abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66183000
quote:
UTRECHT - Voor de zoveelste keer in korte tijd is een buschauffeur mishandeld. Voorlopig laatste geval in een reeks speelde zich maandagavond af op de Utrechtse Croeselaan, vlakbij de Jaarbeurs.

Een chauffeur weigerde op het station drie jongens mee te nemen, omdat ze geen geldig kaartje hadden. Op de eerstvolgende halte stonden de knapen de chauffeur echter op te wachten. Een van hen kwam de bus in en sloeg zonder enige aanleiding de man in het gezicht. Vervolgens vluchtten ze.

Een ander incident, waarbij woensdag 11 februari een buschauffeur door een automobilist en zijn passagier met de dood en een schep werd bedreigd, is inmiddels wèl opgelost. Twee mannen van 37 en 45 jaar uit Utrecht meldden zich spontaan op het politiebureau in Breukelen nadat de politie naar hen op zoek was.

Om de werkelijke omvang van -en verhalen achter- de agressie richting buschauffeurs in kaart te brengen, opent FNV Bondgenoten begin maart een meldweek. De incidenten van bedreiging, mishandeling en intimidatie worden gebundeld in een zwartboek. Mogelijk wordt deze overhandigd aan politici en busmaatschappijen; daarover denkt de vakbond nog na.
http://www.telegraaf.nl/b(...)handeld__.html?p=4,2

Met elke nieuwsbericht omzake buschauffeurs mishandeld roept Telegraaf voornamelijk op tot mishandelen van buschauffeurs, het zet mensen op het verkeerde spoor.

Telegraaf is een misdadigers krant.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_66183064
Huh waar roepen ze op tot mishandelen van Bus chauffeurs ?zit je weer aan de drugs
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  woensdag 18 februari 2009 @ 00:24:09 #3
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_66183100
Weer een pareltje Meki!
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_66183177
De poedels!
BSB zou trots op je zijn, ofschoon mijn waarde.
  woensdag 18 februari 2009 @ 00:34:12 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_66183279
Snap je het zelf nog wel?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_66183306
Aha, maar dan mag je dus niets ergs meer in de krant zetten of op TV brengen. Stel dat het mensen op het idee brengt het zelfde te doen. Ik ben ook geen fan van de Telegraaf, maar dit slaat nergens op.
pi_66183382
oh weer een geniaal Meki topic..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66183454
Zal vooral mee te maken hebben denk ik dat sinds grote aandacht is besteed in de media over Gouda en het geweld tegen de buschauffeurs.
Vroeger hoorde je gewoon bijna niks in de media of niet zoveel als er weer een buschauffeur bedreigt/mishandeld is.
Nu komt gewoon elk incident in de media, best wel triest de media de schuld te geven.
............................
  woensdag 18 februari 2009 @ 00:43:48 #9
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66183464
Ben je serieus?

Dus dat de zoveelste kutmarokkaantjes een buschauffeur mishandelen komt omdat ze in de krant lazen over andere incidenten?

Zijn jullie nog achterlijker en laffer dan iedereen al denkt?
pi_66183493
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 00:43 schreef Wheelgunner het volgende:
Ben je serieus?

Dus dat de zoveelste kutmarokkaantjes een buschauffeur mishandelen komt omdat ze in de krant lazen over andere berichten?
kutmarokkaantjes lezen geen kranten..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  Moderator woensdag 18 februari 2009 @ 00:45:27 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_66183501
nope
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')