Hoe hou je zoiets schoon cq stofvrij?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:33 schreef Gwywen het volgende:
Salontafel gemaakt van dooie kreeften of zo?
[ link | afbeelding ]
erhm zelfde straat/stad paar huizen verder of overkant ervan is er erger aan toe, aanbouw scheefgezakt, keuken plafond = 190cm hoog vanaf grond)quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:54 schreef Deskjet het volgende:
Het pand dient in -en extern opgeknapt te worden. [ afbeelding ]
Makelaar: Als ik mijn auto nou voor het huis zet, dan zien potentiele kopers vast het flinke kluswerk over het hoofd.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:37 schreef soapie het volgende:
Lekker rustig slapen.....
[ afbeelding ]
Wat een F*cking mooi huis he!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:44 schreef Rewimo het volgende:
2,5 miljoen. Maar dan heb je ook wat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen plafond bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Enne, dit:
[ afbeelding ]
argh, mijn hoofd wat doe jequote:Op woensdag 18 februari 2009 20:37 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
De bewoners zijn al begonnen..quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:54 schreef Deskjet het volgende:
Het pand dient in -en extern opgeknapt te worden. [ afbeelding ]
Makelaar: Als ik mijn auto nou voor het huis zet, dan zien potentiele kopers vast het flinke kluswerk over het hoofd.
Waarom daar een muurtje zetten als je het huis toch gaat verkopenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:33 schreef Cothen het volgende:
[..]
De bewoners zijn al begonnen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk ruzie gekregen tijdens de verbouwing, liggen nu in scheiding en geen van 2en kan de complete hypotheek lasten dragenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:37 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Waarom daar een muurtje zetten als je het huis toch gaat verkopen![]()
Kijk trouwens naar dat verwarmingselementWat dachten ze, allebei de kamers een halve verwarming te geven?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef maok het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ruzie gekregen tijdens de verbouwing, liggen nu in scheiding en geen van 2en kan de complete hypotheek lasten dragen
quote:hypotheek vanaf ¤ 182 /mnd
Het lijkt wel een slechte LSD trip.....quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:37 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind em wel geniaal eigenlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:59 schreef knappekloon het volgende:
ik wil deze ook graag nomineren voor lelijkste keuken op funda[ afbeelding ]
misschien loopt het einde van de trap tegen de muur aan en kun je links en rechts naar een kamer waar verder geen verbinding tussen zit?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:32 schreef klusfoobje het volgende:
Die trap zie je wel vaker, alleen dan is er ruimte om 'm echt te splitsen, is de hal ongeveer 50m2 en de trap 2 meter breed per trede...
gevalletje groodheidswaanzin of wannabe ?
ja op een palmeiland is het best heet vaakquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:22 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja, er staat een aircomodule midden in de kamer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |