quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:26 schreef qonmann het volgende:
van der Kraat ofzo ?
Frans Bromet, maar hier doe ik het voorquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:28 schreef qonmann het volgende:
Bomet ?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:44 schreef ScottTracy het volgende:
Arie Slob!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:54 schreef qonmann het volgende:
Amsterdam & Groningen ?
zondaar..maar dat zijn er velenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:01 schreef tomtomaat het volgende:
schuhmacher
wij allemaal ..:)quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:04 schreef ScottTracy het volgende:
Veel te veel dopingzondaars de afgelopen jaren inderdaad, maar als de grote wedstrijden binnenkort weer beginnen, zit ik toch weer voor de tv
ik ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:04 schreef ScottTracy het volgende:
Veel te veel dopingzondaars de afgelopen jaren inderdaad, maar als de grote wedstrijden binnenkort weer beginnen, zit ik toch weer voor de tv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt een punt gekregen= vraag goed beantwoord= nieuwe vraag stellen.quote:
Sorry het was bedtijdquote:Op donderdag 19 februari 2009 02:36 schreef lubje25 het volgende:
[..]
je hebt een punt gekregen= vraag goed beantwoord= nieuwe vraag stellen.
starla +1quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:34 schreef Terpentin07 het volgende:
Pizza Tycoon?
Omdat dit het dichtst in de buurt komt. BF+1quote:
Knap, ken jij alle song-teksten uit je hoofd?quote:
Nice!quote:
Van alle nummers die ik luister, daar ken ik zeker wel de helft van de tekst van, mssn is het de jongere generatiequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:55 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Knap, ken jij alle song-teksten uit je hoofd?
Ik ken wel veel titels die bij de verschillende bands, maar teksten ben ik zo slecht in.....
Mwaoh, ik heb een paar duizend nummers op mijn i-pod staan. Van alles wat, maar verdiep me nooit echt in de songteksten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:56 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Van alle nummers die ik luister, daar ken ik zeker wel de helft van de tekst van, mssn is het de jongere generatie
Gebeurt inderdaad weinig. Iemand met een nieuwe vraag?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:41 schreef BenjaminFranklin het volgende:
christus te paard wat gaat het sloom vandaag hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |