Is vet hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:18 schreef Milou__ het volgende:
Trouwens, ik wil helemaal niet op het podium staan.
voor welke rol dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
We draaien eerst de rollen om..
Jij gaat auditie doen!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:22 schreef jna het volgende:
[..]
ik heb toevallig een snaredrum naast me staan (serieus)dus ik kan t wel ff doen, alleen zonder bekken dan
doordrammerquote:
Sterkte!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:22 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga weer even verder met mijn procedurebeschrijving
Geen idee, maar je ondertitel zal wel van toepassing zijnquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen idee, maar je ondertitel zal wel van toepassing zijn
quote:
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo getalenteerd
is ook een talent!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
Gewoon lekker debiel doen
Ja .. maar.. jij bent The_Dean!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
Gewoon lekker debiel doen
Dan mag ie eerst wel een doos tissues gaan halenquote:
Die liggen achter het podium voor na de scene op het podiumquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan mag ie eerst wel een doos tissues gaan halen.
In Edinburghquote:
zou die ook een rol willen spelen denk je?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:32 schreef Bootje84 het volgende:
Waar is Cali btw..?
die is wel goed met pipetjes enzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:33 schreef jna het volgende:
[..]
zou die ook een rol willen spelen denk je?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja .. maar.. jij bent The_Dean!!
Geen idee... Wel een onderwerp voor haarquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:32 schreef Bootje84 het volgende:
Waar is Cali btw..?
en met poepbacterieen, maar laten we dat er maar buiten houden hequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die is wel goed met pipetjes enzo
Beledigd?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
druk aan het werk of ze is boos/beledigd
Ja, dat lijkt me een slim plan ja..quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:35 schreef jna het volgende:
[..]
en met poepbacterieen, maar laten we dat er maar buiten houden he
mjah.. dat zou zomaar kunnen..quote:
P&P?? poep en plas is mijn eerst gok en bij jou zou dat zomaar kunnen denk ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:36 schreef Bootje84 het volgende:
Zou Cali in zijn voor de P&P Scènes.?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
P&P?? poep en plas is mijn eerst gok en bij jou zou dat zomaar kunnen denk ik
Maar waarom zou ze beledigd zijn dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een slim plan ja..
[..]
mjah.. dat zou zomaar kunnen..
Slopertquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar waarom zou ze beledigd zijn dan?
Dat dusquote:
The devilquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:48 schreef Californium het volgende:
mijn stagebegeleidster zit nu met de big boss een tussenbeoordeling op te stellen
Nader te bepalenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:51 schreef Californium het volgende:
*leest terug*
hoeveel krijg ik betaald![]()
Heel goed zelfs.. alleen het begin vind ik niet zo mooi en de 2e keer dat hij geel oplicht(?) of zit daar een idee achter?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:51 schreef mash_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
dat ziet er best netjes uit toch?? is nog maar een test (A)
oh moet je wel even op hd kijken
Hypnosequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Heel goed zelfs.. alleen het begin vind ik niet zo mooi en de 2e keer dat hij geel oplicht(?) of zit daar een idee achter?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:52 schreef Yesse het volgende:
Zo, net even lid geworden van BNN(ok en de avro, speciaal voor WIDM i know ik ben een doos
)
Ik heb mn goede doelen ook weer gehad.
ja daar zit niet echt een idee achter. maar wilde nog at meer vuur zien. vandaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Heel goed zelfs.. alleen het begin vind ik niet zo mooi en de 2e keer dat hij geel oplicht(?) of zit daar een idee achter?
Dat zeker jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja daar zit niet echt een idee achter. maar wilde nog at meer vuur zien. vandaarik moet op me stage een gang vol gaan laten lopen met vuur en rook. dus hier was even de test voor. ging me vooral om het rook. en dat is wel erg goed gelukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |