sja valt nu niet meer te veranderenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:49 schreef automatic_ het volgende:
Mannen had eigenlijk toyboys moeten zijn
Maar goede TT
Ojeetjequote:
Haha, dat had ik daarstraks ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja valt nu niet meer te veranderen
baalde al dat ik weer zo stom was om de lp te posten :S
Graag gedaanquote:
Dank jequote:
Ah, overzichtelijk. Multitasking is a bitch.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef automatic_ het volgende:
Hehe. Ik voer wel een discussie per PM of Email met je
Met mannen in de TT is er meer keusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja valt nu niet meer te veranderen
baalde al dat ik weer zo stom was om de lp te posten :S
Mja, tot nu toe lukt het vrij goed, toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah, overzichtelijk. Multitasking is a bitch.
ok ik vind t gewoon onweerstaanbaar klinkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met mannen in de TT is er meer keus
En nee, ik vind je niet mannelijk, maar ik vind woest aantrekkelijk mannelijk klinken
slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen ik ga slapen.. half zeven weer de wekker
Goed zoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:53 schreef ArTiC het volgende:
ik heb vanmorgen mijn woest aantrekkelijke 4 dagen baard maar weer afgeschoren![]()
het werkte niet
de een kan t hebben bij de ander is t geen gezichtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:53 schreef ArTiC het volgende:
ik heb vanmorgen mijn woest aantrekkelijke 4 dagen baard maar weer afgeschoren![]()
het werkte niet
slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Slaap zequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik haat scheren.. maar ik kan het hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:54 schreef Duimelot het volgende:
de een kan t hebben bij de ander is t geen gezicht
het staat me best okay vind ik maar kan niet ivm werkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de een kan t hebben bij de ander is t geen gezicht
De gemiddelde huurprijs is zojuist gedaald.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:53 schreef rhubarbje het volgende:
ow dan kom ik ff langs hoor
Maar Techno automaatje is dus geen suc6 nummer in bed ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik haat scheren.. maar ik kan het hebben.
vind je het niet fijn als ik dan met mijn kin zachtjes kroelend in je hals wrijfquote:
Of te koopquote:
omdat je het licht uitdeedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je woest aantrekkelijke baard viel me niet eens op ArTiC
Opzich wel, maar soms gaat ze lomp zitten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:55 schreef mrbox het volgende:
Maar Techno automaatje is dus geen suc6 nummer in bed ?
voor hoeveel gaat een kerel hier gemiddeld over de toonbank?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De gemiddelde huurprijs is zojuist gedaald.
mannen doen niet aan ritjes, die zijn altijd serieus!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tis dan ook niet voor echte liefde maar voor een ritje
Maar daarnet zat ik precies goed!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Opzich wel, maar soms gaat ze lomp zitten.
ArTiC beheert de databank dacht ikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
voor hoeveel gaat een kerel hier gemiddeld over de toonbank?
Neequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vind je het niet fijn als ik dan met mijn kin zachtjes kroelend in je hals wrijf
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het gaat dan ook niet om liefde maar om lust
Ik vind de toonbank al te hard liggen. We moeten het dus allereerst hebben over de secundaire arbeidsvoorwaarden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
10 cent per weekquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zij op de toonbank gaat liggen en je over haar heen mag?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind de toonbank al te hard liggen. We moeten het dus allereerst hebben over de secundaire arbeidsvoorwaarden.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind de toonbank al te hard liggen. We moeten het dus allereerst hebben over de secundaire arbeidsvoorwaarden.
Moet je jouw tarief maar hoog genoeg maken. Ik denk aan een miljoen euri. Per minuut.quote:
nee ok maar is soms wel een lekkere uitlaatklep!?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
Nou, als we dan toch een stelling willen:
Het heet niet voor niets "de liefde bedrijven" ipv "de lust bedrijven". Lust haalt het niet bij liefde
jawel..een uurtje of 3 lust doet het best goed hoor af en toe.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
Het heet niet voor niets "de liefde bedrijven" ipv "de lust bedrijven". Lust haalt het niet bij liefde
Die jonge dingen snappen niet dat wij eind-dertigers zulk bruusk gedrag niet meer zo goed trekken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:58 schreef Techno het volgende:
Opzich wel, maar soms gaat ze lomp zitten.
Laat maar, wordt toch overheen gelult.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
mijn knieën!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat zij op de toonbank gaat liggen en je over haar heen mag?
dan doe maar een dozijn!quote:
Eensch.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat maar, wordt toch overheen gelult.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:02 schreef Garisson72 het volgende:
Die jonge dingen snappen niet dat wij eind-dertigers zulk bruusk gedrag niet meer zo goed trekken.
als je in het vervolg nou ff wacht voor je gaat whinen dan zou je zien dat er een stuk of wat reacties staanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat maar, wordt toch overheen gelult.
watje....quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die jonge dingen snappen niet dat wij eind-dertigers zulk bruusk gedrag niet meer zo goed trekken.
Het heet dan ook 'de lust botvieren'.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
Welke reacties? Die paar woorden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je in het vervolg nou ff wacht voor je gaat whinen dan zou je zien dat er een stuk of wat reacties staan
ik ga voor a en bquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:04 schreef Duimelot het volgende:
meerkeuze vraag:
Sedan moet ophouden met zeuren
A) ja want t begint enorm te vervelen
B) ja want het is gewoonweg irritant
C) ja want het is 'posttime' verspilling
D) nee want ik negeerde m toch all
E) mijn dagelijkse Fok!rel, wat doe je!?!?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:04 schreef Duimelot het volgende:
meerkeuze vraag:
Onzin.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:05 schreef di0r1 het volgende:
Stelling: Als je een eerste date hebt, ga je niet naar de bioscoop!
duh!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:05 schreef di0r1 het volgende:
Begin jij nou ook al, tief toch lekker op zeg.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:04 schreef Duimelot het volgende:
meerkeuze vraag:
Dat kun je wel doen op het moment dat diegene tegenvalt, maar dat spreek je niet in de eerste instantie af, lijkt mij, kun je elkaar niet echt leren kennen..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:05 schreef di0r1 het volgende:
dit is een forum, fok wel te verstaan, de meeste posts hier zijn maar een paar woordenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Welke reacties? Die paar woorden.
onzin kan best als t niet 'alleen maar' naar de bioscoop isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:05 schreef di0r1 het volgende:
ROFLquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:06 schreef ArTiC het volgende:
bij de liefde bedrijven krijg ik altijd zo'n beeld van een missionarisstandje met het licht uit en je sokken aan![]()
Doe dan maar lust hoor[ afbeelding ]
Ik ben het met JB eensquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
het liefst een combinatie van lust en liefde, maar als je even geen liefde hebt, voldoet lust ook wel hoor.
In elk geval een tijdje
Dat deed ik dus in het vorige topic...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit is een forum, fok wel te verstaan, de meeste posts hier zijn maar een paar woorden
Nou hup, zet jezelf ff over je persoonlijkheid heen en doe gewoon gezellig mee zoals de normale mensen hier
en een zachte ondergrond, dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
nou je krijgt redelijk veel pauzes, en ik zal zorgen voor wat te snacken en veel water om je vocht gehalte op pijl te houden?
Een watje? voor onder mijn knieën? Zo'n wattenschijfje, bedoel je? Da's volgens mij nooit genoeg...quote:
kan best, maar ook samen iets eten/drinken erbij (liefst vooraf eigenlijk in mijn geval) zodat je wel de kans krijgt elkaar te leren kennen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:05 schreef di0r1 het volgende:
Dat, maar ik vind het ook wel leuk als een vent een beetje origineel uit de hoek weet te komenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
onzin kan best als t niet 'alleen maar' naar de bioscoop is
daten?quote:
en wat zou ik daar dan voor moeten betalen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en een zachte ondergrond, dus.
en lekker zoenen erbij niet te vergetenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:09 schreef rhubarbje het volgende:
bij de liefde bedrijven denk ik juist aan bezwete lichamen uren lang in elkaar verstrengeld en elkaar diep in de ogen kijken terwijl je diep in en uit ademt/hijgt
Niks missionaris
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kan best, maar ook samen iets eten/drinken erbij (liefst vooraf eigenlijk in mijn geval) zodat je wel de kans krijgt elkaar te leren kennen.
E) None of the above, want ik snap de aversie tegen Sedan niet helemaal?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:04 schreef Duimelot het volgende:
meerkeuze vraag:
dat is bij mij meer lust dan liefde hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:09 schreef rhubarbje het volgende:
bij de liefde bedrijven denk ik juist aan bezwete lichamen uren lang in elkaar verstrengeld en elkaar diep in de ogen kijken terwijl je diep in en uit ademt/hijgt
Niks missionaris
die snapte ik 2mnd geleden ook niet....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:10 schreef Techno het volgende:
[..]
E) None of the above, want ik snap de aversie tegen Sedan niet helemaal?
uiteraardquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en lekker zoenen erbij niet te vergeten
prik nou maar een datum jijquote:
whehehehe, geen sex op de eerste date!quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
hee, hou eens op, ik word geil zo
Zo lang zit ik nog niet in [singles].quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:11 schreef Duimelot het volgende:
die snapte ik 2mnd geleden ook niet....
lust is bij mij meer dat je van standje naar standje floept en ondertussen elkaar bijna uit bed mietert omdat het nogal wild gaat maar dat je geen tijd hebt om sorry te zeggen ;')quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat is bij mij meer lust dan liefde hoor
Ga toch weg jij doet net zo hard mee.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die snapte ik 2mnd geleden ook niet....
slaan we die overquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehehe, geen sex op de eerste date!
Er gaat nog een trein naar Utrecht.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 @ 23:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jaa geilquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat ik over mijn baard begonquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dan vind ik die missionaris weer goed van pas komen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:10 schreef Duimelot het volgende:
2mnd geleden was die aversie er niet zei ik dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga toch weg jij doet net zo hard mee.
Mij!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 @ 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat heb ik in Utrecht te zoeken dan?
ja ik wist geen geschikt woordquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lust is bij mij meer dat je van standje naar standje floept en ondertussen elkaar bijna uit bed mietert omdat het nogal wild gaat maar dat je geen tijd hebt om sorry te zeggen ;')
Ik ouwehoer mee, maar dan reageerd er niemand, en als ik vraag of er iemand nog een stelling weet wordt er overheen gelultquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
2mnd geleden was die aversie er niet zei ik dus
maar je kan tegenwoordig (op vorige week na geloof ik) alleen maar zeuren en zeiken
dat gaat op den duur errug vervelen en irriteren
heb ik je al es uitgelegd maar ok
en ja dan ga ik er tegenin, zie liever dat je gewoon wegblijft OF mee ouwehoert
maar dat gezeur BAH
O, ja, nee, sorry, dan ga ik toch nog een paar stations verder als je het niet erg vindtquote:
Breukelen is idd veel toffer.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 @ 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ja, nee, sorry, dan ga ik toch nog een paar stations verder als je het niet erg vindt
dat je graag zoent is toch niet echt een openbaring?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moet niet teveel openbaren hier
Hihi, dan weet je wat je kan verwachtenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ja, nee, sorry, dan ga ik toch nog een paar stations verder als je het niet erg vindt
gaat niet om 1x vragen naar een stelling maar t telkens herhalen en dan nog wat steken onderwater tussendoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ouwehoer mee, maar dan reageerd er niemand, en als ik vraag of er iemand nog een stelling weet wordt er overheen gelult
voor de mensen die niet graag dingen over vriendje lezen moeten ff niet op de spoiler klikkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
hmmm
ik wil ook.
Helemaal vastgeklampd en verstrengeld en zoenen en en en...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
preciesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
en pas achteraf de pijnlijke en blauwe plekken voelen
probeer me nu niet toch meer te laten zeggen dan goed isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat je graag zoent is toch niet echt een openbaring?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:17 schreef ArTiC het volgende:
floept is toch gewoon een heel normaal woord onder de rivieren?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
voor de mensen die niet graag dingen over vriendje lezen moeten ff niet op de spoiler klikkenIk vind het niet ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das toch lekker
compact en kleverig.
ik gebruik het vaak...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:17 schreef ArTiC het volgende:
floept is toch gewoon een heel normaal woord onder de rivieren?
Dat doe ik niet!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
probeer me nu niet toch meer te laten zeggen dan goed is
[..]
voor de mensen die niet graag dingen over vriendje lezen moeten ff niet op de spoiler klikkenNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
dat ook ja maar dat bedoelde ik niet gheghequote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doe ik niet!
zoenen is gewoon fijn
je wil jezelf ook te huur aan bieden?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:20 schreef Adolecens het volgende:
Ik kreeg een notifcatie dat het onderwerp boeiend was
ik krijg die als er rellen zijn, heel vreemdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:20 schreef Adolecens het volgende:
Ik kreeg een notifcatie dat het onderwerp boeiend was
Ik zeg vaak dat ik afgewerkt benquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik gebruik het vaak...
Maar dat zegt niet zo veel geloof ik
Oh? Wie komt er met commentaar op mij en haalt het weer naar boven? Niet ik hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gaat niet om 1x vragen naar een stelling maar t telkens herhalen en dan nog wat steken onderwater tussendoor
voor de mensen die niet graag dingen over vriendje lezen moeten ff niet op de spoiler klikkenEn dan meteen op het topic duiken waar mannen in de verhuur worden gezet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat geeft toch te denken...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
Ja, vreselijk (!)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg vaak dat ik afgewerkt ben
Of aangereden...
Ik ben geen hoer!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je wil jezelf ook te huur aan bieden?
dat was ikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh? Wie komt er met commentaar op mij en haalt het weer naar boven? Niet ik hoor.
Maar zoals ik al zei dit is inmiddels een SC geworden. Denk haal weer eens een stelling op om al dat slap geouwehoer een beetje terug te brengen want op het moment gaat het echt nergens over en dit alles kan ook in SEX SC gedaan worden.
Maar zal wel weer een zeur zijn nu zoals gewoonlijk.
Ja dat kan toch ook, ligt er maar net aanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of aangereden...
Fok! is niet meer dan een verzameling SC's. Elke schijn dat er werkelijke discussies zijn houdt niet lang stand.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
Maar zoals ik al zei dit is inmiddels een SC geworden.
ja dan kan die man poetsen en boodschappen doen en zo terwijl wij de slaapkamer nooit meer uit komenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan meteen op het topic duiken waar mannen in de verhuur worden gezet?![]()
Dat geeft toch te denken...
laten we t daar maar niet over hebben, dat is weer een geheel andere irritatie, dingen elke keer weer boven halen, iets met ouwe koeien enzo...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh? Wie komt er met commentaar op mij en haalt het weer naar boven? Niet ik hoor.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of aangereden...
ik zeg dat ook jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, vreselijk (!)
En het ergste vond ik nog dat ik het van mijn ex (woonde in Bakel) over ging nemen en dan keek men hier (West-Brabant) of ik wel spoorde
Dat zeggen alleen de Noord/Oost-Brabo's hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Je bent Brabantse, natuurlijk zeg je dat!
Maar tis dus weer helemaal goed tussen julliequote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dan kan die man poetsen en boodschappen doen en zo terwijl wij de slaapkamer nooit meer uit komen
Ja, dat is weer iets stoms van onsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zeg dat ook ja![]()
moet jij zeggen trouwens..met je in de bank zitten
gewoon je randstad collega's goed opvoeden...ze praten nu al met een zachte g tegen mequote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Je bent Brabantse, natuurlijk zeg je dat!
Zozo..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
heey, ik ben een slet, geen hoer! ik ben niet te huur... Gewoon gratis en voor niets hoor!
quote:
De vrije mannenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:24 schreef Bengeltje het volgende:
Welke mannen zijn te huur.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
heey, ik ben een slet, geen hoer! ik ben niet te huur... Gewoon gratis en voor niets hoor!
Met een aantal vrouwen wil ik wel sex ja, of me dat een sletje maakt of niet.. Dat doe ik graag en gratisquote:
Nope want ik zei al dat er nogal kortaf gereageerd werd. Vandaar de laat maar zitten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat was ik
dus zeik tenminste tegen de juiste persoon
Ik herken het, maar dan bij de mannenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Met een aantal vrouwen wil ik wel sex ja, of me dat een sletje maakt of niet.. Dat doe ik graag en gratis
ja maar...zo verdien ik er niks aanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Met een aantal vrouwen wil ik wel sex ja, of me dat een sletje maakt of niet.. Dat doe ik graag en gratis
Ja vast duimquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
laten we t daar maar niet over hebben, dat is weer een geheel andere irritatie, dingen elke keer weer boven halen, iets met ouwe koeien enzo...
je weet mn standpunt ik ga weer ff verder ouwhoeren
ja zo ongeveer wel geloof ikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar tis dus weer helemaal goed tussen jullie
Is dat dan door uitstraling of hun lichaam ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lust je bastogne?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Okee, ik kost een kopje thee en een koekje
Daar is de pabo voor, ik heb meer te bieden dan alleen mijn lul en gebruik ook meer dan alleen dat.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zo moet je dat niet zien
t is als in een bibliotheek maar ipv boeken zijn er mannen ingezet
geen hoer, een gebruiksvoorwerp dus
oh je prijs is omhoog gegaan, dat koekje had je mij niet verteldquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Okee, ik kost een kopje thee en een koekje
oh, mag ik gratis komen ???quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik huur geen mannen, ze komen of gratis en zijn dan alleen van mij.![]()
Erg bezitterig is.
Wat nu als ze niet komen dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik huur geen mannen, ze komen of gratis en zijn dan alleen van mij.![]()
Erg bezitterig is.
Geld terug natuurlijk!quote:
quote:
Koekjes neem ik zelf meequote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh je prijs is omhoog gegaan, dat koekje had je mij niet verteld
Jij bent de pimp?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet intrappen hoor
tis 10 cent per week, een vastgesteld tarief
Tss.quote:
Nou zo makkelijk gaat dat nu ook weer niet. Ik moet eerst referenties zien enz.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oh, mag ik gratis komen ???scheelt mij ook weer wat knaken!
referenties... hmmm, die heb ik qua komen nog niet aangemaakt hierquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou zo makkelijk gaat dat nu ook weer niet. Ik moet eerst referenties zien enz.
Misschien moeten we een portfolio eis instellen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou zo makkelijk gaat dat nu ook weer niet. Ik moet eerst referenties zien enz.
schandaalquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik herken het, maar dan bij de mannen![]()
en moeten wij een map gaan bijhouden, en een pop gaan opstellen om beter te worden?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien moeten we een portfolio eis instellen?
Juist! Jij snapt hetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en moeten wij een map gaan bijhouden, en een pop gaan opstellen om beter te worden?
Ik wil wel een pop!! Haha, daarin afspraken maken, met hoeveel andere vrouwen je wat gaat experimenteren en verder door ontwikkelenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en moeten wij een map gaan bijhouden, en een pop gaan opstellen om beter te worden?
Ja, maar dan ook dat er meerdere vrouwen tegelijk jou leren hoe je verder moet komen en dan voordoen op de een en nadoen en en en enquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wil wel een pop!! Haha, daarin afspraken maken, met hoeveel andere vrouwen je wat gaat experimenteren en verder door ontwikkelen
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wil wel een pop!! Haha, daarin afspraken maken, met hoeveel andere vrouwen je wat gaat experimenteren en verder door ontwikkelen
Kijk, zo'n gek idee was het nog niet van mij!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, maar dan ook dat er meerdere vrouwen tegelijk jou leren hoe je verder moet komen en dan voordoen op de een en nadoen en en en en
Maar waar moet ik beginnen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Kijk, zo'n gek idee was het nog niet van mij!
Openbaar natuurlijk, we willen wel zien wat er te huur is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En het pop wordt gefinancierd en mogelijk gemaakt door je werkgever, dus die zorgt voor de (les)instrumentenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, maar dan ook dat er meerdere vrouwen tegelijk jou leren hoe je verder moet komen en dan voordoen op de een en nadoen en en en en
Jezelf inschrijven bij de databank en dit doe je bij ArTiC.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar waar moet ik beginnen?
Alleen met een afstandsbediening.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wie wil mijn werkgever worden?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En het pop wordt gefinancierd en mogelijk gemaakt door je werkgever, dus die zorgt voor de (les)instrumenten
Daarom werk ik nu in de detachering.. Afwisseling van projecten en een goed popquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wie wil mijn werkgever worden?
Dat wil ik ook, maar dan wel bij een detacherings bureau, ik heb helemaal geen zin in al dat gezever eromheen, dan krijg ik maar iets minder betaald dan dat ik zou krijgen als ik mezelf ga verhuren.. Al die reclame, belasting, etc etc meuk heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom werk ik nu in de detachering.. Afwisseling van projecten en een goed pop
Nouja zeg, lekker aardig weerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En ik voor mezelf, ben ook soms een egoïst.
Ik ebn ook geen zzp'er hoor...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat wil ik ook, maar dan wel bij een detacherings bureau, ik heb helemaal geen zin in al dat gezever eromheen, dan krijg ik maar iets minder betaald dan dat ik zou krijgen als ik mezelf ga verhuren.. Al die reclame, belasting, etc etc meuk heb ik geen zin in
Daarom zoek ik nog steeds een werkgever... Heeft er iemand nog een vacature over?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ebn ook geen zzp'er hoor...![]()
Anderen het werk laten doen
Precies. Acquisitie moet je overlaten aan mensen die dat interessant vinden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ebn ook geen zzp'er hoor...![]()
Anderen het werk laten doen
Het zou stom staan, als ik nu zeg dat ik eens zou kijkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daarom zoek ik nog steeds een werkgever... Heeft er iemand nog een vacature over?
Ookal nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey wees blij, ik rammel je niet door je kamer heen.
Heeft JB niet nog een man nodig in haar arsenaal goddelijke mannen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het zou stom staan, als ik nu zeg dat ik eens zou kijken
En de bonussen zijn bij ons verlaagd voor nieuw personeel
Ja, je maakte wel een kans zei zequote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heeft JB niet nog een man nodig in haar arsenaal goddelijke mannen?
Nee, je ligt zo onder je bed te rillen. Daar is geen fun aan.quote:
Heeft JB goddelijke mannen? Wat heb ik nu weer gemist.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heeft JB niet nog een man nodig in haar arsenaal goddelijke mannen?
Ik maak geen schijn van kans... Althans, niet om haar huzarenstukje te wordenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, je maakte wel een kans zei ze
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, je ligt zo onder je bed te rillen. Daar is geen fun aan.![]()
[..]
Heeft JB goddelijke mannen? Wat heb ik nu weer gemist.
Nee, dat mocht ze nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik maak geen schijn van kans... Althans, niet om haar huzarenstukje te worden
Ze moet wel eerst mijn toestemming krijgen. Vanmiddag is dat afgesproken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, je maakte wel een kans zei ze
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, je ligt zo onder je bed te rillen. Daar is geen fun aan.![]()
Halster, stijgbeugels en flinke striemen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Ik denk eindelijk een vrouw die de teugels in hand durft te nemen maar nee hoor...
Heb ik iets gemistquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg meneer pas op he, ik word niet door jou gemept.![]()
Ik deel nu de lakens uit.
Geyl hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Halster, stijgbeugels en flinke striemen.Maar of je het volhoudt?
owquote:
We kunnen onderling wel wat regelen, ik heb ook wel eens geen tijd.quote:
Dat was niet mijn beslissing.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, ik mag niet in jouw arsenaal mannen opgenomen worden
Dat, en ik ben van Bengel en Ado mag me lenen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, ik mag niet in jouw arsenaal mannen opgenomen worden
prima hoor, 70% voor mij de rest voor jou en ik pimp er op losquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Eigenlijk wil ik Duim als mijn pimp hebben![]()
Duim... wil jij mijn pimp worden?
Oh, ik dacht eigenlijk eerder aan 80% voor jou en de rest voor mij, maar dat vind ik ook prima hoor!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
prima hoor, 70% voor mij de rest voor jou en ik pimp er op los
Vanaf nu ben ik te huur.. voor mijn agenda, kosten, etc. moet je bij Duim zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat, en ik ben van Bengel en Ado mag me lenen.
Ik dacht dat de MANNEN te huur waren
Wie heeft ze nog meer in de aanbieding dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht eigenlijk eerder aan 80% voor jou en de rest voor mij, maar dat vind ik ook prima hoor!
Regel ook af en toe wat trainings materiaal en ik ga jouw pronkstuk worden!
ik mis ook vanalles opeens,quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat, en ik ben van Bengel en Ado mag me lenen.
Ik dacht dat de MANNEN te huur waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
don't know...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie heeft ze nog meer in de aanbieding dan?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik mis ook vanalles opeens,
mag voor snuit pimpen, jb is van mij!?!?Ik ben van Bengel hoorde ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien mag jij me ook lenen
compact en kleverig.
Duim!!! Regel jij even JB als trainingsmateriaal voor mij?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben van Bengel hoorde ik
Ik ben niet zeker bij wie je dan terecht kuntquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Duim!!! Regel jij even JB als trainingsmateriaal voor mij?
*tikt even met zijn vingers op tafelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Duim!!! Regel jij even JB als trainingsmateriaal voor mij?
oh ok ik wil je wel lenen als oefenmateriaal voor mn slettebakje van een hoer (snuit dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben van Bengel hoorde ik
Ohjah.. Jij moet erbij als professional trainer.. Mij tips geven enzo..quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
*tikt even met zijn vingers op tafel
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah.. Jij moet erbij als professional trainer.. Mij tips geven enzo..
Daar heb ik toch niets over te zeggenquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ok ik wil je wel lenen als oefenmateriaal voor mn slettebakje van een hoer (snuit dus)
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah.. Jij moet erbij als professional trainer.. Mij tips geven enzo..
ik ben onwijs gewild..quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geloof dat ik niet veel met je ga verdienen
kan ik je nog ruilen tegen ado?
Neequote:Op woensdag 18 februari 2009 00:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat mocht al... jij wil ineens wat andersquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Goede deal. Snuit is nog wel te gebruiken voor andere doeleinden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik vind het een goed ideequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Zeg, wat hadden we nou afgesproken?!quote:
quote:
tegenstrijdige informatiequote:Op woensdag 18 februari 2009 00:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat mocht al... jij wil ineens wat anders
Kijk, heb je meteen weer een trio te pakkenquote:
Gewoon mij dik hard verhuren aan allemaal rijke huisvrouwen die geld te veel hebben... en dan op een gegeven moment ga je mij wat upgraden... me wat cursussen laten doen... Denk dat dat het beste isquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
tegenstrijdige informatie
wat moet ik er mee
En af! Zit!quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
tegenstrijdige informatie
wat moet ik er mee
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben onwijs gewild..
* Snuitebolletje even zijn puppy oogjes naar Dreamer opzet
Alleen als je Adol laat oefenen op haar, want zij heeft nog wat dingen die ze moet leren.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat mocht al... jij wil ineens wat anders
Kijk Duim, ik heb de eerste klant al geregeld.. Regelen jullie het verder in PM.. dan ga ik op zoek naar een 2equote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kijk Duim, ik heb de eerste klant al geregeld.. Regelen jullie het verder in PM.. dan ga ik op zoek naar een 2e
--> KPDquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:10 schreef Adolecens het volgende:
Ik vind het wel grappig... het is hier inderdaad één grote orgie aan het worden...
Jij wilt mij voor vast huren??quote:
LENEN ik ga er niet voor betalen zeg komop hey ben je helemaal betoeterdquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen als je Adol laat oefenen op haar, want zij heeft nog wat dingen die ze moet leren.
En uhh het kosteplaatje regelen we pm, gaat niemand wat aan.
Snuit, mag toekijken, leert die ook nog eens iets.
* Thrar is van verveling maar tv gaan kijkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:07 schreef DR34M3R het volgende:
OMG.. het begint 1 grote orgie te worden hier!
* DR34M3R grijpt naar hart en snakt naar adem
Je leest niet goed, je bent al overgenomen. Ga in je hoek.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kijk Duim, ik heb de eerste klant al geregeld.. Regelen jullie het verder in PM.. dan ga ik op zoek naar een 2e
Enige recht voor jou is strafrecht.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen als ik het alleenrecht heb
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
LENEN ik ga er niet voor betalen zeg komop hey ben je helemaal betoeterd
ik zit in de money making business
ik laat mn slettebakje wel op mezelf oefenen dan
Sjeez ja, ben ik ff braaf aan het strijken, en je ziet waar het gebrek aan toezicht toe leidt..quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:11 schreef Thrar het volgende:
[..]
* Thrar is van verveling maar tv gaan kijken
Deal is off.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
LENEN ik ga er niet voor betalen zeg komop hey ben je helemaal betoeterd
ik zit in de money making business
ik laat mn slettebakje wel op mezelf oefenen dan
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Enige recht voor jou is strafrecht.Af.....
Duim pak hem wat harder aan ja, vragen of je hem mag pimpen, heeft hij nog iets te zeggen??
Trusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een hoerquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]Dan kan Ado beter voor zichzelf blijven werken denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
[..]Rawr, gooi je haar los!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:14 schreef dawg het volgende:
[..]gvd dat had jij nu net niet moeten lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer, nu moet je iets anders verzinnen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gvd dat had jij nu net niet moeten lezen
Dat zijn 9 paar en 1 lossequote:Op woensdag 18 februari 2009 00:16 schreef DR34M3R het volgende:
offtopic: wtf
Ik heb 19 halve paren sokken?
ik kan je nog altijd uitnodigen om me te komen betastenquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Jammer, nu moet je iets anders verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |