sja valt nu niet meer te veranderenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:49 schreef automatic_ het volgende:
Mannen had eigenlijk toyboys moeten zijn
Maar goede TT
Ojeetjequote:
Haha, dat had ik daarstraks ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja valt nu niet meer te veranderen
baalde al dat ik weer zo stom was om de lp te posten :S
Graag gedaanquote:
Dank jequote:
Ah, overzichtelijk. Multitasking is a bitch.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef automatic_ het volgende:
Hehe. Ik voer wel een discussie per PM of Email met je
Met mannen in de TT is er meer keusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja valt nu niet meer te veranderen
baalde al dat ik weer zo stom was om de lp te posten :S
Mja, tot nu toe lukt het vrij goed, toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah, overzichtelijk. Multitasking is a bitch.
ok ik vind t gewoon onweerstaanbaar klinkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met mannen in de TT is er meer keus
En nee, ik vind je niet mannelijk, maar ik vind woest aantrekkelijk mannelijk klinken
slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen ik ga slapen.. half zeven weer de wekker
Goed zoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:53 schreef ArTiC het volgende:
ik heb vanmorgen mijn woest aantrekkelijke 4 dagen baard maar weer afgeschoren![]()
het werkte niet
de een kan t hebben bij de ander is t geen gezichtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:53 schreef ArTiC het volgende:
ik heb vanmorgen mijn woest aantrekkelijke 4 dagen baard maar weer afgeschoren![]()
het werkte niet
slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Slaap zequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik haat scheren.. maar ik kan het hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:54 schreef Duimelot het volgende:
de een kan t hebben bij de ander is t geen gezicht
het staat me best okay vind ik maar kan niet ivm werkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de een kan t hebben bij de ander is t geen gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |