Ik ben geen beroemde kutzanger..quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als je haar kan binnenhalen
Daar moet een paal in droom . . .quote:
Ik wil er wel een vaginaal liedje voor zingen . . .quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ben geen beroemde kutzanger..![]()
Waar kan ik tekenen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:36 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ik wil er wel een vaginaal liedje voor zingen . . .
Sorry, bier is op. Ik zal braaf gaan slapen. Kijken of ik morgen de economie weer kan stimuleren . . . .quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan had ik wel inkleuren gezegd
Consumeer meer!quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:43 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Sorry, bier is op. Ik zal braaf gaan slapen. Kijken of ik morgen de economie weer kan stimuleren . . . .
Epic fail op een groot podium.quote:Op woensdag 18 februari 2009 03:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
Leuk ook dat er weer eens meer dan één Nederlands team zo ver is gekomen.
Zo groot is het podium nou ook weer niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 03:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Epic fail op een groot podium.
NEC geef ik ook wel een kansje.quote:Op woensdag 18 februari 2009 03:45 schreef Twerk het volgende:
Mooie affiches.. Ik geef Twente misschien nog wel de meeste kans om door te komen...
Anderhalf uur naar Ajax kijken is wel een opgave inderdaad.quote:Op woensdag 18 februari 2009 03:46 schreef sezten het volgende:
Ik ga alleen NEC kijken en de samenvattingen van de rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |