Werkelijk waar een geniale conclusie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:38 schreef Wheelgunner het volgende:
Net als dat gebrek aan respect voor dieren vaker voorkomt onder laaggeschoolden, daaruit kan ik dus ook mijn conclusies over jou trekken...
Die kiezen niet voor hun situatie, dat is de simpele lijn die ik trek.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:32 schreef waterkip het volgende:
[..]
Ouderen en (geestelijke) gehandicapten zijn ook een belasting voor de maatschappij ,nemen we die gelijk mee?
Hier gaat het dus vooral om. Die verdomde broodfokkers en hun praktijken.quote:Vooral broodfokkers zijn gespitst op nestjes die bestaan uit zo veel mogelijk 'populaire' dieren. Dieren die niet voldoen omdat ze bijvoorbeeld niet de goede vachtkleur of het juiste geslacht hebben, worden door sommige fokkers zonder pardon afgemaakt. Maar ook particulieren kiezen er regelmatig voor om goedkoop en zonder discussie van hun ongewenste dier af te komen door het zelf dood te maken."
Doden huisdier blijft toegestaanquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:39 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Waar trek ik dan conclusies over jou?
edit- te veel offtopic... Ik ben weg hier voordat mijn 'reageer-knopje' weer verdwijnt![]()
Gewoon opruimen de overbodige zooi toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:40 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Die kiezen niet voor hun situatie, dat is de simpele lijn die ik trek.
En natuurlijk ligt het in werkelijkheid allemaal wat genuanceerder en minder duidelijk, maar de strekking van mijn punt is duidelijk, ondanks dat ik het wat chargeer.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]An armed society is a polite society
Ik ben niet religieus.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:41 schreef waterkip het volgende:
[..]
Matthew 26:52 Live by the sword, die by the sword
Wie?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon opruimen de overbodige zooi toch?
Sorry, maar ik kan het toch niet laten: Niet elke junk kiest ervoor om junk te zien. Ik kan me zo voorstellen dat jij wel een lekker 'overzichtelijk' wereldbeeld hebtquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:40 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
En natuurlijk ligt het in werkelijkheid allemaal wat genuanceerder en minder duidelijk, maar de strekking van mijn punt is duidelijk, ondanks dat ik het wat chargeer.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:40 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ja wie dat moet gaan bepalen is een open vraag, feit is wel dat er teveel klootzakken rondlopen.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:41 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Doden huisdier blijft toegestaan
Ik zeg toch dat de werkelijkheid genuanceerder ligt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan het toch niet laten: Niet elke junk kiest ervoor om junk te zien. Ik kan me zo voorstellen dat jij wel een lekker 'overzichtelijk' wereldbeeld hebt
Helemaal mee eens, maarja, zo is het leven.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja wie dat moet gaan bepalen is een open vraag, feit is wel dat er teveel klootzakken rondlopen.
Ik kom hier juist op voor de dieren, dus nee, absoluut niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:43 schreef waterkip het volgende:
[..]
Ah,die plofkip in die kippenschuur kiest er zelf voor ,net als die Jack Russel die zijn nek tussen de deur word gebroken
Daarmee kies je er nog niet voor om junk te worden....quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:44 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat de werkelijkheid genuanceerder ligt?
Maar de meeste van die junks hebben toch wel degelijk zelf de eerste spuit in hun arm gezet, of denk je dat het anders is? Want dan heb jij een beetje een 'naief' wereldbeeld.
Het lijkt me een belangrijke stapquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:46 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Daarmee kies je er nog niet voor om junk te worden....
En daarom wordt ik soms niet goed van mensen die zo begaan zijn met het lot van zielige huisdiertjes.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:45 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maarja, zo is het leven.
Ah, dat heb ik dan weer met mensen die zo begaan zijn met het lot van zielige junks en criminelen. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En daarom wordt ik soms niet goed van mensen die zo begaan zijn met het lot van zielige huisdiertjes.
Ook dat slag volk kan ik missen als kiespijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:49 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik dan weer met mensen die zo begaan zijn met het lot van zielige junks en criminelen. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.
Er moet toch wel iets op deze bol zijn waar jij je druk om maakt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook dat slag volk kan ik missen als kiespijn.
Want?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En daarom wordt ik soms niet goed van mensen die zo begaan zijn met het lot van zielige huisdiertjes.
Ja bijvoorbeeld het hoe groot 't ei is en hoe lang te koken voordat die precies goed is.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:53 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Er moet toch wel iets op deze bol zijn waar jij je druk om maakt?
Je eet wel graag dieren?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:56 schreef waterkip het volgende:
[..]
Want?
Dat half Afrika de dievenmoord steekt ,kan ik geen verandering in brengen.
Een pittig gesprek met een eigenaar van verwaarloosde dieren kan wel een verschil maken
(al is het alleen maar om al mijn opgekropte agressie even op 1 persoon bot te vieren )
Je kent Afrika nog niet echt en een eigenaar van dieren moet daar gewoon goed voor zorgen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:56 schreef waterkip het volgende:
[..]
Want?
Dat half Afrika de dievenmoord steekt ,kan ik geen verandering in brengen.
Een pittig gesprek met een eigenaar van verwaarloosde dieren kan wel een verschil maken
(al is het alleen maar om al mijn opgekropte agressie even op 1 persoon bot te vieren )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |