Het verdient een onafhankelijk positie en eigen identiteit? Maak dat de kat wijs, de CEO van ID&T vond gewoon dat hij gouden vloertegels in zijn enorme villa aan de bahamas verdiende, dus loost ie dat feest maarquote:Na zeven mooie edities van BLACK in de Amsterdam ArenA is het tijd geworden voor een andere locatie. BLACK dat door de jaren heen een uniek karakter heeft gekregen verdient nu een onafhankelijke positie. Het evenement werd de afgelopen jaren overschaduwd door Sensation en daarin maken we voor 2010 een andere keuze. BLACK slaat dit jaar een editie over om volgend jaar op een nieuwe locatie keihard terug te komen met een volwaardige eigen identiteit.
Nee, Sensation Black is HET underground evenement voor de hardere stijlen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:03 schreef julian6 het volgende:
Het verdient een onafhankelijk positie en eigen identiteit? Maak dat de kat wijs, de CEO van ID&T vond gewoon dat hij gouden vloertegels in zijn enorme villa aan de bahamas verdiende, dus loost ie dat feest maarcommerciele ratten zijn het!
Black was zeker commercieel, maar blijkbaar niet commercieel genoeg voor ID&Tquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:26 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Nee, Sensation Black is HET underground evenement voor de hardere stijlen.
Het sloeg al nergens op, de muziek zulke eenheids worst en die tent niet uitverkocht. Het is maar beter zo.
De magie van de arenaquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:43 schreef julian6 het volgende:
BLACK = arena, als ze het ergens anders houden is het geen Black meer voor mij. Dat het 'exclusiver' is interesseert me geen hol, de hele magie van de arena mist als het ergens anders word gehouden.
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:04 schreef Biels het volgende:
Alsof er niks beters te vinden is danSensation Black
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:24 schreef Sinterlexxxus het volgende:
Klagen dat zo'n evenement commercieel is
Ben op Thunderdome in de HmH geweest en ook op Intoxicated in de sporthallen zuid. Beide geweldige feesten maar ik denk dat Black in de arena echt een aparte ervaring is (door de locatie en de show) die je niet snel vergeet; en dat gaat dus nooit meer kunnen. En daarom dit topicquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:45 schreef mafkees01 het volgende:
TS: bezoek nou eens een echt indoor feest wat 's nachts is van B2S of Q-dance en kom dan weer eens terug!
Kijken of je dan nog steeds zo bij black zweert, want dan is dat er aardig uit denk ik zo. ID-T stelt geen fuck voor. Die is meer voor de softe genres...
Dat denk je?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:58 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ben op Thunderdome in de HmH geweest en ook op Intoxicated in de sporthallen zuid. Beide geweldige feesten maar ik denk dat Black in de arena echt een aparte ervaring is (door de locatie en de show) die je niet snel vergeet; en dat gaat dus nooit meer kunnen. En daarom dit topic
????? :Squote:Op woensdag 18 februari 2009 02:03 schreef NielsTriple het volgende:
Bedrijven moeten veel omzet maken om te kunnen functioneren.
Dat wist je niet? Je nam aan dat mensen in het bedrijfsleven aan vrijwilligerswerk deden?quote:
ja maar omzet is toch niet altyd nodig ??quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:06 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Dat wist je niet? Je nam aan dat mensen in het bedrijfsleven aan vrijwilligerswerk deden?
En daarbij, zonder omzet, geen winst..
Nee, maar wel de DVD + verschillende filmpjes gekeken en tientallen verhalen aangehoord dat het een'unieke ervaring' is en daarnaast ben ik al een paar keer in de arena geweest.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:03 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Dat denk je?
Ben je weleens @ Black geweest?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:03 schreef julian6 het volgende:
Omdat dat clubkutmuziek feesje dat Sensation white heet toevallig beter verkoopt, gaan ze gelijk black afschaffen met een dom excuusje;
[..]
Het verdient een onafhankelijk positie en eigen identiteit? Maak dat de kat wijs, de CEO van ID&T vond gewoon dat hij gouden vloertegels in zijn enorme villa aan de bahamas verdiende, dus loost ie dat feest maarcommerciele ratten zijn het!
En nu proberen ze de pijn te verzachten door het in een andere locatie te gevenZet het dan maar helemaal stop, want dan is het geen BLACK meer maar een verkapte qlimax.
kut id&t
Klacht: Geweldig feest wat word vervangen door een commercieel clubfeesje waar het enkel en alleen gaat om zien en gezien te worden, waardoor ik er niet bij kan zijn![]()
De muziek is er zooooo belabberd. De show is best aardig, maar dan kun je net zo goed naar White gaan. Heb je dat ook weer gezien.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:58 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ben op Thunderdome in de HmH geweest en ook op Intoxicated in de sporthallen zuid. Beide geweldige feesten maar ik denk dat Black in de arena echt een aparte ervaring is (door de locatie en de show) die je niet snel vergeet; en dat gaat dus nooit meer kunnen. En daarom dit topic
Als je van clubmuziek houdt, zit je met White inderdaad goed. Maar als je zoals mij meer van de hardere muziek houd, is Black meer jouw keuze.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:46 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
De muziek is er zooooo belabberd. De show is best aardig, maar dan kun je net zo goed naar White gaan. Heb je dat ook weer gezien.
Idd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:24 schreef Sinterlexxxus het volgende:
Klagen dat zo'n evenement commercieel is
...quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:17 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee, maar wel de DVD + verschillende filmpjes gekeken en tientallen verhalen aangehoord dat het een'unieke ervaring' is en daarnaast ben ik al een paar keer in de arena geweest.
Ehm, de afgelopen 3 jaar is TD al geregeld door Q-dance, ID&T doet alleen de website nog hosten en de promotie er van, qua feest en opzet en artiesten is alles al onder de Q vlag.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:27 schreef Toempf het volgende:
ID-T doet steeds minder harde feesten, tot nu toe is alleen Thunderdome nog over.... <--
...quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:17 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee, maar wel de DVD + verschillende filmpjes gekeken en tientallen verhalen aangehoord dat het een'unieke ervaring' is en daarnaast ben ik al een paar keer in de arena geweest.
ik deel je meningquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |