OMG ik zag die bewaker daar dat een keertje doenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Heb jij nooit bij de Febo in een broodje burger gespuugd en hem daarna terug gelegd? Daarom dus.
Ik ben serieus nog nooit op die website geweest.quote:
Hij antwoordt nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:13 schreef aaipod het volgende:
[..]
Wat voor verpauperde school zit jij?
Ik snap echt niet wat daarmee wordt bedoeldquote:
Balls of Steelquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:46 schreef thestoryofus2009 het volgende:
als ik een een bedrijfje had voor beveiliging huurde ik deze gozers in om mijn werknemers in conditie te houden en het werk spannend:
ja echt gieren, heb ze al allemaal te vaak gezien.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:14 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Balls of Steel![]()
The Annoying Devil en The Black Militant Guy zijn ook GEWELDIG
Trigger Happy of Happy Trigger waren in het VK en België ook een succes dus kwamen ze in Nederland met Tequila. Tequila is vergelijken met die 2 versies anti-humorquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:17 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
ja echt gieren, heb ze al allemaal te vaak gezien.
european rodeo is ook zo geweldig.
en dan chasers war on everything.
ik vraag me echt af waarom ze hier niet een dergelijk programma hebben, zou een kijkcijferkanon worden.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:08 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat daarmee wordt bedoeldJa ik ken DBZ en ik was ook een liefhebber maar wat heeft dit nou er mee te maken? Dat getal. En waar slaan al die 1-en altijd op in !!!1!!!11!
Ja dat herinner ik me ook nog wel maar wat heeft dat met het topic te maken. Of elk ander topic.quote:
7quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:33 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ja dat herinner ik me ook nog wel maar wat heeft dat met het topic te maken. Of elk ander topic.
42 jongen, weet je toch welquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |