abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66199965
Je bent dan waarschijnlijk slim genoeg om of vuilnisman of beveiliger te worden, dan lijkt het me geen moeilijke keuze...
Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
pi_66199972
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:21 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

Die staat voor de V van Vegeta, wat een verwijzing is naar het ultieme beveiligersdoel om een beveiliger met niveau 9000 te worden
Ik moest lachen. Dankjewel.
pi_66199973
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:12 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Jij hebt de film gezien?
Is er een film uitgebracht over mijn leven ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66200002
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:09 schreef De_Ananas het volgende:
Beveiliging in een museum daarentegen.... MÊNNUS STOER!!!!
Jij weer.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:14:27 #50
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_66200022
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:13 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Is er een film uitgebracht over mijn leven ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer zekers

http://www.imdb.com/title/tt0477347/
pi_66200032
Trouwens, mensen die zakken voor hun MBO beveiligingsdiploma
pi_66200150
Niets mis met beveiliger zijn. Lekker simpel. Dan heb je buiten je werk nog genoeg geesteskracht om jezelf te ontplooien in iets voor jezelf ipv voor je baas.
pi_66200459
pi_66200499
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:14 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Zeer zekers

http://www.imdb.com/title/tt0477347/
Heb ik niet gezien maar ik werk zelf als beveiliger in een museum
pi_66200570
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:28:54 #57
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_66200653
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:14 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Goed betalen is echt geen must hoor. Van een baan waar je niets anders doet dan koffie drinken en klokkijken wordt je op den duurt helemaal gestoord. Zeker als je dan ook nog eens de hele dag moet staan in zo'n winkel.
kun je nog rondjes lopen, wel eens gehad dat je alleen mocht zitten (en koffie drinken en met collegas praten) wordt je ook niet goed van
pi_66202188
pi_66202191
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:25 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Heb ik niet gezien maar ik werk zelf als beveiliger in een museum
welk museum ?
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_66202218
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:03 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

welk museum ?
Gaat je niks aan
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:09:29 #63
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_66202419
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:04 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Gaat je niks aan
Je mag heus wel zeggen dat je in het rembrandt museum werkt in Amsterdam
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:12:28 #65
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_66202572
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:14 schreef De_Ananas het volgende:
Trouwens, mensen die zakken voor hun MBO beveiligingsdiploma
Primum non nocere
pi_66203364
aaah, de heerlijke vooroordelen over de beveiliging en beveiligers...
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_66203625
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:32 schreef NielsTriple het volgende:
aaah, de heerlijke vooroordelen over de beveiliging en beveiligers...
U bent beveiliger?
pi_66203831
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:38 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

U bent beveiliger?
Jup
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_66203847
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:44 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Jup
En mijn OP is onzin, want 40 uur per week rondjes lopen in een winkel is leuk werk?
pi_66204107
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:44 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

En mijn OP is onzin, want 40 uur per week rondjes lopen in een winkel is leuk werk?
Geen idee, ik loop niet in een winkel, noch heb ik dat ooit voor mijn beroep hoeven doen...

Ook ben ik geen stierenek die bij de locale jeugdsoos verteld dat jij de verkeerde schoenen aanhebt, en dus niet binnenkomt.

In tegenstelling tot wat veel mensen denken, zijn er ook andere richtingen binnen de beveiliging. Ik ben bij mijn vorige werkgever centralist geweest voor de landelijke meldkamer van een internationale bank. In het kort: als jij in Kutjepoep of Reetketelpikkemerschans tegen een geldautomaat aanschopt, kregen wij die melding binnen, en moesten wij de juiste mensen aansturen om het alarm op te lossen. (ook storingen en overvallen kregen wij binnen).
Tegenwoordig werk ik bij een multinational waarbij ik momenteel wordt opgeleid tot inpandige centralist, voor de dagelijkse aansturing van beveiliging, bedrijfshulpverlening, ontruimingen, etc.

Maar ik begrijp je wel hoor, het is idd niet leuk dat je die discotheek niet binnenmocht, terwijl die andere gasten (met dezelfde schoenen als jij) wél naar binnen mochten. Dan ga je al snel een hekel krijgen aan alle beveiligers
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_66204193
maat van me beveiligd 1 of ander kantoorpand en draait alleen maar nachtdiensten....

die zit gewoon de hele nacht te WoWen of hij neemt zn xbox mee
pi_66204207
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:51 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Geen idee, ik loop niet in een winkel, noch heb ik dat ooit voor mijn beroep hoeven doen...

Ook ben ik geen stierenek die bij de locale jeugdsoos verteld dat jij de verkeerde schoenen aanhebt, en dus niet binnenkomt.

In tegenstelling tot wat veel mensen denken, zijn er ook andere richtingen binnen de beveiliging. Ik ben bij mijn vorige werkgever centralist geweest voor de landelijke meldkamer van een internationale bank. In het kort: als jij in Kutjepoep of Reetketelpikkemerschans tegen een geldautomaat aanschopt, kregen wij die melding binnen, en moesten wij de juiste mensen aansturen om het alarm op te lossen. (ook storingen en overvallen kregen wij binnen).
Tegenwoordig werk ik bij een multinational waarbij ik momenteel wordt opgeleid tot inpandige centralist, voor de dagelijkse aansturing van beveiliging, bedrijfshulpverlening, ontruimingen, etc.

Maar ik begrijp je wel hoor, het is idd niet leuk dat je die discotheek niet binnenmocht, terwijl die andere gasten (met dezelfde schoenen als jij) wél naar binnen mochten. Dan ga je al snel een hekel krijgen aan alle beveiligers
Ik lees het al, topfunctie!
Heeft die 6 jaar gymnasium toch nog wat opgeleverd voor jou makker!
pi_66204348
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:56 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Zijn ze bang dat de kroketten gejat worden?
Heb jij nooit bij de Febo in een broodje burger gespuugd en hem daarna terug gelegd? Daarom dus.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_66204435
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:53 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

Ik lees het al, topfunctie!
Heeft die 6 jaar gymnasium toch nog wat opgeleverd voor jou makker!
nu voel ik me gekwetst.
Ik snap het niet, waarom wordt hier op Fok zo neergekeken op 'de werkende man', de eerlijke middenklasser?

Maar goed, dude, serieus, als jij in een winkelcentrum een hartaanval krijgt, zou je dan niet willen dat er snel hulp komt? Of ben je van plan te wachten op de ambulance? Je weet dat die vaak 10 tot max 15 minuten aanrijdtijd hebben?

Ik bedoel, ik vind het niet erg hoor, je mag van mij best doodgaan op de grond, terwijl je je broek vol hebt gescheten, wetende dat niemand je zal helpen. Als jij dat nou graag wil?
Maar ik persoonlijk vind het wel relaxed wanneer er mensen rondlopen die met dat soort dingen kunnen omgaan, en er op kunnen handelen.

Maar ieder het zijne natuurlijk
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_66204564
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:58 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

nu voel ik me gekwetst.
Ik snap het niet, waarom wordt hier op Fok zo neergekeken op 'de werkende man', de eerlijke middenklasser?

Maar goed, dude, serieus, als jij in een winkelcentrum een hartaanval krijgt, zou je dan niet willen dat er snel hulp komt? Of ben je van plan te wachten op de ambulance? Je weet dat die vaak 10 tot max 15 minuten aanrijdtijd hebben?

Ik bedoel, ik vind het niet erg hoor, je mag van mij best doodgaan op de grond, terwijl je je broek vol hebt gescheten, wetende dat niemand je zal helpen. Als jij dat nou graag wil?
Maar ik persoonlijk vind het wel relaxed wanneer er mensen rondlopen die met dat soort dingen kunnen omgaan, en er op kunnen handelen.

Maar ieder het zijne natuurlijk
Is maar een grapje, ik kijk niet neer op de werkende man, ik doe alleen zo om mijn reputatie op fok! hoog te houden. Serieus.... ik heb wel respect voor mensen zoals jij hoor
pi_66204633
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:56 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Heb jij nooit bij de Febo in een broodje burger gespuugd en hem daarna terug gelegd? Daarom dus.
OMG ik zag die bewaker daar dat een keertje doen
pi_66204689
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:18 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Stomme nep 4channer.
pi_66204732
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:06 schreef Opperkwal het volgende:

[..]

Stomme nep 4channer.
Ik ben serieus nog nooit op die website geweest.
pi_66204796
pi_66205053
Geen stoel aanbieden hoor
Hey, nerds! Who's got two thumbs, speaks limited French, and hasn't cried once today? This moi.
pi_66205937
als ik een een bedrijfje had voor beveiliging huurde ik deze gozers in om mijn werknemers in conditie te houden en het werk spannend:

pi_66207756
Je hebt er alleen van die enorme kneuzen bij die denken dat ze op het moment dat ze een uniformpje aantrekken opeens bevoegdheden hebben. Terwijl het ten alle tijden gewoon burgers blijven.oke er zijn uitzonderingen waarbij beveiligers door de politie worden aangewezen en bevoegd zijn om bijv. handboeien te gebruiken.

Oftewel ze mogen helemaal niets meer dan ieder andere willekeurige mongool. En dat vergeten ze helaas regelmatig.
pi_66208365
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:13 schreef aaipod het volgende:

[..]

Wat voor verpauperde school zit jij?
Hij antwoordt niet
MBO zeker?
pi_66208459
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:09 schreef Technoviking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap echt niet wat daarmee wordt bedoeld Ja ik ken DBZ en ik was ook een liefhebber maar wat heeft dit nou er mee te maken? Dat getal. En waar slaan al die 1-en altijd op in !!!1!!!11!

pi_66208672
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:46 schreef thestoryofus2009 het volgende:
als ik een een bedrijfje had voor beveiliging huurde ik deze gozers in om mijn werknemers in conditie te houden en het werk spannend:

Balls of Steel

The Annoying Devil en The Black Militant Guy zijn ook GEWELDIG
pi_66208812
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 19:14 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Balls of Steel

The Annoying Devil en The Black Militant Guy zijn ook GEWELDIG
ja echt gieren, heb ze al allemaal te vaak gezien.

european rodeo is ook zo geweldig.
en dan chasers war on everything.

ik vraag me echt af waarom ze hier niet een dergelijk programma hebben, zou een kijkcijferkanon worden.
pi_66209012
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 19:17 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

ja echt gieren, heb ze al allemaal te vaak gezien.

european rodeo is ook zo geweldig.
en dan chasers war on everything.

ik vraag me echt af waarom ze hier niet een dergelijk programma hebben, zou een kijkcijferkanon worden.
Trigger Happy of Happy Trigger waren in het VK en België ook een succes dus kwamen ze in Nederland met Tequila. Tequila is vergelijken met die 2 versies anti-humor
pi_66209078
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 19:08 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik snap echt niet wat daarmee wordt bedoeld Ja ik ken DBZ en ik was ook een liefhebber maar wat heeft dit nou er mee te maken? Dat getal. En waar slaan al die 1-en altijd op in !!!1!!!11!

pi_66209523
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 19:23 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ja dat herinner ik me ook nog wel maar wat heeft dat met het topic te maken. Of elk ander topic.
pi_66209598
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 19:33 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ja dat herinner ik me ook nog wel maar wat heeft dat met het topic te maken. Of elk ander topic.
7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')