eigen collectiequote:Op woensdag 18 februari 2009 12:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
eigen collectie of gewoon even gegoogled?
hmm ik wil ook zo'n vriend vriendinquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
eigen collectie![]()
vriendjelief werkt op een booreiland en koopt daar 1 slof voor 17 euro dus neemt altijd een slof of 4,5 mee naar huis
Ik was eerst ook bang dat dit niet te roken zou zijn maar is prima te doen je merkt geen verschil met gewone NL Marlboro.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hmm ik wil ook zo'n vriend vriendin![]()
Heb in Bulgarije wel een slof luckys gekocht maar dat bleken nep dingen te zijn, echt te smerig.
Wat ben ik blij dat hier nog heel veel pakjes gewoon 4,- zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was eerst ook bang dat dit niet te roken zou zijn maar is prima te doen je merkt geen verschil met gewone NL Marlboro.
Ja de prijs is aanzienlijk beter 1,70 per pakje of 4,50 scheelt nog al
Relaxed! Dan ga je super goedkoop doodquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
eigen collectie![]()
vriendjelief werkt op een booreiland en koopt daar 1 slof voor 17 euro dus neemt altijd een slof of 4,5 mee naar huis
ja behoorlijk relaxed inderdaad anders hou je geen geld over om een fatsoenlijke begrafenis te regelen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:56 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Relaxed! Dan ga je super goedkoop dood
En dat van half rokend Nederland.quote:
handeltje opzettenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat van half rokend Nederland.
als we ooit stoppen met roken dan gaan we handeltje opzetten jaquote:
hebben ze ook lucky strike op dat booreiland anders wil ik vast in het klantenbestand opgenomen wordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
als we ooit stoppen met roken dan gaan we handeltje opzetten ja
weet ik nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hebben ze ook lucky strike op dat booreiland anders wil ik vast in het klantenbestand opgenomen worden
Als je toch rekeningen en boetes rondbrengt... breng dan maar ff 2 slof langs!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
weet ik niet
weet wel marlboro 17 euro een slof en pallmall 7 euro een slof
dat is dan 50 euro aubquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:08 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Als je toch rekeningen en boetes rondbrengt... breng dan maar ff 2 slof langs!
kom je ze dan ook brengen?quote:
dan komen er ook nog reiskosten bijquote:
dan wacht ik even totdat mama m'n zakgeld weer overgemaakt heeftquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dan komen er ook nog reiskosten bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |