Heh wat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Die blond hier vooraan is wel het leukste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smoesjes, daar is helemaal niemand in jou geïnteresseerd dus daar had je meteen weer weg kunnen gaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik was eerst bij die ene parkeerplaats beland. Je weet wel..waar letterlijk alleen mannen aanwezig zijn
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Heh wat?too ....... muchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Er stond toch wel een pallet bier op het karretje he?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
lol, er werd hier net een opname gemaakt van sbs6 van editie NLloop ik daar met karretje achterlangs
fail
Ja maar ik had echt gedacht jou daar te kunnen vindenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Smoesjes, daar is helemaal niemand in jou geïnteresseerd dus daar had je meteen weer weg kunnen gaan.
* Moozzie doet tissues geeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohw en dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Moozzie doet aandelen status controleren![]()
neequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Er stond toch wel een pallet bier op het karretje he?
een beroemdheidquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
morgen om kwart over 6 op sbs6 editie NL .. ik hoop dat ik erin kom
Neem het opquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
morgen om kwart over 6 op sbs6 editie NL .. ik hoop dat ik erin kom
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik had echt gedacht jou daar te kunnen vinden
het zou wel vet zijnquote:
Dat is nou gister anderhalf uur lang met m'n broek op m'n enkels achterin een cabrio-limousine zat betekent niet meteen dat ik graag op gaye ontmoetingsplaatsen kom hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik had echt gedacht jou daar te kunnen vinden
je gaat ervan stotteren zelfsquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat is nou gister anderhalf uur lang met m'n broek op m'n enkels achterin een carbio-limousine zat bekekent niet meteen dat ik graag op gaye ontmoetingsplaatsen kom hoor
kan ik wat aan doenquote:
schiet je er eenden mee neer?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kan ik wat aan doendie moest ik naar een ruimte brengen, om daar vervolgens een dikke luchtbuks te bekijken
Wtf, twee typefouten in één post, da's niks voor mijquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je gaat ervan stotteren zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |