Ik dacht twee klapstoeltjes in de cabine te zien..?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij denkt guppi dat die stoomcabine een tweepersoons douche is.
Waterbestendig mens-erger-je-niet ofzo en dan een opklaptafeltje in het midden?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:51 schreef lady-wrb het volgende:
wat voor oerdegelijk spelletje doe jij dan doorgaans in een stoomcabine? ik zie ik zie wat jij niet ziet?
Ik was ff aan het bijlezen en moet gewoon reageren:quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:32 schreef Gwywen het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet wat er te lachen valt om een kitchenette. In kleine huizen of vakantieappartementen zitten ze zo vaak.
(knip)
In een kast heb ik ze ook wel eens gezien, maar nergens zo knullig in elkaar gezet als deze.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:08 schreef Volpez het volgende:
[..]
Een kitchenette op zich hoeft niet opmerkelijk te zijn, maar ik heb ze nooit verstopt in een kast gezien! Ik vond het wel en opmerkelijke foto...
Dat is wel triestquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:40 schreef mefke79 het volgende:
Men neme een huis van ¤ 2.895.000 k.k en dan is dit de meest scherpe foto die er bij staat. [ afbeelding ]
De rest van de foto's is nog waziger.
Die ken ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:44 schreef Pyjama het volgende:
Die enorme zwarte boogHet zuigt wel alle aandacht naar zich toe in ieder geval.
[ afbeelding ]
Die is al eens langsgeweest, ik herken heta an de omschrijving: "...riante tuin (ca. 25 m. diep) op het zuid-westen met super chill tuinhuis met vloerverwarming!"quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:19 schreef Deliana het volgende:
Allemaal in het zelfde huis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/Default.aspx?id=c7d4794f-e83b-43a8-b9ec-fc11c2c171fd&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
Gaaf huis zeg! Wel een beetje overprized aangezien je voor de prijs niet de grond koopt (alleen erfpachtsrecht).quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:04 schreef Deliana het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit het huis van die vermoorde vastgoed handelaar Victor 't Hoofd.
En het is me twee keer niet opgevallenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:24 schreef Syytön het volgende:
[..]
Die is al eens langsgeweest, ik herken heta an de omschrijving: "...riante tuin (ca. 25 m. diep) op het zuid-westen met super chill tuinhuis met vloerverwarming!"
oh mijn god, wat een gruwelijkheidquote:Op zondag 1 maart 2009 12:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
"Ik wíl een kookeiland"
"schat dat past niet"
"kan me niet schelen, toch wil ik een kookeiland"
"oké *zucht* jij krijgt een kookeiland"
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
"Ik wíl een kookeiland"
"schat dat past niet"
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
"Ik wíl een kookeiland"
"schat dat past niet"
[ link | afbeelding ]
Gedrocht! Dat was het woord wat ik ervoor zochtquote:Op zondag 1 maart 2009 12:53 schreef styliste het volgende:
[..]
dat die tegels ook doorlopen over dat gedrocht heen!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |