Ha 't is nog een gasfornuis ook! In plaats van om 'n kampvuur heen te dansen kun je dan om het gasfornuis in een cirkel dansen.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
"Ik wíl een kookeiland"
"schat dat past niet"
"kan me niet schelen, toch wil ik een kookeiland"
"oké *zucht* jij krijgt een kookeiland"
[ link | afbeelding ]
het is niet eens een kinderkamer volgens mijquote:Op maandag 2 maart 2009 10:03 schreef Gwywen het volgende:
Dat was nou net dat beetje fleur dat die kinderkamer nodig had.
Strak geverfd
Een bevroren vijver met een stilgelegde fontein....quote:Op maandag 2 maart 2009 10:13 schreef Volpez het volgende:
En wat is dit voor een teerput?
[ link | afbeelding ]
het ziet er gek uit maar ik vind het eigenlijk wel slim opgelost. Zo heb je spoelen en koken vlak bij elkaar zitten en heb je toch nog ruimte naast je gasfornuis zonder dat alles gelijk in de spoelbak flikkert...quote:Op maandag 2 maart 2009 10:13 schreef Volpez het volgende:
Paste het keukenkastje niet of hoort dit zo?
[ link | afbeelding ]
Super keukenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:40 schreef Gwywen het volgende:
Opmerkelijk in positieve zin:
Houtoven!![]()
[ afbeelding ]
Ja logisch toch, op het hout leg je een kleed, anders krijg je koude voetjes, maar als je dan eten morst wordt het kleed vies dus leg je er een stuk plastic op.quote:
En kost bijna niks meer:quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Die shutters zijn dan ook het enige mooie in die kamer
Maar shutters zijn inderdaad gaaf
om te voorkomen dat de luciferdunne pootjes van de "elegante" stoelen het kleed aan gort raggen als je je stoel verschuift denk ik.quote:
Wat zonde van zo'n mooie ruimte, dat marmer of wat het is is echt afzichtelijk!quote:
ik vind het wel tof juist, van die koeienhuid op je muurquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:42 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Wat zonde van zo'n mooie ruimte, dat marmer of wat het is is echt afzichtelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |