oeh je weet niet wat je mistquote:
mijn record? uhmm met 2 handen?......ik gok 10 minuten!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:06 schreef LangeJan het volgende:
Wat is jullie record shag draaien? Ik kan het inclusief de pluk uit mijn pakkie te halen, binnen 3 seconden!!
En met 1 hand, ben ik alleen het filmpje van kwijtDuurde echter 2 minuten.
Met 1 hand draaien had ik een beetje gecheat door het plukkie shag alvast goed te doserenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:11 schreef Vincpod het volgende:
met uit pakkie halen 4,6 seconden xD
met 1 hand vind ik zwaar kut gaat het nog is proberen
IK DACHT NOG AAN JOUquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:34 schreef Tyler..Durden het volgende:
Oh "de rest"... Ik poep op jou Queen_Bee.
Als je nu de nek omdraait van iedereen die niet in de OP staat en onder rest past, beginnen we opnieuwquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:11 schreef LudoSanders het volgende:
Die reeks heb ik eigenhandig de nek omgedraaid. De enige die er nog in aan het posten waren waren PeZu en ik.
Ik heb geen supah powahs meer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
IK DACHT NOG AAN JOU
maar toen had ik mn ogen al dicht dus kon niet meer aanpassen.Schatlie, liefje.
[..]
Als je nu de nek omdraait van iedereen die niet in de OP staat en onder rest past, beginnen we opnieuw
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:11 schreef Vincpod het volgende:
met uit pakkie halen 4,6 seconden xD
met 1 hand vind ik zwaar kut gaat het nog is proberen
Al die knulletjes ben je toch zo de baas, zelfs zonder powahquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb geen supah powahs meer.
Jawel, enkel moet ik in eerste instantie nu ff werken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Al die knulletjes ben je toch zo de baas, zelfs zonder powah
Reageer is!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Al die knulletjes ben je toch zo de baas, zelfs zonder powah
Ok kansloos kuttopic danquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat 't Kuttopic is.
dat is inderdaad wel een discussie waardquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
IK DACHT NOG AAN JOU
maar toen had ik mn ogen al dicht dus kon niet meer aanpassen.Schatlie, liefje.
[..]
Als je nu de nek omdraait van iedereen die niet in de OP staat en onder rest past, beginnen we opnieuw
rebels!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:05 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga hier niet meer weg hoor. Al neem je 10 ludo's mee.
ook niet stiekem?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |