waarom niet........quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:45 schreef hondjes het volgende:
[..]
ze moesten gewoon oefenen, maar ja, je kan het moeilijk voordoen
Binnen 7 , 10 dagen zal het toch wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:49 schreef hondjes het volgende:
het is nu 40 weken, dus ze zullen wel wat gaan doen, denk ik zo.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
Fann,.geen bejaardensex, doen ze het gelijk nooit meer
Bejaarden zijn "door de wol geverfd" die hoef je niks meer voor te doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
Fann,.geen bejaardensex, doen ze het gelijk nooit meer
Ja Koetsie kan je ook onder kotsten hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ah......... koetsie koetsie koetsie..........
En de eerste acht dagen erwtensoep.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is hidi...... die heeft de hele dag moeten dweilen......![]()
![]()
hoe oud ben jij eigenijk Ruud......quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bejaarden zijn "door de wol geverfd" die hoef je niks meer voor te doen.Al spreken ze er niet over, ze weten genoeg van de mosterd en zo...
![]()
Snertquote:
ja........ de rotzakken doen ze vast expres......quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Koetsie kan je ook onder kotsten hoor
doe de ..Witte Bergen..quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:01 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
waar spreken we af![]()
![]()
![]()
![]()
bij van der valk?
![]()
![]()
![]()
Komt die Griek je vader je brengen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:01 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
waar spreken we af![]()
![]()
![]()
![]()
bij van der valk?
![]()
![]()
![]()
Niet gelijk over de billen van Fann beginnen hè!!quote:
Tuurlijk.........quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Komt die Griek je vader je brengen?
bedoelde haar tetten, gezellie, triootjequote:Op woensdag 18 februari 2009 00:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Niet gelijk over de billen van Fann beginnen hè!!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
bedoelde haar tetten, gezellie, triootje
ben je een ''billen'' man Coos........quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Niet gelijk over de billen van Fann beginnen hè!!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je een ''billen'' man Coos........
Mooi koppie Fann ..quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:11 schreef FANN het volgende:
volgens mij was ik hier 23 ofzo kan ook 25 jaar zijn geweest..........
niet wuoten etters haal ik hem weer weg.....
nu effe allemaal fotootje posten dat je rond de 23 jaar was.....
ik had ook een mislukt permanente net als hidi..... toen heb ik het helemaal kort moeten knippen en bleef dit over........
Truste Honda......... en sterkte met het wachten,,,,,,,,, anders neem je maar een pammetje voor de zenuwenquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
was wel het eerste , wat bij hem opkwam.
wel, ga mijn mand eens opzoeken, straks wordt ik gebeld, en moet ik opdraven in ziekenhuis.
errug hé dat haar....... kon wel janken.......quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi koppie Fann ..Dat haar is ruk iid
Komt er een kleuter te voorschijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
was wel het eerste , wat bij hem opkwam.
wel, ga mijn mand eens opzoeken, straks wordt ik gebeld, en moet ik opdraven in ziekenhuis.
Nee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je een ''billen'' man Coos........
Ja lul, ik zat even te draaien dus die heb ik gemist.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:11 schreef FANN het volgende:
volgens mij was ik hier 23 ofzo kan ook 25 jaar zijn geweest..........
niet wuoten etters haal ik hem weer weg.....
nu effe allemaal fotootje posten dat je rond de 23 jaar was.....
ik had ook een mislukt permanente net als hidi..... toen heb ik het helemaal kort moeten knippen en bleef dit over........
Ach ik heb ooit een permanentje gehad .. Leek wel Donna Summer maar dan bleekjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
errug hé dat haar....... kon wel janken.......
jou vertrouw ik niet dan ga je hem quoten........quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja lul, ik zat even te draaien dus die heb ik gemist.![]()
Doe nog eens even snel een keer.
Pfffffffffquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:16 schreef FANN het volgende:
[..]
jou vertrouw ik niet dan ga je hem quoten........
Neequote:Op woensdag 18 februari 2009 00:16 schreef FANN het volgende:
[..]
jou vertrouw ik niet dan ga je hem quoten........
O god!! Is het al zo dik aan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar bemoeien jullie je eigenlijk mee?
Wat boeit het nu wat voor lol ene HiDiHo en ik hier hebben?
Dat gaat jullie geen flikker aan, wij hebben hier een leven en jullie zitten maar beetje slap te lullen en te speculeren op een topic.
Dus het antwoord is, dat we het hier gezellie hebben
Cool al de antwoorden op onze vragenquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar bemoeien jullie je eigenlijk mee?
Wat boeit het nu wat voor lol ene HiDiHo en ik hier hebben?
Dat gaat jullie geen flikker aan, wij hebben hier een leven en jullie zitten maar beetje slap te lullen en te speculeren op een topic.
Dus het antwoord is, dat we het hier gezellie hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |