Ehm... Nee hoor. Bij slachten is effeciëntie gelijk aan humaniteitquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:14 schreef waterkip het volgende:
[..]
Doden is een vak,ik ga er vanuit dat effeciëntie in een slachthuis boven humaniteit gaat,maar snel gaat het wel in de regel.
En van de redenen waarom ik een mensenlever waardevoller vind is omdat mensen deel uitmaken van een sociale omgeving. De gevolgen van 100 dode junks zijn 'vervelender' dan 1 dood vogeltje.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:18 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik meen het, ik zie bijvoorbeeld liever 100 dode junks en criminelen dan 1 dood vogeltje.
Die sukkels van vogels vliegen tegen 't raam en vallen dan dood neer, moeten we die ook nog gaan redden?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:18 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik meen het, ik zie bijvoorbeeld liever 100 dode junks en criminelen dan 1 dood vogeltje.
Je hebt het tegen iemand die junks en criminelen als 1 vaste uit zichzelf ontstane groep ziet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:23 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En van de redenen waarom ik een mensenlever waardevoller vind is omdat mensen deel uitmaken van een sociale omgeving. De gevolgen van 100 dode junks zijn 'vervelender' dan 1 dood vogeltje.
Net zo min als domme mensen eigenlijk.. Darwinisme..quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die sukkels van vogels vliegen tegen 't raam en vallen dan dood neer, moeten we die ook nog gaan redden?
Ik hoop maar voor jou dat er geen wet komt die domme mensen vermoorden toelaat.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:25 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Net zo min als domme mensen eigenlijk.. Darwinisme..
Haha, alsof junks iets bijdragen behalve ellendequote:Op woensdag 18 februari 2009 12:23 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En van de redenen waarom ik een mensenlever waardevoller vind is omdat mensen deel uitmaken van een sociale omgeving. De gevolgen van 100 dode junks zijn 'vervelender' dan 1 dood vogeltje.
Nou ik zou liever liever mensen vlees eten dan dat ik zelf een mens af zou moeten maken en vervolgens het vlees ervan zou eten. Lijkt me ook wel wat verschil in zitten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:26 schreef Registratiedienst het volgende:
Ach, wees niet zo hypocriet. Wel dieren eten en leer dragen, maar een huisdier zelf doden. Oh no, dat is wel zielig.
Voor degene aan de lopende band?,dan geef ik je gelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:18 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ehm... Nee hoor. Bij slachten is effeciëntie gelijk aan humaniteit
Kijk zo werkt dat.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:25 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Omdat ik het niet met je eens ben, ben ik dom? Ik durf wel te wedden dat ik hoger ben opgeleid dan jij...quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:26 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik hoop maar voor jou dat er geen wet komt die domme mensen vermoorden toelaat.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:29 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Omdat ik het niet met je eens ben, ben ik dom? Ik durf wel te wedden dat ik hoger ben opgeleid dan jij...
Het aantal domme mensen wordt kunstmatig in stand gehouden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:26 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik hoop maar voor jou dat er geen wet komt die domme mensen vermoorden toelaat.
Nuance is aan jou niet besteed he?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:27 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Haha, alsof junks iets bijdragen behalve ellende![]()
Junks en criminelen zijn alleen maar negatief voor hun sociale omgeving, met hun dood worden een hoop problemen opgelost, kunnen ze geen anderen tot slachtoffer maken en doen we nog wat aan de overbevolking ook.
Ouderen en (geestelijke) gehandicapten zijn ook een belasting voor de maatschappij ,nemen we die gelijk mee?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:27 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Haha, alsof junks iets bijdragen behalve ellende![]()
Junks en criminelen zijn alleen maar negatief voor hun sociale omgeving, met hun dood worden een hoop problemen opgelost, kunnen ze geen anderen tot slachtoffer maken en doen we nog wat aan de overbevolking ook.
Darwinisme ten onrechte aanhalen...quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:25 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Pssst... Intellect is niet per definitie af te lezen aan de titel die je al dan niet voert...quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:29 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Omdat ik het niet met je eens ben, ben ik dom? Ik durf wel te wedden dat ik hoger ben opgeleid dan jij...
Nietes x oneindigquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:34 schreef Echo99 het volgende:
Ik ben er uit... Wheelgunner is een troll...![]()
Het is een goede indicatie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:33 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Pssst... Intellect is niet per definitie af te lezen aan de titel die je al dan niet voert...
Waar trek ik dan conclusies over jou?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:38 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het is een goede indicatie.
Net als dat gebrek aan respect voor dieren vaker voorkomt onder laaggeschoolden, daaruit kan ik dus ook mijn conclusies over jou trekken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |