Je overtuigende argumentatie maakt indruk op mequote:Op woensdag 8 april 2009 00:24 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Holy crap, ben je nou echt zo achterlijk?
Jij gelooft zeker ook nog steeds dat de NS voordeelurenkaart een kortingskaart is in plaats van een truc om mensen die weinig per trein reizen of voor negen uur uit te zuigen?
Wat is jou argument dat het in nederland niet zal gebeuren. Mensen zijn overal hetzelfde en in elk land stoten al die ezels zich steeds weer aan dezelfde steen. Maar nederlanders zijn in jou optiek ubermenschen en maken die fouten niet. Hoe naief kun je wel niet zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:44 schreef snowgoon het volgende:
Omdat iets in Duitsland ook gebeurd, gaat het hier ook gebeuren. Heb je echt geen betere argumenten?
Nogmaals, met mensen zoals jij zouden we nog steeds in grotten wonen en achter olifanten aanrennen.
Sinds wanneer krijg je korting met een persoonsgebonden OV chipkaart? Wat is dat uberhaupt voor onzin?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:22 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
![]()
Het regent niet, er valt gewoon water naar beneden.
Werkelijk.
Met een voordeelurenkaart ligt de betaalde prijs per kilometer lager dan de kostprijs per kilometer. Reken maar na.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:24 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Holy crap, ben je nou echt zo achterlijk?
Jij gelooft zeker ook nog steeds dat de NS voordeelurenkaart een kortingskaart is in plaats van een truc om mensen die weinig per trein reizen of voor negen uur uit te zuigen?
Iedereen moet toch ergens zijn geld mee verdienen, sommigen doen dat door betaald propaganda te verspreiden.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:14 schreef Freeflyer het volgende:
snowgoon heeft nog steeds een plaat voor zijn kop die groter is dan een klein derde wereld land
Nog zo'n holbewoner!quote:Op woensdag 8 april 2009 09:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat is jou argument dat het in nederland niet zal gebeuren. Mensen zijn overal hetzelfde en in elk land stoten al die ezels zich steeds weer aan dezelfde steen. Maar nederlanders zijn in jou optiek ubermenschen en maken die fouten niet. Hoe naief kun je wel niet zijn.
Lekker paranoide zeg!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Iedereen moet toch ergens zijn geld mee verdienen, sommigen doen dat door betaald propaganda te verspreiden.
quote:Ov-chipkaart blijkt ook ‘evenementproof’
Ja, en doe nu eens een échte test. Dit slaat natuurlijk weer compleet nergens op.quote:Om alles soepeltjes te laten verlopen, had het gemeentelijk vervoersbedrijf gisteren 150 man extra rondlopen op de metrostations.
Oké dan. Dat kan maar een ding betekenen: technische storing. Hoe kan je anders instappen zonder in te checken?quote:metrostation Beurs. Als enkele reizigers aangeven dat ze problemen hebben met de 6 euro kostende dagkaart komt de RET-baas meteen in actie. Al snel blijkt dat de reizigers niet hebben ingecheckt bij het instappen.
Wat denk je van het dagelijkse leven. Is dat geen goede test van het systeem?quote:Op donderdag 9 april 2009 02:37 schreef Zelva het volgende:
[..]
[..]
Ja, en doe nu eens een échte test. Dit slaat natuurlijk weer compleet nergens op.
Waarom kan het alleen maar een technische storing zijn?quote:Op donderdag 9 april 2009 02:43 schreef Zelva het volgende:
Oh ja:
[..]
Oké dan. Dat kan maar een ding betekenen: technische storing. Hoe kan je anders instappen zonder in te checken?
Nee, want ook nu lopen er nog dagelijks honderden extra ingehuurde krachten rond om alles in goede banen te leiden. Kennelijk spreekt het systeem nog steeds niet vanzelf en zal het kennelijk altijd problemen veroorzaken voor nieuwe reizigers. De RET heeft er in ieder geval nul komma nul vertrouwen in dat het wel goed gaat werken met hopen nieuwe reizigers, anders huur je niet zo belachelijk veel extra personeel in.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:13 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Wat denk je van het dagelijkse leven. Is dat geen goede test van het systeem?
Daar gaat het helemaal niet om. Heb je enig idee hoe veel 150 man personeel is, en wat dat allemaal niet kost? Straks is het potje ov-chipkaart van de overheid toch echt leeg hoor. En het zou helemaal niet nodig moeten zijn. Het systeem is toch zo makkelijk dat iedereen het moet kunnen begrijpen?quote:En 150 man hulp op vele tienduizenden extra reizigers... Lijkt me niet dat al die mensen allemaal persoonlijke hulp nodig hebben gehad.
Een dagkaart niet opgeladen?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:16 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Waarom kan het alleen maar een technische storing zijn?
Onkunde van de reizigers, niet opgeladen pasje,
een bus in de ondergrondse?quote:zijn een stukje met de bus gegaan,
Ah, en dat gebeurde dan toevallig alleen bij mensen met een dagkaart.quote:misschien hebben ze poortjes opengegooid vanwege de drukte
Een metrostation zonder poortjes.quote:of zijn de mensen ingestapt op een station zonder poortjes.
Nee, jij weet het inderdaad niet.quote:Je weet het niet he!
Dat dus.. er komt geen einde aan de onzin en het-niet-willen-snappen. Een onuitputtelijke propagandamachine.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:14 schreef Freeflyer het volgende:
ik ben blij dat ik dit niet meer dagelijks volg allemaal.
snowgoon heeft nog steeds een plaat voor zijn kop die groter is dan een klein derde wereld land
Ja, gehele randstadrail, stukken van de Calandlijn (oa. de stops tussen Alexander en Capelsebrug..), ...quote:Op donderdag 9 april 2009 12:22 schreef Zelva het volgende:
[..]
Een dagkaart niet opgeladen?![]()
[..]
een bus in de ondergrondse?
[..]
Ah, en dat gebeurde dan toevallig alleen bij mensen met een dagkaart.
[..]
Een metrostation zonder poortjes.
[..]
T' is om een beetje moe van te worden, mensen die niet snappen dat een stukje papier met stempeltjes en vage zones een beetje outdated is (ik bedoel, anderhalve euro betalen voor een reisje Wilhelminaplein-Leuvenhavenquote:Nee, jij weet het inderdaad niet.
Ik wil het best snappen. Maar als ik jou om uitleg vraag en jij dan ineens niet meer reageert, omdat jij het blijkbaar niet weet, dan ga ik het niet snappen.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:29 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat dus.. er komt geen einde aan de onzin en het-niet-willen-snappen. Een onuitputtelijke propagandamachine.
Hebben ze niet een forum op OV-chipkaart.nl? Dan kan je daar met gelijkgestemden elkaar kruiselings afrukken bij het idee dat de OV-chipkaart op steeds meer plaatsen wordt ingevoerd.
Ah nu ineens lopen er wel mensen rond. Andere keren is het gezeik dat er niemand is.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:19 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, want ook nu lopen er nog dagelijks honderden extra ingehuurde krachten rond om alles in goede banen te leiden. Kennelijk spreekt het systeem nog steeds niet vanzelf en zal het kennelijk altijd problemen veroorzaken voor nieuwe reizigers. De RET heeft er in ieder geval nul komma nul vertrouwen in dat het wel goed gaat werken met hopen nieuwe reizigers, anders huur je niet zo belachelijk veel extra personeel in.
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Heb je enig idee hoe veel 150 man personeel is, en wat dat allemaal niet kost? Straks is het potje ov-chipkaart van de overheid toch echt leeg hoor. En het zou helemaal niet nodig moeten zijn. Het systeem is toch zo makkelijk dat iedereen het moet kunnen begrijpen?
Ik reageerde in het algemeen, niet specifiek op dagkaarten.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:22 schreef Zelva het volgende:
[..]
Een dagkaart niet opgeladen?![]()
[..]
een bus in de ondergrondse?
[..]
Ah, en dat gebeurde dan toevallig alleen bij mensen met een dagkaart.
[..]
Een metrostation zonder poortjes.
[..]
Nee, jij weet het inderdaad niet.
Daar twijfel ik sterk aan, volgens mij ligt het echt aan de vermogens om het uberhaupt te kunnen snappen.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:29 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat dus.. er komt geen einde aan de onzin en het-niet-willen-snappen. Een onuitputtelijke propagandamachine.
Hebben ze niet een forum op OV-chipkaart.nl? Dan kan je daar met gelijkgestemden elkaar kruiselings afrukken bij het idee dat de OV-chipkaart op steeds meer plaatsen wordt ingevoerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:25 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Daar twijfel ik sterk aan, volgens mij ligt het echt aan de vermogens om het uberhaupt te kunnen snappen.Goede argumentatie zeg. Door dit soort kinderachtig gezeur ga ik jou echt serieus nemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof je mensen in deze reeks uberhaupt al serieus namquote:Op donderdag 9 april 2009 16:29 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Goede argumentatie zeg. Door dit soort kinderachtig gezeur ga ik jou echt serieus nemen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |