Dat zeg je toch niet over jezelfquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:18 schreef Rossdale het volgende:
Wat is die hyves-rossdale een lelijkerd zeg, kolere
kutjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:17 schreef Runx het volgende:
schrijf je kutten met een t of dubbel t ?
Ik wel hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet over jezelf
jazekerquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dacht jij ook dat ze eerst der thee moest laten afkoelen
huilie moet je maar minder werkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef Crazy-p het volgende:
zeg.. als het zo snel gaat is het ook geen wonder dat ik het niet bij kan benen he
deze keer niet met een kleur ziende dansende pratende kipquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef debbie_19 het volgende:
Ik had deze opmerkingen wel kunnen verwachten ja
Nou eerlijk waar me klieren zijn zo opgezet dat het net lijkt of ik iemand's ballen heb ingeslikt
Mkejquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:24 schreef Runx het volgende:
[..]
deze keer niet met een kleur ziende dansende pratende kip
maar,
dat ik in heul lang was gaan slapen ofzo, en echt jaren later wakker werd en alles veranderd was etc, en alles vernieuwend was, en toen veranderde droom
laterquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen , het was me weer een waar genoegen vandaag!![]()
helaas mag ik alweer naar huis![]()
de mazzel allemaal
Gecondeleerdquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
de mazzel allemaal
daag WLquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
de mazzel allemaal
neuh dat laat ik juist altijd liggenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
moet je weer iets schrobben na je nachtelijke uitstapje
Jeweetsch...morgenochtend bel ik je wel ff wakkerquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
top jij bent mijn persoonlijke klok![]()
je kan ook zelf komenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jeweetsch...morgenochtend bel ik je wel ff wakker
ik moet al bijna weer gaanquote:
Jammerquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik moet al bijna weer gaan
goed topicquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:48 schreef Moozzie het volgende:
Het verbale verschil tussen een man en vrouw....
Topickillerquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:48 schreef Moozzie het volgende:
whehehe ik vermaak me daar wel een poosjequote:Op woensdag 18 februari 2009 15:48 schreef Moozzie het volgende:
gevondenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zie 'homepage' in m'n profiel ofzo..
* Moozzie gaat een unoxmuts scorenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echte bazen hebben altijd een unoxmuts
Overigens moet je m'n hitmanfoto eens zienquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie gaat een unoxmuts scoren
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gooit een ei in Friday12's mond
Doe mij eens toevoegenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Overigens moet je m'n hitmanfoto eens zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
ok ik heb je geaccepteerd op mn hyves moos.Helemaal gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik eindelijk vriendjes op hyves
Ga ik jullie ook op hyves spammen![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gooit een ei in Friday12's mond
tof gardameer, ben ik ook geweestquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Overigens moet je m'n hitmanfoto eens zien
ok dan zet ik de spamfilter alvast aanquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Helemaal gaaf
Ga ik jullie ook op hyves spammen
stomme hyves sletquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Helemaal gaaf
Ga ik jullie ook op hyves spammen
Nee ik bedoel de zeldzame foto dat ik in pak sta.... En geloof me, dat is écht zeldzaamquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
tof gardameer, ben ik ook geweest
haha geweldigquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de zeldzame foto dat ik in pak sta.... En geloof me, dat is écht zeldzaam
Lijkt me een goed planquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok dan zet ik de spamfilter alvast aan
Man ik een pak is fucking sexyquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de zeldzame foto dat ik in pak sta.... En geloof me, dat is écht zeldzaam
Moet je zijn hyves checkequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Man ik een pak is fucking sexy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Daarom heb ik bijna nooit een pak aan, ik ben dan namelijk zó sexy dat als ik voorbij een spiegel loop dat ik de komende uren niet meer weg te slaan benquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Man ik een pak is fucking sexy
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daarom heb ik bijna nooit een pak aan, ik ben dan namelijk zó sexy dat als ik voorbij een spiegel loop dat ik de komende uren niet meer weg te slaan ben
Narcistquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daarom heb ik bijna nooit een pak aan, ik ben dan namelijk zó sexy dat als ik voorbij een spiegel loop dat ik de komende uren niet meer weg te slaan ben
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:15 schreef Rossdale het volgende:
Ik had al naar huis gemogen, maar ik blijf gewoon lekker zitten
NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
het duurt idd wel even voordat je 2000 stukjes opgeraapt hebtquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het duurt idd wel even voordat je 2000 stukjes opgeraapt hebt
[..]
[..]
Mkejquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:31 schreef debbie_19 het volgende:een vriend van mij is oom geworden
Niet dat jullie wat aan deze info hebben maar goed...er wordt verder niks boeiends gemeld
Watquote:
Ja dat is geweldigquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Watnee een meisje dat wordt gevingerd door een standbeeld..das boeiend
![]()
Je nederlands zuigtquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja dat is geweldig
Dat je het verzint is a en dan nog doen ook
Dude...quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja dat is geweldig
Dat je het verzint is a en dan nog doen ook
Jah dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude...ze heeft haar broek nog an
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude...ze heeft haar broek nog an
Ja of ze had het eerst niet doorquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah dus
Wat ik er gaaf aan vind is dat ze gewoon doet
Nog ff volhouden Fridayquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
@ mooz kappen nou schizzie dude
Denk het welquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja of ze had het eerst niet door
En wie ben jijquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
@ mooz kappen nou schizzie dude
[..]
Ik doe meequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Goed plan dan hebben we nog 1 iemand nodig
40 minquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nog ff volhouden Fridaynog 25 min
die emoquote:
Ja maar ik zag er wel, maar je kan het een foto niet vragenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als ik der zou zien zou ik het vragen
Oke mooi nu zijn we met zijn drieenquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Goed plan dan hebben we nog 1 iemand nodig
quote:
Kan wel maar ze zegt niks terugquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik zag er wel, maar je kan het een foto niet vragen
Dealquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke mooi nu zijn we met zijn drieen
Jij houd friday vast,
Moozz jij slaat hem
En ik ren alvast weg
Deal?
Is goed manquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij houd friday vast,
Moozz jij slaat hem
En ik ren alvast weg
Deal?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij houd friday vast,
Moozz jij slaat hem
En ik ren alvast weg
Deal?
Okeej ik heb nog 19 minquote:
rent nu naar mozzie en gaat op zijn hoofd stampenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:41 schreef Moozzie het volgende:
*rent alvast weg*
Kut ik struikel over de stoep
Waarom moet ik nou altijd op dit soort moment van die debbie acties hebben
Dat is eigenlijk best niet liefquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
rent nu naar mozzie en gaat op zijn hoofd stampen
bij zijn je 2e persoonlijk heid geef ik hem een knietje en dan een vuistslag op je neusquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best niet lief
Probeer je er nog wat van te maken jonge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouwja doe eens liefquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bij zijn je 2e persoonlijk heid geef ik hem een knietje en dan een vuistslag op je neus
Jawel hoor, dan kan ik zelfs wel drie keerquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Okeej ik heb nog 19 minlukt dat wel?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel hoor, dan kan ik zelfs wel drie keer
Pfoe, nou, dat wordt krap
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel hoor, dan kan ik zelfs wel drie keer
Pfoe, nou, dat wordt krap
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:44 schreef Moozzie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help me teach her how to fly......
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:44 schreef Moozzie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De B en de V zitten naast elkaar vandaarquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:51 schreef crazy987 het volgende:
<Ben174> : If they only realized 90% of the overtime they pay me is only cause i like staying here playing with Kazaa when the bandwidth picks up after hours.
<ChrisLMB> : If any of my employees did that they'd be fired instantly.
<Ben174> : Where u work?
<ChrisLMB> : I'm the CTO at LowerMyBills.com
*** Ben174 (BenWright@TeraPro33-41.LowerMyBills.com) Quit (Leaving)
heb er nog meer van die IRC quotesquote:
Dat jij je leuter nou bestempelt als Groot, Smerig, en Mastodontisch, betekent niet meteeen dat het écht een GSM is hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:52 schreef Runx het volgende:
[..]
De B en de V zitten naast elkaar vandaar, en heb met mijn andere hand de ''telefoon'' vast
ohh ok, wat is het danquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat jij je leuter nou bestempelt als Groot, Smerig, en Mastodontisch, betekent niet meteeen dat het écht een GSM is hoor
lolquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:51 schreef crazy987 het volgende:
<Ben174> : If they only realized 90% of the overtime they pay me is only cause i like staying here playing with Kazaa when the bandwidth picks up after hours.
<ChrisLMB> : If any of my employees did that they'd be fired instantly.
<Ben174> : Where u work?
<ChrisLMB> : I'm the CTO at LowerMyBills.com
*** Ben174 (BenWright@TeraPro33-41.LowerMyBills.com) Quit (Leaving)
zo ken ik er nog wel 1quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:52 schreef Runx het volgende:
[..]
De B en de V zitten naast elkaar vandaar, en heb met mijn andere hand de ''telefoon'' vast
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:53 schreef crazy987 het volgende:
[..]
heb er nog meer van die IRC quotes
<Khassaki> HI EVERYBODY!!!!!!!!!!
<Judge-Mental> try pressing the the Caps Lock key
<Khassaki> O THANKS!!! ITS SO MUCH EASIER TO WRITE NOW!!!!!!!
<Judge-Mental> fuck me
whahhquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:55 schreef crazy987 het volgende:
deze is btw wel grof:
<Th3No0b> Im going to be the next hitler
<Th3No0b> Im going to kill all the jews and 1 clown
<RageAgainsttheAmish> why the clown
<Th3No0b> See? no one cares about the jews
<RageAgainsttheAmish> lmao
de eerste was nog altijd de bestequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:55 schreef crazy987 het volgende:
deze is btw wel grof:
<Th3No0b> Im going to be the next hitler
<Th3No0b> Im going to kill all the jews and 1 clown
<RageAgainsttheAmish> why the clown
<Th3No0b> See? no one cares about the jews
<RageAgainsttheAmish> lmao
quote:<Jeedo> hey baby, whats up?
<Indidge> umm....nothing?
<Jeedo> So....want me to like come over today so we can fuck?
<Indidge> Wait....did you want to speak to my daughter?
<Jeedo> Yes Mrs.Miller.. :-/
quote:<kow`> "There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
<SpaceRain> That's only 2 types of people, kow.
<SpaceRain> STUPID
quote:<JonTG> Man, my penis is so big if I laid it out on a keyboard it'd go all the way from A to Z
<JonTG> wait, shit
quote:<Sui88> 67% of girls are stupid
<V-girl> i belong with the other 13%
ja he wat is dat nouquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:58 schreef crazy987 het volgende:
en de rest lees je zelf maar lekker.
http://bash.org/?top
http://bash.org/?top2
godsamme om dei 2e moest ik echt hard lachenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:05 schreef crazy987 het volgende:
<Mikkel> If you went camping and you got REALLY drunk with your friend and you
woke up the next morning with a condom stuck up your ass would you tell anybody?
<Celestya> i dont think so
<Mikkel> Wanna go camping?
<Spazz> Seems like when I say "FUCK" you get an EOF error
*** Quits: Ranto (~recon@newax2-042.dialup.optusnet.com.au) (Read error: EOF from client)
*** Joins: Ranto (~recon@newax2-042.dialup.optusnet.com.au)
<Bartolimis> fuck
*** Quits: Ranto (~recon@newax2-042.dialup.optusnet.com.au) (Read error: EOF from client)
<Bartolimis> fuck
<Spazz> fuck
<Spazz> fuck
<Bartolimis> stop
<Bartolimis> we're done
<Ranto> hmh?
<Spazz> Your client got an error...
<Bartolimis> yeah, we're done saying fuck
<Spazz> everytime we said f***
<Spazz> Quit saying fukc
<Bartolimis> my bad
<Spazz> fuck*
<Icc> Someone says fuck and he drops ?
*** Quits: TITANIC (Excess Flood)
Doen ze daar ook aan castratie dan? Ik dacht dat ze alleen aan poten uitdraaien deden enzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:06 schreef Runx het volgende:
jaaaaaaaaaaaa ik ben eindelijk geholpen bij de belastingdienst
hahahquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:11 schreef crazy987 het volgende:
deze is ook ownage
<Cyan> Some dude tried to break in last night at like 2am, but I was on the comp and it's like right beside the window so I heard the faggot.
<Cyan> Anyways, I grabbed the folding chair and as soon as he was like halfway through I beat the fucking shit out of him.
<Cyan> So he's laying here unconscious and I call the cops. Once they get here, they search him and look at what he fucking had:
<Cyan> 8 track tape (unlabeled), Flashlight (no batteries), Half eaten box of Fig Newtons, Measuring tape, Instructions to "Monopoly."
<dan> Dude, you fucking killed McGuyver!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doen ze daar ook aan castratie dan? Ik dacht dat ze alleen aan poten uitdraaien deden enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
MOgguh heerquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen dames!
[ afbeelding ]
Jawel hoorquote:
joh! ja vervelend is datquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jawel hoornaar omstandigheden
heb een hoofd vol snot.
hoe gaat het met CPquote:
* Friday12 pakt Lovely's vlag af en slaat haar ermee op haar hoofdquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
komt om de hoek kijken met een witte vlag ...
* LovelyLady zegt auwquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:10 schreef Friday12 het volgende:
* Friday12 pakt Lovely's vlag af en slaat haar ermee op haar hoofd![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
komt om de hoek kijken met een witte vlag ...
watdanquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:14 schreef tripack het volgende:
morgen friday
gister echt heerlijk gegeten
debsiequote:Op donderdag 19 februari 2009 09:13 schreef debbie_19 het volgende:
allen die ik nog geen hallo heb gezegd
gefrituurde kabeljauw (lees: kibelingquote:
Mosselen????quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:18 schreef tripack het volgende:
[..]
gefrituurde kabeljauw (lees: kibelingvan 12 euro)
en hoofdgerecht mosselen
en ijs na![]()
op kosten van het werk![]()
Mjammiequote:Op donderdag 19 februari 2009 09:18 schreef tripack het volgende:
en hoofdgerecht mosselen
en ijs na![]()
op kosten van het werk
morguh LL...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:19 schreef tripack het volgende:
[..]
morguh LL...Ja wie is nou eigenlijk wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady zegt auw
Geen ruk verandert hier, nog altijd even lief![]()
jah mosselen jahquote:
he dude gatverquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:18 schreef tripack het volgende:
[..]
en hoofdgerecht mosselen
en ijs na![]()
op kosten van het werk
Ja maar die lust ik niequote:Op donderdag 19 februari 2009 09:21 schreef tripack het volgende:
[..]
jah mosselen jahheul pannetje vol
jah moeten we de ene met kleine ll schrijen en de andere met hoofdletters?quote:
FRIET ZEG IK JE!!!quote:
Weet ik veel...quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:21 schreef tripack het volgende:
[..]
jah moeten we de ene met kleine ll schrijen en de andere met hoofdletters?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:21 schreef tripack het volgende:
[..]
jah mosselen jahheul pannetje vol
vanille ijs met slagroom chocosaus en advocaatquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
he dude gatver![]()
behalve dat ijs dan
tenzeiwelke smaak was het
ikke wel... al had ik ze de laatste keer... jaaaaaaaaren geleden gegetenquote:
godver ik haalde gewoon die 2 door mekaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Weet ik veel...I really don't care. Ik ken vooral LadyLike
maar Lovely herinner ik me ook nog wel
Oe dat klinkt wel nicequote:Op donderdag 19 februari 2009 09:23 schreef tripack het volgende:
[..]
vanille ijs met slagroom chocosaus en advocaat
brrwrrrwrrrwrrr HAKKÛHH!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
brrrrrrrrrrr [ afbeelding ]
Neej...doe dat nou nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
godver ik haalde gewoon die 2 door mekaar
dat was idd nice ijsquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
FRIET ZEG IK JE!!!![]()
![]()
geintje hoor, ik vond het niet echt rellen eerlijk gezegd. althans zo heb ik het ervaren
trouwens wat stelt je nieuwe ava voor ?
Dat was de andere LLquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
FRIET ZEG IK JE!!!![]()
![]()
geintje hoor, ik vond het niet echt rellen eerlijk gezegd. althans zo heb ik het ervaren
trouwens wat stelt je nieuwe ava voor ?
dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat was de andere LLmet de friet
ja relaxed! bijna weekend hehquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ava zijn draagdoeken ...
Hoest verder? vooralsnog geen fuck te doen op je werk dus anders zat je hier niet?
Blijkbaar...hij verwart je met een andere LLquote:
ik haalde je door de war met LadyLike.quote:
lady like is fokslet#1 en lovely lady is fokslet#2quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:21 schreef tripack het volgende:
[..]
jah moeten we de ene met kleine ll schrijen en de andere met hoofdletters?
Barra is al Foksletquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
lady like is fokslet#1 en lovely lady is fokslet#2
Ik ben geen sletquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:30 schreef Friday12 het volgende:
Dat staat er niet..er staat gewoon..Fokslet 2008quote:
en jij nr 3 ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Koffie natuurlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
ik haalde je door de war met LadyLike.
mijn verontschuldigingen hiervoor.![]()
koffie/thee/limonade/mn moeder ?
You have no ideaquote:
mja ...quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:33 schreef Ladylike het volgende:
zal ik vandaag dan maar wegblijven hier?
anders raken jullie in de war
nee LLquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:33 schreef Ladylike het volgende:
Dag sletquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:33 schreef Ladylike het volgende:
Jij faaltquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:36 schreef WhiteLightning het volgende:
iedereen hier is een slet behalve ik
Welneequote:Op donderdag 19 februari 2009 09:33 schreef Ladylike het volgende:
Je houdt echt van mequote:Op donderdag 19 februari 2009 09:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee LL![]()
die andere schoppen we er wel uit
Dag Lekker geil delletjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |