abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67818035
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:24 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Holy crap, ben je nou echt zo achterlijk?

Jij gelooft zeker ook nog steeds dat de NS voordeelurenkaart een kortingskaart is in plaats van een truc om mensen die weinig per trein reizen of voor negen uur uit te zuigen?
Je overtuigende argumentatie maakt indruk op me
pi_67818756
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:44 schreef snowgoon het volgende:

Omdat iets in Duitsland ook gebeurd, gaat het hier ook gebeuren. Heb je echt geen betere argumenten?
Nogmaals, met mensen zoals jij zouden we nog steeds in grotten wonen en achter olifanten aanrennen.
Wat is jou argument dat het in nederland niet zal gebeuren. Mensen zijn overal hetzelfde en in elk land stoten al die ezels zich steeds weer aan dezelfde steen. Maar nederlanders zijn in jou optiek ubermenschen en maken die fouten niet. Hoe naief kun je wel niet zijn.
pi_67819287
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:22 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Het regent niet, er valt gewoon water naar beneden.

Werkelijk.
Sinds wanneer krijg je korting met een persoonsgebonden OV chipkaart? Wat is dat uberhaupt voor onzin?
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_67819308
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:24 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Holy crap, ben je nou echt zo achterlijk?

Jij gelooft zeker ook nog steeds dat de NS voordeelurenkaart een kortingskaart is in plaats van een truc om mensen die weinig per trein reizen of voor negen uur uit te zuigen?
Met een voordeelurenkaart ligt de betaalde prijs per kilometer lager dan de kostprijs per kilometer. Reken maar na.
  woensdag 8 april 2009 @ 12:14:53 #230
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_67824439
ik ben blij dat ik dit niet meer dagelijks volg allemaal.
snowgoon heeft nog steeds een plaat voor zijn kop die groter is dan een klein derde wereld land
Neerkomen wel!
pi_67825273
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:14 schreef Freeflyer het volgende:

snowgoon heeft nog steeds een plaat voor zijn kop die groter is dan een klein derde wereld land
Iedereen moet toch ergens zijn geld mee verdienen, sommigen doen dat door betaald propaganda te verspreiden.
pi_67850912
quote:
Op woensdag 8 april 2009 09:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wat is jou argument dat het in nederland niet zal gebeuren. Mensen zijn overal hetzelfde en in elk land stoten al die ezels zich steeds weer aan dezelfde steen. Maar nederlanders zijn in jou optiek ubermenschen en maken die fouten niet. Hoe naief kun je wel niet zijn.
Nog zo'n holbewoner!
Laten we maar niks nieuws proberen, want misschien maakt er iemand fouten of misbruik van...
Gelukkig hebben mensen zoals jij het niet voor het zeggen. Anders was de auto of het vliegtuig nooit uitgevonden.
Oeh een auto! Daar kunnen ongelukken mee gebeuren! Iemand zou wel eens express een ongeluk kunnen veroorzaken!
pi_67850923
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:41 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Iedereen moet toch ergens zijn geld mee verdienen, sommigen doen dat door betaald propaganda te verspreiden.
Lekker paranoide zeg!
Het is voor sommige mensen toch echt ondenkbaar dat iemand geen problemen met de OV chipkaart gaat verzinnen.
  donderdag 9 april 2009 @ 02:37:40 #234
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_67851519
quote:
Ov-chipkaart blijkt ook ‘evenementproof’
quote:
Om alles soepeltjes te laten verlopen, had het gemeentelijk vervoersbedrijf gisteren 150 man extra rondlopen op de metrostations.
Ja, en doe nu eens een échte test. Dit slaat natuurlijk weer compleet nergens op.
  donderdag 9 april 2009 @ 02:40:04 #235
39333 Zelva
pi_67851531
Een paar weken geleden overigens voor het eerst noodgedwongen met dat onding gereisd. Twee ritjes en twee keer ging er wat mis. Niet schokkend, en ook niet onoverkomelijk, maar feilloos werken doet het echt niet.

Kom binnenkort wel met een verslagje.
  donderdag 9 april 2009 @ 02:43:40 #236
39333 Zelva
pi_67851548
Oh ja:
quote:
metrostation Beurs. Als enkele reizigers aangeven dat ze problemen hebben met de 6 euro kostende dagkaart komt de RET-baas meteen in actie. Al snel blijkt dat de reizigers niet hebben ingecheckt bij het instappen.
Oké dan. Dat kan maar een ding betekenen: technische storing. Hoe kan je anders instappen zonder in te checken?
pi_67855247
quote:
Op donderdag 9 april 2009 02:37 schreef Zelva het volgende:

[..]

[..]

Ja, en doe nu eens een échte test. Dit slaat natuurlijk weer compleet nergens op.
Wat denk je van het dagelijkse leven. Is dat geen goede test van het systeem?
En 150 man hulp op vele tienduizenden extra reizigers... Lijkt me niet dat al die mensen allemaal persoonlijke hulp nodig hebben gehad.
pi_67855315
quote:
Op donderdag 9 april 2009 02:43 schreef Zelva het volgende:
Oh ja:
[..]

Oké dan. Dat kan maar een ding betekenen: technische storing. Hoe kan je anders instappen zonder in te checken?
Waarom kan het alleen maar een technische storing zijn?
Onkunde van de reizigers, niet opgeladen pasje, zijn een stukje met de bus gegaan, misschien hebben ze poortjes opengegooid vanwege de drukte of zijn de mensen ingestapt op een station zonder poortjes.
Je weet het niet he!

[ Bericht 4% gewijzigd door snowgoon op 09-04-2009 10:27:12 ]
pi_67859266
Hoort iedereen die OV-kaart heeft nu al zo'n ding te hebben?
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  donderdag 9 april 2009 @ 12:19:00 #240
39333 Zelva
pi_67859352
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:13 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Wat denk je van het dagelijkse leven. Is dat geen goede test van het systeem?
Nee, want ook nu lopen er nog dagelijks honderden extra ingehuurde krachten rond om alles in goede banen te leiden. Kennelijk spreekt het systeem nog steeds niet vanzelf en zal het kennelijk altijd problemen veroorzaken voor nieuwe reizigers. De RET heeft er in ieder geval nul komma nul vertrouwen in dat het wel goed gaat werken met hopen nieuwe reizigers, anders huur je niet zo belachelijk veel extra personeel in.
quote:
En 150 man hulp op vele tienduizenden extra reizigers... Lijkt me niet dat al die mensen allemaal persoonlijke hulp nodig hebben gehad.
Daar gaat het helemaal niet om. Heb je enig idee hoe veel 150 man personeel is, en wat dat allemaal niet kost? Straks is het potje ov-chipkaart van de overheid toch echt leeg hoor. En het zou helemaal niet nodig moeten zijn. Het systeem is toch zo makkelijk dat iedereen het moet kunnen begrijpen?
  donderdag 9 april 2009 @ 12:22:46 #241
39333 Zelva
pi_67859484
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:16 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Waarom kan het alleen maar een technische storing zijn?
Onkunde van de reizigers, niet opgeladen pasje,
Een dagkaart niet opgeladen?
quote:
zijn een stukje met de bus gegaan,
een bus in de ondergrondse?
quote:
misschien hebben ze poortjes opengegooid vanwege de drukte
Ah, en dat gebeurde dan toevallig alleen bij mensen met een dagkaart.
quote:
of zijn de mensen ingestapt op een station zonder poortjes.
Een metrostation zonder poortjes.
quote:
Je weet het niet he!
Nee, jij weet het inderdaad niet.
pi_67859697
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:14 schreef Freeflyer het volgende:
ik ben blij dat ik dit niet meer dagelijks volg allemaal.
Dat dus.. er komt geen einde aan de onzin en het-niet-willen-snappen. Een onuitputtelijke propagandamachine.
Hebben ze niet een forum op OV-chipkaart.nl? Dan kan je daar met gelijkgestemden elkaar kruiselings afrukken bij het idee dat de OV-chipkaart op steeds meer plaatsen wordt ingevoerd.

pi_67860958
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:22 schreef Zelva het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]
Ja, gehele randstadrail, stukken van de Calandlijn (oa. de stops tussen Alexander en Capelsebrug..), ...

Ze zijn er wel
quote:
T' is om een beetje moe van te worden, mensen die niet snappen dat een stukje papier met stempeltjes en vage zones een beetje outdated is (ik bedoel, anderhalve euro betalen voor een reisje Wilhelminaplein-Leuvenhaven ).
pi_67867421
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:29 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dat dus.. er komt geen einde aan de onzin en het-niet-willen-snappen. Een onuitputtelijke propagandamachine.
Hebben ze niet een forum op OV-chipkaart.nl? Dan kan je daar met gelijkgestemden elkaar kruiselings afrukken bij het idee dat de OV-chipkaart op steeds meer plaatsen wordt ingevoerd.

Ik wil het best snappen. Maar als ik jou om uitleg vraag en jij dan ineens niet meer reageert, omdat jij het blijkbaar niet weet, dan ga ik het niet snappen.

Die "onuitputtelijke propaganda" machine is een direct gevolg van die "onuitputtelijke afzeikmachine". Zolang mensen constant op de OV chipkaart blijven zeiken en problemen blijven verzinnen, krijg je mensen die zeggen dat jij je aanstelt.
pi_67867510
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:19 schreef Zelva het volgende:

[..]

Nee, want ook nu lopen er nog dagelijks honderden extra ingehuurde krachten rond om alles in goede banen te leiden. Kennelijk spreekt het systeem nog steeds niet vanzelf en zal het kennelijk altijd problemen veroorzaken voor nieuwe reizigers. De RET heeft er in ieder geval nul komma nul vertrouwen in dat het wel goed gaat werken met hopen nieuwe reizigers, anders huur je niet zo belachelijk veel extra personeel in.
[..]

Daar gaat het helemaal niet om. Heb je enig idee hoe veel 150 man personeel is, en wat dat allemaal niet kost? Straks is het potje ov-chipkaart van de overheid toch echt leeg hoor. En het zou helemaal niet nodig moeten zijn. Het systeem is toch zo makkelijk dat iedereen het moet kunnen begrijpen?
Ah nu ineens lopen er wel mensen rond. Andere keren is het gezeik dat er niemand is.

Wel knap dat jij voor de RET kunt bepalen hoe ze denken.

Bij de invoering van de strippenkaart was ook veel gezeik, mensen die het niet zouden snappen, te ingewikkeld etc.
Dus wat denk je zelf, is die extra hulp altijd nodig of zal ook dat na een tijdje afzwakken?
pi_67867601
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:22 schreef Zelva het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik reageerde in het algemeen, niet specifiek op dagkaarten.
Ja er zijn metro stations zonder poortjes.

Ik weet niet precies wat er wel en niet gebeurd is. Jij weet dat ook niet. Dus stellen dat het alleen maar technische problemen kunnen zijn is wel erg voorbarig.
Blijkbaar ben jij niet goed op de hoogte.
  donderdag 9 april 2009 @ 16:25:30 #247
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_67867870
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:29 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Daar twijfel ik sterk aan, volgens mij ligt het echt aan de vermogens om het uberhaupt te kunnen snappen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_67868012
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:25 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Daar twijfel ik sterk aan, volgens mij ligt het echt aan de vermogens om het uberhaupt te kunnen snappen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede argumentatie zeg. Door dit soort kinderachtig gezeur ga ik jou echt serieus nemen!
pi_67868141
Diverse stations aan de calandlijn hebben geen poortjes. Bijvoorbeel De Tochten http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Tochten_(metrostation)
  donderdag 9 april 2009 @ 16:35:54 #250
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_67868235
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:29 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Goede argumentatie zeg. Door dit soort kinderachtig gezeur ga ik jou echt serieus nemen!
Alsof je mensen in deze reeks uberhaupt al serieus nam
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')