Je was twee minuten overtijd . .quote:
lekker belangrijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 02:11 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Je was twee minuten overtijd . .
quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:11 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Je was twee minuten overtijd . .
Hopelijk morgen een betere jury dan vandaag.quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:11 schreef Twerk het volgende:
Sociopaat (en onderschrift winaar, for the time being) meldt zich![]()
I know.. was close, Nr 1 toch wel terecht moet ik in alle objectiviteit zeggenquote:Op woensdag 18 februari 2009 02:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hopelijk morgen een betere jury dan vandaag.![]()
en dan heb ik het niet over de nummer 1 natuurlijk
Tijd is geld . . . Economische crisis en jij smijt het over de balk?quote:
No money involved, just fun.quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:13 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Tijd is geld . . . Economische crisis en jij smijt het over de balk?
Ik vind dat hele Telegraaf-verhaal toch wel typisch.quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:13 schreef Twerk het volgende:
Frits, mijn grote vriend wat is jouw nieuws van deze dag?
Het groeit op m'n rug.quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:13 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Tijd is geld . . . Economische crisis en jij smijt het over de balk?
ik ga slapenquote:Op woensdag 18 februari 2009 02:16 schreef RacerDKB het volgende:
waarom zou je op dit tijdstip nog op FOK! zitten?
Je weet dat als je twijfelt dat vriendjespolitiek dan the way to go is hè?quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:13 schreef Twerk het volgende:
[..]
I know.. was close, Nr 1 toch wel terecht moet ik in alle objectiviteit zeggen
Omdat het kan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:16 schreef RacerDKB het volgende:
waarom zou je op dit tijdstip nog op FOK! zitten?
Ja idd. Maar je kunt je afvragen hoe onafhankelijk de beoordelende historici zijn.. Goed beschouwd is Bush nog niet capabel genoeg om de gemeenteraad van Volendam voor te zitten (Ondanks zijn Skull and Bones background). Bushquote:Op woensdag 18 februari 2009 02:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik vind dat hele Telegraaf-verhaal toch wel typisch.
En de voorspelling van 3,5% krimp is natuurlijk het nieuws.
Maar voor mij is het toch dat Bush op 36 is binnengekomen in de lijst van beste presidenten.. zo hoog nog..
Als je dan ook nog drie ruggen per maand verdient, kan je een kwekerij beginnen . . .quote:
Mijn vriendin en ik zijn inderdaad aan het 'proberen'.quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:20 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Als je dan ook nog drie ruggen per maand verdient, kan je een kwekerij beginnen . . .
Nu overschat je Volendam een beetje . . .quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:19 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ja idd. Maar je kunt je afvragen hoe onafhankelijk de beoordelende historici zijn.. Goed beschouwd is Bush nog niet capabel genoeg om de gemeenteraad van Volendam voor te zitten (Ondanks zijn Skull and Bones background). Bush
Als het kwartje valt, is het tijd om te oogsten .quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik zijn inderdaad aan het 'proberen'.
Welnee, ik zeg toch dat ook dat hem niet lukt. Het zou pas een diskwalificatie zijn aan het adres van Volendam om te zeggen dat hij de ideale kandidaat zou zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:23 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Nu overschat je Volendam een beetje . . .
Ach, eigenlijk vist iedereen daar achter het net.quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:25 schreef Twerk het volgende:
[..]
Welnee, ik zeg toch dat ook dat hem niet lukt. Het zou pas een diskwalificatie zijn aan het adres van Volendam om te zeggen dat hij de ideale kandidaat zou zijn.
Ik ben geen beroemde kutzanger..quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als je haar kan binnenhalen
Daar moet een paal in droom . . .quote:
Ik wil er wel een vaginaal liedje voor zingen . . .quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ben geen beroemde kutzanger..![]()
Waar kan ik tekenen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:36 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ik wil er wel een vaginaal liedje voor zingen . . .
Sorry, bier is op. Ik zal braaf gaan slapen. Kijken of ik morgen de economie weer kan stimuleren . . . .quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan had ik wel inkleuren gezegd
Consumeer meer!quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:43 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Sorry, bier is op. Ik zal braaf gaan slapen. Kijken of ik morgen de economie weer kan stimuleren . . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |