Ik kan het je afradenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:12 schreef jna het volgende:
[..]
lijkt me geweldig om een keer te doen
Dat is drama jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee dat is helaas geen optie.. Maar als je te laat komt eten heb je sowieso een probleemDe kipsaté was om 5 voor 12 al op
En je kan pas eten vanaf 12 uur!!!
Ja inderdaadquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:12 schreef jna het volgende:
[..]
lijkt me geweldig om een keer te doen
Mederwerkerquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:14 schreef jna het volgende:
[..]
ze doet eerst auditie voor de medewerkers van jnlou__
Vreselijk.. Tafel van circa 35 mensen en op die hele tafel één pot pindakaasquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is drama ja
[..]
Ja inderdaadsex met 2 vrouwen en een foodfight.. 2 fantasieen
Misschien combineren?
2 jaar terug was ik op vakantie op een jongerencamping. En een paar van die flauwe jongens hadden elke dag een foodfightquote:
jaa, maar dat de eerste audities die je doet voor het zalen trekken voor de medewerkers van jullie zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mederwerker?
Ik ben mede-eigenaar
ok. je doet eerst auditie waar alleen de directieleden bij zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mederwerker?
Ik ben mede-eigenaar
Nou lekker, alle sap in je nek.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:09 schreef jna het volgende:
[..]
hihi, je zei volle zalen trekken![]()
dan ga ik eerste rij zitten
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zal vast wel volle zalen trekken ja![]()
Dat is niet grappig meerquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
2 jaar terug was ik op vakantie op een jongerencamping. En een paar van die flauwe jongens hadden elke dag een foodfight
daar ligt het probleem alquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
2 jaar terug was ik op vakantie op een jongerencamping.
slecht jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vreselijk.. Tafel van circa 35 mensen en op die hele tafel één pot pindakaas! Nu eet ik geen pindakaas, maar ik mocht hem natuurlijk wel doorgeven toen aan het andere uiteinde van de tafel iemand plotseling trek kreeg in pindakaas
Hetzelfde geldt voor de krabsalade en de optimel
![]()
*mompelt onaardige verwensingen naar de vervanger van de kantinejuffrouw*
elke dag is ook niet de bedoelingquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
2 jaar terug was ik op vakantie op een jongerencamping. En een paar van die flauwe jongens hadden elke dag een foodfight
ik ben natuurlijk de zaal uit nadat rij 1 klaar isquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou lekker, alle sap in je nek.
liggen mag ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:18 schreef Milou__ het volgende:
Trouwens, ik wil helemaal niet op het podium staan.
ik heb toevallig een snaredrum naast me staan (serieusquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik mis de drum en bekken voor een geslaagde grap!
Succesquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:22 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga weer even verder met mijn procedurebeschrijving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |