Ik lees net dat Noho is uitgevonden door estate agents, maar ik heb het echt nog nooit gehoord zelfs niet toen ik er werkte. Het is echt weer van die zinloze popie estate agent onzin.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:33 schreef MonopolyMan het volgende:
In Manhattan heb je ook een Noho, North of Houston Street. Om een of andere reden zijn er mensen in Londen die dit aan het overnemen zijn en die Fitzrovia nu Noho noemen, omdat het ten noorden van Soho ligt. Maargoed.
Er zijn sowieso een heleboel wijknamen in Londen die bijna niemand kent aangezien mensen de neiging hebben om wijken gewoon naar het dichtstbijzijnde station te noemen.
Ja echt een 400 ofzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:22 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik lees net dat Noho is uitgevonden door estate agents, maar ik heb het echt nog nooit gehoord zelfs niet toen ik er werkte. Het is echt weer van die zinloze popie estate agent onzin.
Er zijn sowieso een heleboel wijknamen in Londen!
Data zijn volgens mij nog niet eens bekend en men geeft nu al kaarten weg...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:01 schreef jmac het volgende:
[..]
google eens
Capital FM geeft het hele weekend ook kaarten weg ervoor op dit moment. (ff bellen als je MJ hoort).
Noho is uitgevonden door de Candy broers (Candy & Candy). Zij zijn de ontwikkelaars achter Hyde Park 1 en ontwikkelen ook een nieuwe locatie die ze Noho Square hebben genoemd... Nu maar hopen dat iedereen de trend volgtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:22 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik lees net dat Noho is uitgevonden door estate agents, maar ik heb het echt nog nooit gehoord zelfs niet toen ik er werkte. Het is echt weer van die zinloze popie estate agent onzin.
Er zijn sowieso een heleboel wijknamen in Londen!
Dat lijkt me ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:53 schreef Individual het volgende:
Ik heb mijn born and bred London vrienden gevraagd en een paar kende het wel, maar zeiden; "If you say you go for a drink in 'Noho' you're a real twat and will probably be beaten up."
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:32 schreef tomaad het volgende:
Ik wil binnenkort eens richting London, en dan het liefst gewoon een vliegticket, smorgens vroeg aankomen rond 10uur en dan het avontuur maar laten beginnen. Ik denk dat ik in de buurt van Paddington wil gaan zitten, lijkt mij een mooie centrale locatie, of.... denken jullie daar anders over![]()
-Kan ik op heathrow of bij de metro aldaar gewoon een oyster kaart kopen voor een week en dan richting Paddington? Las ook over die trein, de heathrow express, kan ik ook gewoon kaartje kopen op heathrow ergens of moet ik dit thuis regelen? Op Heathrow kan je een kaartje kopen voor de Heathrow Express. Als je in de voorverkoop een kaartje koopt kan je deze thuis printen, scheelt je dus tijd! Oyster Card kan je kopen op Heathrow bij de ingang van de Piccadilly lijn. Als je echter bij Paddington wil verblijven zou ik de Heathrow Express aanraden.
-Is het in London rond deze tijd lastig om een 1-persoonskamer te krijgen, is dit uberhaupt ooit lastig? (voor het geval ik nog vaker wil gaan) Valt wel mee, in de zomer is het niet lastiger als daarbuiten.
-Kan je in hotels eigenlijk betalen met pin?Niet dat ik weet, althans, niet zonder kosten. Je kan wel met een credit card betalen.
Ik heb geen creditcard, cash betalen lijkt me ook not done. Creditcard aanvraag gaat ook niet lukken als student.quote:
Niks mis met cash hoor. Maar creditcard is idd altijd handig als je vaker reist (of ze wil boeken).quote:Op zondag 8 maart 2009 22:49 schreef tomaad het volgende:
[..]
Ik heb geen creditcard, cash betalen lijkt me ook not done. Dus die moet ik dan maar even aanvragen
(andere opties nog?)
Kan me voorstellen dat een hotel raar staat te kijken als je even 300pond cash afrekent, of valt dat mee? Eigenlijk geen ervaring mee. Creditcard gaat niet lukken, misschien via ouders ofzo.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:03 schreef jmac het volgende:
[..]
Niks mis met cash hoor. Maar creditcard is idd altijd handig als je vaker reist (of ze wil boeken).
Nee hoor. Dagelijks tientallen keren. Dacht je dat iedereen creditcards had? Denk dat minimaal 55% als 't niet meer is gewoon cash afrekent.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:05 schreef tomaad het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat een hotel raar staat te kijken als je even 300pond cash afrekent, of valt dat mee? Eigenlijk geen ervaring mee. Creditcard gaat niet lukken, misschien via ouders ofzo.
Je kan makkelijk een credit card aanvragen als student hoor. Dat zou ook in je studentenpakket moeten zitten. Bij de ABN Amro betaal je een gereduceerd tarief als je student bent.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:49 schreef tomaad het volgende:
[..]
Ik heb geen creditcard, cash betalen lijkt me ook not done. Creditcard aanvraag gaat ook niet lukken als student.
(andere opties nog?)
Heathrow Express-treinen hebben een eigen perron, gewoon de borden volgen. Ze leiden je in terminal 4 ook een andere kant op dan de metro. Je kan daar uit de automaat of aan het loket een kaartje halen en een Oyster Card is bij elk station met een loket te koop.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:18 schreef tomaad het volgende:
Dat is dan weer een zorg minder, thnx![]()
Nog een vraag die ik niet in het topic tegenkwam:
Hoe zit het met die terminals icm heathrow express? Hebben die terminals een eigen perron of hoe moet ik dat zien? Lijkt me eigelijk stug, maar dit is wel wat ik begrijp uit de site. En als het inderdaad zo is, kan ik dus aldaar een ticket kopen voor de trein?
En wat betreft oyster-kaarten, gewoon bij ieder tube-station te koop right?
Bij het hotel dat wij hadden anderhalf jaar geleden stonden ze ons raar aan te kijken toen we vroegen of hij hem er niet doorheen wilde halen (zoals wij hier met pinnen doen), aangezien hij hem als chip in het apparaat deedquote:
Ja.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:07 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Er hebben hier vast wel mensen ervaring met de Eurostar. Comfortabel?
Dus? Mensen hier drinken en feesten nog net zo hard als voorheen, zo erg merk je het nu ook weer niet. Wellicht dat de effecten op den duur verder zullen doorsijpelen in de dagelijkse gang van zaken, maar voolopig valt het hier alles meequote:Op maandag 9 maart 2009 10:30 schreef samjustme het volgende:
Valt nu vrij weinig te vieren in Londen denk ik, economie in UK is nu best wel kut.
Bij mij niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:49 schreef Niek. het volgende:
Ben bezig met wat papierwerk voor mn nieuwe baan en ze willen dat ik van de afgelopen 5 jaar tot op de maand nauwkeurig aangeef waar ik heb gewerkt/gestudeerd, contact persoon, namen, telefoonnrs, fax, email adressen echt alles....
Is dit overal zo in Engeland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |