waarom niet........quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:45 schreef hondjes het volgende:
[..]
ze moesten gewoon oefenen, maar ja, je kan het moeilijk voordoen
Binnen 7 , 10 dagen zal het toch wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:49 schreef hondjes het volgende:
het is nu 40 weken, dus ze zullen wel wat gaan doen, denk ik zo.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
Fann,.geen bejaardensex, doen ze het gelijk nooit meer
Bejaarden zijn "door de wol geverfd" die hoef je niks meer voor te doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
Fann,.geen bejaardensex, doen ze het gelijk nooit meer
Ja Koetsie kan je ook onder kotsten hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ah......... koetsie koetsie koetsie..........
En de eerste acht dagen erwtensoep.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is hidi...... die heeft de hele dag moeten dweilen......![]()
![]()
hoe oud ben jij eigenijk Ruud......quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bejaarden zijn "door de wol geverfd" die hoef je niks meer voor te doen.Al spreken ze er niet over, ze weten genoeg van de mosterd en zo...
![]()
Snertquote:
ja........ de rotzakken doen ze vast expres......quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Koetsie kan je ook onder kotsten hoor
doe de ..Witte Bergen..quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:01 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
waar spreken we af![]()
![]()
![]()
![]()
bij van der valk?
![]()
![]()
![]()
Komt die Griek je vader je brengen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:01 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
waar spreken we af![]()
![]()
![]()
![]()
bij van der valk?
![]()
![]()
![]()
Niet gelijk over de billen van Fann beginnen hč!!quote:
Tuurlijk.........quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Komt die Griek je vader je brengen?
bedoelde haar tetten, gezellie, triootjequote:Op woensdag 18 februari 2009 00:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Niet gelijk over de billen van Fann beginnen hč!!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
bedoelde haar tetten, gezellie, triootje
ben je een ''billen'' man Coos........quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Niet gelijk over de billen van Fann beginnen hč!!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je een ''billen'' man Coos........
Mooi koppie Fann ..quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:11 schreef FANN het volgende:
volgens mij was ik hier 23 ofzo kan ook 25 jaar zijn geweest..........
niet wuoten etters haal ik hem weer weg.....
nu effe allemaal fotootje posten dat je rond de 23 jaar was.....
ik had ook een mislukt permanente net als hidi..... toen heb ik het helemaal kort moeten knippen en bleef dit over........
Truste Honda......... en sterkte met het wachten,,,,,,,,, anders neem je maar een pammetje voor de zenuwenquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
was wel het eerste , wat bij hem opkwam.
wel, ga mijn mand eens opzoeken, straks wordt ik gebeld, en moet ik opdraven in ziekenhuis.
errug hé dat haar....... kon wel janken.......quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi koppie Fann ..Dat haar is ruk iid
Komt er een kleuter te voorschijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
was wel het eerste , wat bij hem opkwam.
wel, ga mijn mand eens opzoeken, straks wordt ik gebeld, en moet ik opdraven in ziekenhuis.
Nee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je een ''billen'' man Coos........
Ja lul, ik zat even te draaien dus die heb ik gemist.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:11 schreef FANN het volgende:
volgens mij was ik hier 23 ofzo kan ook 25 jaar zijn geweest..........
niet wuoten etters haal ik hem weer weg.....
nu effe allemaal fotootje posten dat je rond de 23 jaar was.....
ik had ook een mislukt permanente net als hidi..... toen heb ik het helemaal kort moeten knippen en bleef dit over........
Ach ik heb ooit een permanentje gehad .. Leek wel Donna Summer maar dan bleekjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
errug hé dat haar....... kon wel janken.......
jou vertrouw ik niet dan ga je hem quoten........quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja lul, ik zat even te draaien dus die heb ik gemist.![]()
Doe nog eens even snel een keer.
Pfffffffffquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:16 schreef FANN het volgende:
[..]
jou vertrouw ik niet dan ga je hem quoten........
Neequote:Op woensdag 18 februari 2009 00:16 schreef FANN het volgende:
[..]
jou vertrouw ik niet dan ga je hem quoten........
O god!! Is het al zo dik aan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar bemoeien jullie je eigenlijk mee?
Wat boeit het nu wat voor lol ene HiDiHo en ik hier hebben?
Dat gaat jullie geen flikker aan, wij hebben hier een leven en jullie zitten maar beetje slap te lullen en te speculeren op een topic.
Dus het antwoord is, dat we het hier gezellie hebben
Cool al de antwoorden op onze vragenquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat gaat jullie geen flikker aan, wij hebben hier een leven en jullie zitten maar beetje slap te lullen en te speculeren op een topic.
Heel raar misschien maar ik val op mooie enkels en polsen.quote:
Nee!!!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:18 schreef FANN het volgende:
gezien Coos?
tuurlijk.........quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Heel raar misschien maar ik val op mooie enkels en polsen.
Ja gezienquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
opa.......... nog één keer.......
effe wakker blijven
Die is nieuw iid.. Handen wel gehoord. Daar kan ik me wel wat bij voorstellenquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar bemoei JIJ je mee? Slap lullen niet meer toegestaan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
We zijn nog geen eenling hoorquote:
Die kreeg ik nog net mee! Tof!quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
opa.......... nog één keer.......
effe wakker blijven
![]()
Maar aan dat kapsel te zien moet Fann nu ook wel tegen de zeventig lopen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die kreeg ik nog net mee! Tof!![]()
Sorry schat, ik dacht dat jij ook ging.quote:
ik heb het al tig keren genoemd hier hoor maar om jou te stangen ga ik het lekker niet meer herhalenquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar aan dat kapsel te zien moet Fann nu ook wel tegen de zeventig lopen.
Zit ik er maar 12 jaar naast.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb het al tig keren genoemd hier hoor maar om jou te stangen ga ik het lekker niet meer herhalen
misschien ben ik wel 82weet jij veel........
Hapquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb het al tig keren genoemd hier hoor maar om jou te stangen ga ik het lekker niet meer herhalen
misschien ben ik wel 82weet jij veel........
Hopquote:
quote:
Nee joh!!! Da's een leefwijze.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
is dat weer zo'n kut voetbal cluppie........
we kwamen tegelijkertijdquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat was dat vind jij um eerder dan ik .. Wedstrijdje
Ja Fann ik kan niet zoals jij de hele avond gillen op één glaasje wijn.quote:
Zoals je d'r bij kijkt!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:36 schreef dieenebart het volgende:
http://www.nieuws.nl/images/novum_265_191054.jpg
Sjesus daar gaat mijn nachtrustquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:36 schreef dieenebart het volgende:
http://www.nieuws.nl/images/novum_265_191054.jpg
WTFquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Zoals je d'r bij kijkt!!![]()
Dan verwacht je toch dat Willem Oltmans buiten beeld zijn knop staat schoon te maken.
Volgens mij kwam hij alleen even spammen.quote:
Mmmmmm tjaquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij alleen even spammen.
Voor mij hoefde je het niet te doen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:46 schreef dieenebart het volgende:
Ja wat nou!?
Ik was 23 op die foto, dat moest je toch posten![]()
En het kan nog dieper.quote:
Ik en sleutelen met m'n twee linkerhandenquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Voor mij hoefde je het niet te doen.
Dat was dat gekke wijf die daar om vroeg.
Hele dag aan je forum gesleuteld?
Dieptepunt is theoretisch de nul. Maar hij blijft op drie stekenquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:50 schreef Coos het volgende:
[..]
En het kan nog dieper.![]()
De tijd is in mijn voordeel. Denk ik. Hoop ik.
*pfffttt...........
Ik weet waar je morgen zo 8 cams kan ophangen en gegarandeerd succes.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik en sleutelen met m'n twee linkerhanden![]()
We hebben vanmiddag constructief over tv maken (op internet) geluld.
Geleenstraat zekerquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weet waar je morgen zo 8 cams kan ophangen en gegarandeerd succes.
Daar hangen er al tig van de Hermandad.quote:
Zutphenquote:
Circusartiestquote:Op woensdag 18 februari 2009 01:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Zutphen![]()
Heerlijk die dislexie.![]()
Ik lig in een deuk om mezelf.![]()
JUPTHAAS
Ja en daarom staat er Bona naast het bed.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Circusartiest![]()
Ik dacht dat Heidi een man was
Dus als Simpel slaapt kan jij interneppen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:05 schreef HiDiHo het volgende:
Hiep hiep.....,
Bij ons heet dat vriendenvetquote:Op woensdag 18 februari 2009 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja en daarom staat er Bona naast het bed.
Zullen wel een netwerkje aanleggen, denk je nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 01:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus als Simpel slaapt kan jij interneppen?
Vriendenvet en mannenpapquote:
Zoietsquote:Op woensdag 18 februari 2009 01:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus als Simpel slaapt kan jij interneppen?
Hoera?quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:05 schreef HiDiHo het volgende:
Hiep hiep.....,
Jij krijgt geen gebakquote:
Heeeeee kale jou wil ik wel zoenenquote:
Jaloers? Dat HiDi wel iets in zijn mond krijgt en jij niet?quote:
Heb het laatste uur alleen maar wodka naar binnen gekregen, en rook.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jaloers? Dat HiDi wel iets in zijn mond krijgt en jij niet?
Ok, benne wel wokkels en cashew-nootjes.
Maar is altijd meer dan dat jij als wannabee BN'er in je mond krijgt.En wat eruit komt is ook al niet veel soeps.
Latersquote:Op woensdag 18 februari 2009 01:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb het laatste uur alleen maar wodka naar binnen gekregen, en rook.![]()
En gegrilde kip van gister, die smaakt prima met Zaanse Mayonaise uit een tube.
En nu heb ik zin om naar Kaapstad te gaan, en dan een auto te huren en zeshonderd kilometer naar het oosten te rijden, naar Oudtshoorn, om daar kip te gaan eten. Allemaal jouw schuld!![]()
Feliciteer me maar als je wakker bentquote:
Witte wijn en zware tabak, mag dat ook?quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb het laatste uur alleen maar wodka naar binnen gekregen, en rook.![]()
En gegrilde kip van gister, die smaakt prima met Zaanse Mayonaise uit een tube.
En nu heb ik zin om naar Kaapstad te gaan, en dan een auto te huren en zeshonderd kilometer naar het oosten te rijden, naar Oudtshoorn, om daar kip te gaan eten. Allemaal jouw schuld!![]()
Dat krijg ik van dhr. J.P. Balkenende met z'n pruilsmoelwerk en tuitende lipjes als hij een in zijn ogen een heftige boodschap heeft gebracht. Daarnaast, die lul kan ook werkelijk niets alleen. Of hij heeft Donner als souffleur of hij moet iemand van het CPB naast zich of weer iemand anders.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:56 schreef Coos het volgende:
Krijg toch altijd een soort van uitslag van die Rutte.
Die heb ik eerder gehoordquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Kijk, de buurvrouw heeft smaak.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb zulk behang in mijn slaapkamer. Één wandje, zwart wit. Er tegenover brede zwart witte streep, en de verbindende muren zwart wit smalle streep.![]()
Ben dat barok eigenlijk wel zat al, maar ja. Gelukkig heb ik 's nachts mijn ogen dicht en is het de muur van het hoofdeind.
ben je jarig dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Feliciteer me maar als je wakker bent
Volgens mij ging dat om het bijhouden van alles rondom dgk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
nee Lies heeft het goed onthouden......
BQ gingomdat Lobasca haar bedankte voor alles wat ze voor haar het dgk subforum had gedaan
en ga mij niet vragen wat want ik heb geen flauw idee.........
Dat zei ik een paar maanden geleden alquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:44 schreef hondjes het volgende:
lijk onze mathari wel..
Niemand blijkbaar, maar Heidi moet ergens mee gefeliciteerd wordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 07:44 schreef liesje1979 het volgende:
Wat mis ik? Wie is er jarig?
Okquote:Op woensdag 18 februari 2009 07:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niemand blijkbaar, maar Heidi moet ergens mee gefeliciteerd worden
Is alleen nog onduidelijk waarmee
Ah weer een hoop nachtelijk slap geouwehoer.... geweldig!quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
nog effe en dan krijgt hidi oorbellen
Ja, dat is allemaal helemaal niet lollig. Kost een vermogen allemaal. Waar wil je heen? Zon, sneeuw of eigen land?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:15 schreef Noek het volgende:
Hidi jarig?
[ afbeelding ]
Feli!![]()
Ik probeer de meivakantie te boeken. Dat valt allemaal niet mee en zodra ik de prijzen zie, klik ik van schrik weer op het rode kruisje.
Dat je dat nog weet, te genant voor woorden was hetquote:Op woensdag 18 februari 2009 07:37 schreef Marrije het volgende:
Volgens mij ging dat om het bijhouden van alles rondom dgk.
De zon, Tenerife, Madeira of Spanje. Die mannen gaan gewoon voor de volle prijs mee hč. Ik ga wel alleen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal helemaal niet lollig. Kost een vermogen allemaal. Waar wil je heen? Zon, sneeuw of eigen land?
Mijn strijkijzer is doot!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet, te genant voor woorden was het![]()
Goedemorgen, peukpauze. Ik ben aan het strijken, wat heb ik daar toch een hekel aan.
Ja, ik know. Je kan nog met de kinderen gratis naar pleurodisney, wist u dat? Wellicht nog een tippie. Geen zon, maar zij een leuke vakantie, jij ook toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:19 schreef Noek het volgende:
[..]
De zon, Tenerife, Madeira of Spanje. Die mannen gaan gewoon voor de volle prijs mee hč. Ik ga wel alleen!![]()
Ga jij nog in de meivakantie? Als ik het ook wel doe dan vind ik de zomer ook wel gezegend, gaan we wel naar de Veluwe ofzo.
Die mazzel heb ik nou nooit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn strijkijzer is doot!![]()
![]()
Ik stond te strijken, kling aardlekschakelaar om. Maar goed, de droger aan, twee pc's kindere keken tv, zou overbelast kunnen zijn. Dus gister de rest af gestreken.
Kling weer de aardlekschakelaar om.
Dus dan zal er wel water in het electrisch circuit zitten ofzo.
Hoelang is dat Disneygebeuren dan en eigenlijk wil ik hangen, lezen en lurken aan de Sangria ofzo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, ik know. Je kan nog met de kinderen gratis naar pleurodisney, wist u dat? Wellicht nog een tippie. Geen zon, maar zij een leuke vakantie, jij ook toch?
Ik heb nog geen idee wat wij deze meivakantie gaan doen. ik heb geen vrij denk ik.
En van de zomer gaan we denk ik ook niet.Er moeten eerst wat nieuwe meubels komen.
kinderen worden in disney vanaf 12 jaar ook al voor vol aangezien.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoelang is dat Disneygebeuren dan en eigenlijk wil ik hangen, lezen en lurken aan de Sangria ofzo.
Beetje spetteren en dansen. Oh ja, nieuwe meubels!
Meneer belde me met spoed terug en zei, boeken! Zijn schuld dan.
Maar weet je, het is een klap geld, ik geef graag geld uit maar het is maar voor zo eventjes. Dingen voor het huis en kleding, daar heb je écht wat aan. Pffff, walchelijk!
Boeken voor 1 maart geloof ik. Dan is toegang en verblijf gratis. En ook tot 12. Oh, ik zou echt graag op vakantie gaan naar warm en zonnig.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoelang is dat Disneygebeuren dan en eigenlijk wil ik hangen, lezen en lurken aan de Sangria ofzo.
Beetje spetteren en dansen. Oh ja, nieuwe meubels!
Meneer belde me met spoed terug en zei, boeken! Zijn schuld dan.
Maar weet je, het is een klap geld, ik geef graag geld uit maar het is maar voor zo eventjes. Dingen voor het huis en kleding, daar heb je écht wat aan. Pffff, walchelijk!
Lol moggequote:Op woensdag 18 februari 2009 11:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Ja HiDi is jarig vandaag.
Zal ik ff knalknetterhard hem uit z'n bed zingen?![]()
Nou, ik heb geboekt. Via een Duitse site. Kinderen voor 165 euro. Nou, wat een meevaller toch.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Boeken voor 1 maart geloof ik. Dan is toegang en verblijf gratis. En ook tot 12. Oh, ik zou echt graag op vakantie gaan naar warm en zonnig.Maar eerst dit jaar maar even uitzingen. Maar je hebt best kans dat we later dit jaar nog een keertje gaan. Maar even aankijken hoe het gaat.
Wel een beetje aardig zijn he, tegen je gast. Is nog jarig ook.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Oh je bent dus al wakker?
Opstaan lamzak, de hondjes van de buuf moeten uit,
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, ik heb geboekt. Via een Duitse site. Kinderen voor 165 euro. Nou, wat een meevaller toch.
Alleen vliegen.Kijken of het zeewater echt gefilterd wordt door de darmen. Dat hoorde ik.
Ik ben zo benauwd in het vliegtuig. Met welke maatschappij vlieg ik eigenlijk???
Van de zomer kunnen we altijd nog jouw huis, mijn huis doen. Je slaapkamer klinkt leuk!
Ik heb een zwarte wand, dat is een soort van kant/behang. Ook mooi!
Die ruikt schoonquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:02 schreef Copycat het volgende:
Is je keuken ook al schoon?
De dokter zou het je ook niet aanraden maar daar trek je je ook niets van aan neem ik aanquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik mag niet roken van de tandarts![]()
Nog minstens een half uur maar het liefst nog langer..
En ik heb er net zo'n zin in want de verdoving is bijna uitgewerkt
Wat heeft de tandarts bij je gedaan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik mag niet roken van de tandarts![]()
Nog minstens een half uur maar het liefst nog langer..
En ik heb er net zo'n zin in want de verdoving is bijna uitgewerkt
Ja maar nu even niet want hij heeft m'n tandjes net mooi schoon gedingestquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
De dokter zou het je ook niet aanraden maar daar trek je je ook niets van aan neem ik aanGewoon stug doorroken joh
Tandsteen verwijderen noemde hij het..quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heeft de tandarts bij je gedaan?
Nou Proost dan maarquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja maar nu even niet want hij heeft m'n tandjes net mooi schoon gedingest![]()
![]()
daarom mag het ook niet, ze zijn nu ff wat gevoeliger voor aanslag ofzo![]()
Had ik al gezegd ook geen koffie
Naar een dennenbos, zeker?quote:
Pijnlijke shit. Doet mijn mondhygiėniste elke vier/vijf maanden bij me. Zonder verdoving, dat dan weer wel, maar wat haat ik dat mens op die dagen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tandsteen verwijderen noemde hij het..ik wist niet eens dat ik het had eerlijk gezegd
Lekker dank jequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou Proost dan maar
[ afbeelding ]
Moet dat zo vaak?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pijnlijke shit. Doet mijn mondhygiėniste elke vier/vijf maanden bij me. Zonder verdoving, dat dan weer wel, maar wat haat ik dat mens op die dagen.
Ik ken de film en ga niet klikken.quote:
Ik was eigenlijk op zoek naar de kaart die ik op mijn koelkast heb hangen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:42 schreef debuurvrouw het volgende:
ik moet ineens hier aan denken.
[ afbeelding ]
Ik wel. Ik heb parodontitis, vandaar. Maar ik heb er goede hoop op dat mijn rookvrije gebit straks minder parodontitisgevoelig is.quote:
Toen ik nog rookte deed mijn tandarts dat ook, maar dat deed geen pijn hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pijnlijke shit. Doet mijn mondhygiėniste elke vier/vijf maanden bij me. Zonder verdoving, dat dan weer wel, maar wat haat ik dat mens op die dagen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk op zoek naar de kaart die ik op mijn koelkast heb hangen.
Ook zo'n fifties huisvrouw in de keuken met de tekst: Fuck this domestic goddess bullshit. Die kon ik niet vinden on the interweb.
Ja! Die!quote:
Het klinkt als een grapje..quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb parodontitis, vandaar.
quote:Maar ik heb er goede hoop op dat mijn rookvrije gebit straks minder parodontitisgevoelig is.
Leuk!!!quote:
Ah kutquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:48 schreef dieenebart het volgende:
A clean house is ready to be dirtied!
*Steekt joint aan
Dus toch een rokersaandoeninkje hč?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toen ik nog rookte deed mijn tandarts dat ook, maar dat deed geen pijn hoor
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het klinkt als een grapje..![]()
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:52 schreef Copycat het volgende:
Niks gezegd.
Ik ga maar eens werken.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ah kutik mag nog twaalf minuten niet
![]()
Dat hóeft niet zo te zijn, maar was bij mij wel het geval.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dus toch een rokersaandoeninkje hč?![]()
En koffie en wijn. Dat zijn bij mij de boosdoeners.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat hóeft niet zo te zijn, maar was bij mij wel het geval.
Oe daar heb ik ook wel zin in. Maar ik heb net een zak popcorn op, was ook lekker.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:19 schreef Noek het volgende:
Nou, dan eet ik de doos negerzoenen maar op!
Ik zou m leegeten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:19 schreef Noek het volgende:
Nou, dan eet ik de doos negerzoenen maar op!
Wat puur zeg.quote:
Ja en ze hadden al geen zin, ze gingen alleen maar omdat vriendje niet alleen wilde gaan en ik zijn moeder een pleziertje deed.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zou m leegeten.![]()
Maar moet je ze nou straks ophalen?Raar zeg.
Is echt lekker. Ik had ze voor de jongens gekocht dus niet alleen zitten ze daar beteuterd te kijken, ik eet ook nog eens uit schuldgevoel hun negerzoenen op.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oe daar heb ik ook wel zin in. Maar ik heb net een zak popcorn op, was ook lekker.
Ja, die gaan makkelijk ja. Maar de doos laten liggen hoor! die ligt verwacht ik zwaar op de maag.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en ze hadden al geen zin, ze gingen alleen maar omdat vriendje niet alleen wilde gaan en ik zijn moeder een pleziertje deed.Arme fuckers.
Nog twee te gaan. Eet zo lekker luchtig weg hč.
Ik breng ze daarna weg om te logeren en van mij hoeft dat allemaal niet zo eigenlijk. Aan het eind van de week denk ik er vast anders over hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, die gaan makkelijk ja. Maar de doos laten liggen hoor! die ligt verwacht ik zwaar op de maag.![]()
Maar wel lekker even rust toch? Ik vind het wel ff lekker, zo midden in de vakantie.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:31 schreef Copycat het volgende:
Over een uurtje of vier steek ik er eentje op, op jouw verjaardag.
Ja, dat had ik ook gezien. Maar how much is het dan? Dat staat nergens. Mijn jongens moesten ook niet weg hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar nu ze zo even op pad zijn, en iets leuks doen vind ik ff rust wel heel fijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik breng ze daarna weg om te logeren en van mij hoeft dat allemaal niet zo eigenlijk. Aan het eind van de week denk ik er vast anders over hoor.
Oh ja, zwembad is incl. van dat kidzgeval in Biddinghuizen, las ik.
Oh ja, feli!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:29 schreef HiDiHo het volgende:
*ook een verjaardags jointje gaat bouwen
Ik begrijp je niet verkeerd hoor. Ik voel je écht wel! Het is ook baggerweer geweest en ik heb gisteren mijn rustdag gehad op het werk dus geniet!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook gezien. Maar how much is het dan? Dat staat nergens. Mijn jongens moesten ook niet weg hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar nu ze zo even op pad zijn, en iets leuks doen vind ik ff rust wel heel fijn.
En nu kunnen we er beiden weer fris tegenaan.
ff zien of ik dat doe of ballorig.
Oh ja. Dat klinkt bekend. Daarom leek me die sneeuw-tubes-glij-dinges ook zo leuk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet verkeerd hoor. Ik voel je écht wel! Het is ook baggerweer geweest en ik heb gisteren mijn rustdag gehad op het werk dus geniet!![]()
Oh, ik ga zo nog wel even op die site kijken. Wanneer ga je naar ballorig? Ik kom daar altijd zo brak vandaag omdat ik dan tof mee wil doen. Genant en pijnlijk, vooral lichamelijk.
Ik denk dat mijn pa me server uitgezet heeftquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:37 schreef Dementor het volgende:
HiDiHo, jouw avatar doet het nie.
Het is echt een vaderfiguur voor je hč?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn pa me server uitgezet heeft
Echt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:05 schreef Peter6000 het volgende:
Het is echt een vaderfiguur voor je hč?
Deine Mutti!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gruss Gott!
Oh en hebben jullie je spullen terug gehad?
Gaat die zooi nu eindelijk eens in de fik daar?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:10 schreef APK het volgende:
[..]
Deine Mutti!
Spullen terug ja, anders kon ik nu niet lapstoppen.
Kijk maar of je op google een webcam op de flughaffen van Graz kunt vinden, dan ga ik effe aan de gang.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaat die zooi nu eindelijk eens in de fik daar?
Mooi.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:10 schreef APK het volgende:
[..]
Deine Mutti!
Spullen terug ja, anders kon ik nu niet lapstoppen.
Lullig.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:17 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk maar of je op google een webcam op de flughaffen van Graz kunt vinden, dan ga ik effe aan de gang.
quote:
Ik zie ook geen énkel vliegtuig op die webcam.quote:
Sorry, ik sta op associatie-standjequote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:00 schreef Peter6000 het volgende:
Die 10 jaar Reality en Ex-bewoners topics beginnen echt triest te worden.
Dat het zeg maar niet ergens eindigt.
Ik lach me kapot daar en kijk ondertussen naar dit. Ook popcornwaardig.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ik was die reeks al een weekje of twee uit het oog verloren. Er weer even doorheen bladerend net, weet ik waarom. Wat een totaal uitgekauwd, lamlendig gezeur.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:00 schreef Peter6000 het volgende:
Pssst meisje!quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:16 schreef Copycat het volgende:![]()
Soms vind ik het lekker om iemand met eigen middelen om de oortjes te slaan.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..] en kijk ondertussen naar dit. Ook popcornwaardig.
[ afbeelding ]
Zou het kabinet vallen?????
Is die ''ditisHuub'' dan de échte Huub?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik was die reeks al een weekje of twee uit het oog verloren. Er weer even doorheen bladerend net, weet ik waarom. Wat een totaal uitgekauwd, lamlendig gezeur.
was het een draaideur of een deur die kierdequote:Op woensdag 18 februari 2009 17:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
En er dan nog goed mee weg komen.
Alle middelen zijn geoorloofd tegen dat stomme wijf natuurlijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:16 schreef Copycat het volgende:![]()
Soms vind ik het lekker om iemand met eigen middelen om de oortjes te slaan.
Het is precies dezelfde schrijfstijl, maar ik had geen zin om op te zoeken waarom hij een ander uid heeft en of ie wel geveeeerifiejeeeert is.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Is die ''ditisHuub'' dan de échte Huub?
Stuur Neo erop af zou ik dan zeggen, schijnt zich nogal te vervelenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Alle middelen zijn geoorloofd tegen dat stomme wijf natuurlijk.
ow......... hij is dus niet geveeeerifiejeeeertquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is precies dezelfde schrijfstijl, maar ik had geen zin om op te zoeken waarom hij een ander uid heeft en of ie wel geveeeerifiejeeeert is.
Iemand schijnt hem aan de tel te hebben gehadquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is precies dezelfde schrijfstijl, maar ik had geen zin om op te zoeken waarom hij een ander uid heeft en of ie wel geveeeerifiejeeeert is.
Heb jij nog kooktips?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Iemand schijnt hem aan de tel te hebben gehad
Wienerschnitzel, aardappeltjes en spinaziequote:Op woensdag 18 februari 2009 18:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij nog kooktips?
ik weet niet waar ik trek in heb....... maar ik heb wel honger......
mmmmmmmmmm............. spinazie į la créme, aardappeltjes en vissticks.........quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wienerschnitzel, aardappeltjes en spinazie![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Iemand schijnt hem aan de tel te hebben gehad
Dan doe ik gezellig mee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:31 schreef Copycat het volgende:
Over een uurtje of vier steek ik er eentje op, op jouw verjaardag.
Negen van de tien keer negeer ik haar, maar soms heb ik zin om te happen ik en bijt ik meteen maar even door. Maar het smaakt altijd zouteloos en nooit naar meer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:54 schreef Gert het volgende:
Alle middelen zijn geoorloofd tegen dat stomme wijf natuurlijk.
Alleen ik had die topicreeks dus een tijdje niet gevolgd en als je het dan weer eens doorbladert, dan is het nog steeds hetzelfde kinderachtige gezeur en denk je: nee, geen tvp nodig.
Oh ja!quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dan doe ik gezellig mee.Ik heb nog steeds niet gerookt.
![]()
Feli HiDi!
Ik zou het werkelijk niet weten LS, ik moest wel heel hard lachen om die naam!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vraagje: Komt Lannard (Neo) uit Enkhuizen?
Wil iemand hier weten.
Google maar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wil iemand hier weten.
Jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wil iemand hier weten.
Wil je weten of het niet toevallig Neo is die je in huis hebt gehaald?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wil iemand hier weten.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wil je weten of het niet toevallig Neo is die je in huis hebt gehaald?
thx coosquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:27 schreef Marrije het volgende:
Erger nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |