Vraag het maar aan mijquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik weet het ik ben ook geen relatieexpert
quote:
indeed my young friendquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:39 schreef Ang3l het volgende:
A new daaaaaaaaaaaaaaaaaay haaaas cooooooooome!
dat soort dingen doe je ook niet meer als je 39 bentquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:53 schreef mike_hunt het volgende:
Ik ben echt brak.
Ben gisteren met Ricardo uitgeweest. Jongen die ik hier heb ontmoet. Een paar clubs afgestruind. Ik merk toch dat ik ouder word. Ik trek dat niet meer zo goed.
Ik moet toch niet meer bijna elke dag de hort op.
39??quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat soort dingen doe je ook niet meer als je 39 bent
Hier ben je toch hetro of zit je allweer in de grote appel?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:53 schreef mike_hunt het volgende:
Ik ben echt brak.
Ben gisteren met Ricardo uitgeweest. Jongen die ik hier heb ontmoet. Een paar clubs afgestruind. Ik merk toch dat ik ouder word. Ik trek dat niet meer zo goed.
Ik moet toch niet meer bijna elke dag de hort op.
zaragossa toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hier ben je toch hetro of zit je allweer in de grote appel?
Nee, zit in Spanje! Zaragoza.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hetero is een groot woord. Zelfs meisjes kunnen me nu niet bekoren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alleen ik he!quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hetero is een groot woord. Zelfs meisjes kunnen me nu niet bekoren.
quote:
Je zei het zelf dat je in nederland gewoon hetro wasquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hetero is een groot woord. Zelfs meisjes kunnen me nu niet bekoren.
ow.. shit.. we gaan beide in dress?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
moet dat tweede poppetje ook geen hoed op? Alhoewel, i look stunning in a dress. (just kiddin')
Ik zit "mijn" mexie weer van het werk af te houden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:53 schreef Xiance het volgende:
[..]
indeed my young friend
enfin.. 'mijn' yorkie is eten en gaat dan stappen
en ik ben de hele avond online
maar hij beloofde voor het slapen gaan nog een nummertje van celine dion met me te gaan luisteren
nuja tussen ons verschilt het maar een uur.. dus ik maak hem wakkerquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit "mijn" mexie weer van het werk af te houden.
Onze tijden lopen zo dat ik 's ochtends door hem begroet wordt als hij bijna gaat slapen, en als hij dan wakker wordt dan ben ik op mijn werk en houdt ie mij van het werk af. Dan ga ik naar huis en koken en hou ik hem van het werk ak. Dan gaat hij naar huis en avond vieren en kletsen we totdat ik naar bed ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |