sja valt nu niet meer te veranderenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:49 schreef automatic_ het volgende:
Mannen had eigenlijk toyboys moeten zijn
Maar goede TT
Ojeetjequote:
Haha, dat had ik daarstraks ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja valt nu niet meer te veranderen
baalde al dat ik weer zo stom was om de lp te posten :S
Graag gedaanquote:
Dank jequote:
Ah, overzichtelijk. Multitasking is a bitch.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef automatic_ het volgende:
Hehe. Ik voer wel een discussie per PM of Email met je
Met mannen in de TT is er meer keusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja valt nu niet meer te veranderen
baalde al dat ik weer zo stom was om de lp te posten :S
Mja, tot nu toe lukt het vrij goed, toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah, overzichtelijk. Multitasking is a bitch.
ok ik vind t gewoon onweerstaanbaar klinkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met mannen in de TT is er meer keus
En nee, ik vind je niet mannelijk, maar ik vind woest aantrekkelijk mannelijk klinken
slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen ik ga slapen.. half zeven weer de wekker
Goed zoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:53 schreef ArTiC het volgende:
ik heb vanmorgen mijn woest aantrekkelijke 4 dagen baard maar weer afgeschoren![]()
het werkte niet
de een kan t hebben bij de ander is t geen gezichtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:53 schreef ArTiC het volgende:
ik heb vanmorgen mijn woest aantrekkelijke 4 dagen baard maar weer afgeschoren![]()
het werkte niet
slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Slaap zequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik haat scheren.. maar ik kan het hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:54 schreef Duimelot het volgende:
de een kan t hebben bij de ander is t geen gezicht
het staat me best okay vind ik maar kan niet ivm werkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de een kan t hebben bij de ander is t geen gezicht
De gemiddelde huurprijs is zojuist gedaald.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:53 schreef rhubarbje het volgende:
ow dan kom ik ff langs hoor
Maar Techno automaatje is dus geen suc6 nummer in bed ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik haat scheren.. maar ik kan het hebben.
vind je het niet fijn als ik dan met mijn kin zachtjes kroelend in je hals wrijfquote:
Of te koopquote:
omdat je het licht uitdeedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je woest aantrekkelijke baard viel me niet eens op ArTiC
Opzich wel, maar soms gaat ze lomp zitten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:55 schreef mrbox het volgende:
Maar Techno automaatje is dus geen suc6 nummer in bed ?
voor hoeveel gaat een kerel hier gemiddeld over de toonbank?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De gemiddelde huurprijs is zojuist gedaald.
mannen doen niet aan ritjes, die zijn altijd serieus!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tis dan ook niet voor echte liefde maar voor een ritje
Maar daarnet zat ik precies goed!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Opzich wel, maar soms gaat ze lomp zitten.
ArTiC beheert de databank dacht ikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
voor hoeveel gaat een kerel hier gemiddeld over de toonbank?
Neequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vind je het niet fijn als ik dan met mijn kin zachtjes kroelend in je hals wrijf
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het gaat dan ook niet om liefde maar om lust
Ik vind de toonbank al te hard liggen. We moeten het dus allereerst hebben over de secundaire arbeidsvoorwaarden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
10 cent per weekquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zij op de toonbank gaat liggen en je over haar heen mag?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind de toonbank al te hard liggen. We moeten het dus allereerst hebben over de secundaire arbeidsvoorwaarden.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind de toonbank al te hard liggen. We moeten het dus allereerst hebben over de secundaire arbeidsvoorwaarden.
Moet je jouw tarief maar hoog genoeg maken. Ik denk aan een miljoen euri. Per minuut.quote:
nee ok maar is soms wel een lekkere uitlaatklep!?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
Nou, als we dan toch een stelling willen:
Het heet niet voor niets "de liefde bedrijven" ipv "de lust bedrijven". Lust haalt het niet bij liefde
jawel..een uurtje of 3 lust doet het best goed hoor af en toe.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
Het heet niet voor niets "de liefde bedrijven" ipv "de lust bedrijven". Lust haalt het niet bij liefde
Die jonge dingen snappen niet dat wij eind-dertigers zulk bruusk gedrag niet meer zo goed trekken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:58 schreef Techno het volgende:
Opzich wel, maar soms gaat ze lomp zitten.
Laat maar, wordt toch overheen gelult.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
mijn knieën!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat zij op de toonbank gaat liggen en je over haar heen mag?
dan doe maar een dozijn!quote:
Eensch.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat maar, wordt toch overheen gelult.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:02 schreef Garisson72 het volgende:
Die jonge dingen snappen niet dat wij eind-dertigers zulk bruusk gedrag niet meer zo goed trekken.
als je in het vervolg nou ff wacht voor je gaat whinen dan zou je zien dat er een stuk of wat reacties staanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat maar, wordt toch overheen gelult.
watje....quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die jonge dingen snappen niet dat wij eind-dertigers zulk bruusk gedrag niet meer zo goed trekken.
Het heet dan ook 'de lust botvieren'.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
Welke reacties? Die paar woorden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je in het vervolg nou ff wacht voor je gaat whinen dan zou je zien dat er een stuk of wat reacties staan
ik ga voor a en bquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:04 schreef Duimelot het volgende:
meerkeuze vraag:
Sedan moet ophouden met zeuren
A) ja want t begint enorm te vervelen
B) ja want het is gewoonweg irritant
C) ja want het is 'posttime' verspilling
D) nee want ik negeerde m toch all
E) mijn dagelijkse Fok!rel, wat doe je!?!?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:04 schreef Duimelot het volgende:
meerkeuze vraag:
Onzin.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:05 schreef di0r1 het volgende:
Stelling: Als je een eerste date hebt, ga je niet naar de bioscoop!
duh!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:05 schreef di0r1 het volgende:
Begin jij nou ook al, tief toch lekker op zeg.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:04 schreef Duimelot het volgende:
meerkeuze vraag:
Dat kun je wel doen op het moment dat diegene tegenvalt, maar dat spreek je niet in de eerste instantie af, lijkt mij, kun je elkaar niet echt leren kennen..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:05 schreef di0r1 het volgende:
dit is een forum, fok wel te verstaan, de meeste posts hier zijn maar een paar woordenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Welke reacties? Die paar woorden.
onzin kan best als t niet 'alleen maar' naar de bioscoop isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:05 schreef di0r1 het volgende:
ROFLquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:06 schreef ArTiC het volgende:
bij de liefde bedrijven krijg ik altijd zo'n beeld van een missionarisstandje met het licht uit en je sokken aan![]()
Doe dan maar lust hoor[ afbeelding ]
Ik ben het met JB eensquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
het liefst een combinatie van lust en liefde, maar als je even geen liefde hebt, voldoet lust ook wel hoor.
In elk geval een tijdje
Dat deed ik dus in het vorige topic...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit is een forum, fok wel te verstaan, de meeste posts hier zijn maar een paar woorden
Nou hup, zet jezelf ff over je persoonlijkheid heen en doe gewoon gezellig mee zoals de normale mensen hier
en een zachte ondergrond, dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
nou je krijgt redelijk veel pauzes, en ik zal zorgen voor wat te snacken en veel water om je vocht gehalte op pijl te houden?
Een watje? voor onder mijn knieën? Zo'n wattenschijfje, bedoel je? Da's volgens mij nooit genoeg...quote:
kan best, maar ook samen iets eten/drinken erbij (liefst vooraf eigenlijk in mijn geval) zodat je wel de kans krijgt elkaar te leren kennen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:05 schreef di0r1 het volgende:
Dat, maar ik vind het ook wel leuk als een vent een beetje origineel uit de hoek weet te komenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
onzin kan best als t niet 'alleen maar' naar de bioscoop is
daten?quote:
en wat zou ik daar dan voor moeten betalen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en een zachte ondergrond, dus.
en lekker zoenen erbij niet te vergetenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:09 schreef rhubarbje het volgende:
bij de liefde bedrijven denk ik juist aan bezwete lichamen uren lang in elkaar verstrengeld en elkaar diep in de ogen kijken terwijl je diep in en uit ademt/hijgt
Niks missionaris
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kan best, maar ook samen iets eten/drinken erbij (liefst vooraf eigenlijk in mijn geval) zodat je wel de kans krijgt elkaar te leren kennen.
E) None of the above, want ik snap de aversie tegen Sedan niet helemaal?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:04 schreef Duimelot het volgende:
meerkeuze vraag:
dat is bij mij meer lust dan liefde hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:09 schreef rhubarbje het volgende:
bij de liefde bedrijven denk ik juist aan bezwete lichamen uren lang in elkaar verstrengeld en elkaar diep in de ogen kijken terwijl je diep in en uit ademt/hijgt
Niks missionaris
die snapte ik 2mnd geleden ook niet....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:10 schreef Techno het volgende:
[..]
E) None of the above, want ik snap de aversie tegen Sedan niet helemaal?
uiteraardquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en lekker zoenen erbij niet te vergeten
prik nou maar een datum jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |