok als in Wim Kok?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat ik vroeger wilde worden: Profvoetballer bij Feyenoord en Kok
Wat ik nu wil worden: Computernerd
Wat ben ik nu: ADSL-jodokus bij Fons en Co
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |