Wie niet?quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kwam drie keer klaar. Waarvan één keer in z'n haar.

Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:24 schreef Olep het volgende:
Alle paupers mogen terug naar KLB.
Dank u.

Dat is een beste smoes zeg!quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:25 schreef Olep het volgende:
En remlof, strijk over je hart. Het is dinsdag.![]()

Met een heet strijkijzer graag. Alvast bedankt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:25 schreef Olep het volgende:

quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:24 schreef IQM het volgende:
IK HEB REMLOF IN HET ECHT GEZIEN! EN HIJ MIJ NIET!!!!EINZ!!!

Gedaan, er zat toch as op m'n t-shirt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:25 schreef Olep het volgende:

Het is woensdag!quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:25 schreef Olep het volgende:

Beetje lullig om dat zo in het openbaar te zeggen, ze kan er zelf ook niks aan doen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb jou in het echt gezien en jij mij ook

Vanaf deze post mag ik jou.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Met een heet strijkijzer graag. Alvast bedankt.

"Het is saai hier, ik ga weg!quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:27 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben zo boos over mn topic dat ik ga slapenwelterusten
!

Strijk nu over je knopjes.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Gedaan, er zat toch as op m'n t-shirt.

Boos is iets anders dan saai, dickhead.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:27 schreef IQM het volgende:
[..]
"Het is saai hier, ik ga weg!"
Hmm, herkenbaar.

In beide gevallen zoek je gewoon een aanleiding om met veel stampei weg te kunnen, kuttekop!quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Boos is iets anders dan saai, dickhead.

Vanaf deze post ben je m'n idool.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kots ook op Sun.
Mag me nu nog meer.

Heey mop!quote:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:28 schreef IQM het volgende:
[..]
In beide gevallen zoek je gewoon een aanleiding om met veel stampei weg te kunnen, kuttekop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |