abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:22:30 #201
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_66770539
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:33 schreef MonopolyMan het volgende:

In Manhattan heb je ook een Noho, North of Houston Street. Om een of andere reden zijn er mensen in Londen die dit aan het overnemen zijn en die Fitzrovia nu Noho noemen, omdat het ten noorden van Soho ligt. Maargoed.

Er zijn sowieso een heleboel wijknamen in Londen die bijna niemand kent aangezien mensen de neiging hebben om wijken gewoon naar het dichtstbijzijnde station te noemen.
Ik lees net dat Noho is uitgevonden door estate agents, maar ik heb het echt nog nooit gehoord zelfs niet toen ik er werkte. Het is echt weer van die zinloze popie estate agent onzin.

Er zijn sowieso een heleboel wijknamen in Londen!
reset
pi_66800680
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:22 schreef Individual het volgende:

[..]

Ik lees net dat Noho is uitgevonden door estate agents, maar ik heb het echt nog nooit gehoord zelfs niet toen ik er werkte. Het is echt weer van die zinloze popie estate agent onzin.

Ja echt een 400 ofzo. South Wimbledon is ook zoiets als Noho. Het ligt helemaal niet in Wimbledon maar in Merton, maar het klinkt gewoon iets beter.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 18:33:39 #203
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_66804362
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:01 schreef jmac het volgende:

[..]

google eens
Capital FM geeft het hele weekend ook kaarten weg ervoor op dit moment. (ff bellen als je MJ hoort).
Data zijn volgens mij nog niet eens bekend en men geeft nu al kaarten weg...
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zaterdag 7 maart 2009 @ 18:41:41 #204
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_66804589
Ik vraag me af of ik makkelijker kaarten kan krijgen want ik woon in Greenwich borough op zo'n 10min van de O2.. ff uitzoeken.
reset
pi_66806277
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:22 schreef Individual het volgende:

[..]

Noho is uitgevonden door de Candy broers (Candy & Candy). Zij zijn de ontwikkelaars achter Hyde Park 1 en ontwikkelen ook een nieuwe locatie die ze Noho Square hebben genoemd... Nu maar hopen dat iedereen de trend volgt
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:53:11 #206
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_66806784
Ik heb mijn born and bred London vrienden gevraagd en een paar kende het wel, maar zeiden; "If you say you go for a drink in 'Noho' you're a real twat and will probably be beaten up."
reset
pi_66807195
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:53 schreef Individual het volgende:
Ik heb mijn born and bred London vrienden gevraagd en een paar kende het wel, maar zeiden; "If you say you go for a drink in 'Noho' you're a real twat and will probably be beaten up."
Dat lijkt me ook.
pi_66842759
Ik wil binnenkort eens richting London, en dan het liefst gewoon een vliegticket, smorgens vroeg aankomen rond 10uur en dan het avontuur maar laten beginnen. Ik denk dat ik in de buurt van Paddington wil gaan zitten, lijkt mij een mooie centrale locatie, of.... denken jullie daar anders over

-Kan ik op heathrow of bij de metro aldaar gewoon een oyster kaart kopen voor een week en dan richting Paddington? Las ook over die trein, de heathrow express, kan ik ook gewoon kaartje kopen op heathrow ergens of moet ik dit thuis regelen?
-Is het in London rond deze tijd lastig om een 1-persoonskamer te krijgen, is dit uberhaupt ooit lastig? (voor het geval ik nog vaker wil gaan )
-Kan je in hotels eigenlijk betalen met pin?
wij zijn tom en aad en houden niet van tomaten, en zijn hier niet om in enige vorm tomaten te propaganderen.
  zondag 8 maart 2009 @ 22:43:16 #209
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_66843285
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:32 schreef tomaad het volgende:
Ik wil binnenkort eens richting London, en dan het liefst gewoon een vliegticket, smorgens vroeg aankomen rond 10uur en dan het avontuur maar laten beginnen. Ik denk dat ik in de buurt van Paddington wil gaan zitten, lijkt mij een mooie centrale locatie, of.... denken jullie daar anders over

-Kan ik op heathrow of bij de metro aldaar gewoon een oyster kaart kopen voor een week en dan richting Paddington? Las ook over die trein, de heathrow express, kan ik ook gewoon kaartje kopen op heathrow ergens of moet ik dit thuis regelen? Op Heathrow kan je een kaartje kopen voor de Heathrow Express. Als je in de voorverkoop een kaartje koopt kan je deze thuis printen, scheelt je dus tijd! Oyster Card kan je kopen op Heathrow bij de ingang van de Piccadilly lijn. Als je echter bij Paddington wil verblijven zou ik de Heathrow Express aanraden.
-Is het in London rond deze tijd lastig om een 1-persoonskamer te krijgen, is dit uberhaupt ooit lastig? (voor het geval ik nog vaker wil gaan ) Valt wel mee, in de zomer is het niet lastiger als daarbuiten.
-Kan je in hotels eigenlijk betalen met pin? Niet dat ik weet, althans, niet zonder kosten. Je kan wel met een credit card betalen.
pi_66843587
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:43 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Ik heb geen creditcard, cash betalen lijkt me ook not done. Creditcard aanvraag gaat ook niet lukken als student.
(andere opties nog?)

[ Bericht 8% gewijzigd door tomaad op 08-03-2009 23:03:02 ]
wij zijn tom en aad en houden niet van tomaten, en zijn hier niet om in enige vorm tomaten te propaganderen.
pi_66844177
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:49 schreef tomaad het volgende:

[..]

Ik heb geen creditcard, cash betalen lijkt me ook not done. Dus die moet ik dan maar even aanvragen
(andere opties nog?)
Niks mis met cash hoor. Maar creditcard is idd altijd handig als je vaker reist (of ze wil boeken).
pi_66844256
quote:
Op zondag 8 maart 2009 23:03 schreef jmac het volgende:

[..]

Niks mis met cash hoor. Maar creditcard is idd altijd handig als je vaker reist (of ze wil boeken).
Kan me voorstellen dat een hotel raar staat te kijken als je even 300pond cash afrekent, of valt dat mee? Eigenlijk geen ervaring mee. Creditcard gaat niet lukken, misschien via ouders ofzo.
pi_66844455
quote:
Op zondag 8 maart 2009 23:05 schreef tomaad het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat een hotel raar staat te kijken als je even 300pond cash afrekent, of valt dat mee? Eigenlijk geen ervaring mee. Creditcard gaat niet lukken, misschien via ouders ofzo.
Nee hoor. Dagelijks tientallen keren. Dacht je dat iedereen creditcards had? Denk dat minimaal 55% als 't niet meer is gewoon cash afrekent.
pi_66844739
Dat is dan weer een zorg minder, thnx

Nog een vraag die ik niet in het topic tegenkwam:
Hoe zit het met die terminals icm heathrow express? Hebben die terminals een eigen perron of hoe moet ik dat zien? Lijkt me eigelijk stug, maar dit is wel wat ik begrijp uit de site. En als het inderdaad zo is, kan ik dus aldaar een ticket kopen voor de trein?

En wat betreft oyster-kaarten, gewoon bij ieder tube-station te koop right?
  zondag 8 maart 2009 @ 23:28:24 #215
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_66845076
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:49 schreef tomaad het volgende:

[..]

Ik heb geen creditcard, cash betalen lijkt me ook not done. Creditcard aanvraag gaat ook niet lukken als student.
(andere opties nog?)
Je kan makkelijk een credit card aanvragen als student hoor. Dat zou ook in je studentenpakket moeten zitten. Bij de ABN Amro betaal je een gereduceerd tarief als je student bent.
quote:
Op zondag 8 maart 2009 23:18 schreef tomaad het volgende:
Dat is dan weer een zorg minder, thnx

Nog een vraag die ik niet in het topic tegenkwam:
Hoe zit het met die terminals icm heathrow express? Hebben die terminals een eigen perron of hoe moet ik dat zien? Lijkt me eigelijk stug, maar dit is wel wat ik begrijp uit de site. En als het inderdaad zo is, kan ik dus aldaar een ticket kopen voor de trein?

En wat betreft oyster-kaarten, gewoon bij ieder tube-station te koop right?
Heathrow Express-treinen hebben een eigen perron, gewoon de borden volgen. Ze leiden je in terminal 4 ook een andere kant op dan de metro. Je kan daar uit de automaat of aan het loket een kaartje halen en een Oyster Card is bij elk station met een loket te koop.
pi_66845310
ok easy enough dus. Komt helemaal goed thnx! en nu hier fijn meelezen
  maandag 9 maart 2009 @ 05:14:57 #217
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66849027
Je kunt vaak gewoon pinnen in hotels.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_66849424
quote:
Op maandag 9 maart 2009 05:14 schreef XL het volgende:
Je kunt vaak gewoon pinnen in hotels.
Bij het hotel dat wij hadden anderhalf jaar geleden stonden ze ons raar aan te kijken toen we vroegen of hij hem er niet doorheen wilde halen (zoals wij hier met pinnen doen), aangezien hij hem als chip in het apparaat deed
pi_66850365
Er hebben hier vast wel mensen ervaring met de Eurostar. Comfortabel?
pi_66851464
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:07 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Er hebben hier vast wel mensen ervaring met de Eurostar. Comfortabel?
Ja.
  maandag 9 maart 2009 @ 10:30:28 #221
155571 samjustme
S hartje M
pi_66852382
Valt nu vrij weinig te vieren in Londen denk ik, economie in UK is nu best wel kut.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_66852712
quote:
Op maandag 9 maart 2009 10:30 schreef samjustme het volgende:
Valt nu vrij weinig te vieren in Londen denk ik, economie in UK is nu best wel kut.
Dus? Mensen hier drinken en feesten nog net zo hard als voorheen, zo erg merk je het nu ook weer niet. Wellicht dat de effecten op den duur verder zullen doorsijpelen in de dagelijkse gang van zaken, maar voolopig valt het hier alles mee
pi_66853749
Nog even wat uitgezocht gisteren, iemand misschien bekend met het Ashley hotel? Die krijgt als low-budget op tripadvisor etc nog best goede reviews, en ik kom natuurlijk niet voor me hotelkamer naar London

Ik ben alleen nog steeds bang dat ik zometeen hotelloos ben als ik geen hotel boek (yup eerste keer dat ik dat zo doe) Maar ik vraag het gewoon lekker nog een keer, hoe moeilijk zal het zijn om zeg volgende week/week erop een 1persoons hotelkamer te vinden in/rond paddington/norfolk square
pi_66868992
Ben bezig met wat papierwerk voor mn nieuwe baan en ze willen dat ik van de afgelopen 5 jaar tot op de maand nauwkeurig aangeef waar ik heb gewerkt/gestudeerd, contact persoon, namen, telefoonnrs, fax, email adressen echt alles....

Is dit overal zo in Engeland?
  maandag 9 maart 2009 @ 18:50:53 #225
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66869037
quote:
Op maandag 9 maart 2009 18:49 schreef Niek. het volgende:
Ben bezig met wat papierwerk voor mn nieuwe baan en ze willen dat ik van de afgelopen 5 jaar tot op de maand nauwkeurig aangeef waar ik heb gewerkt/gestudeerd, contact persoon, namen, telefoonnrs, fax, email adressen echt alles....

Is dit overal zo in Engeland?
Bij mij niet.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')