abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66567924
Dat hierboven vermoedde ik al, want in de zomer wil ik een enkeltje boeken naar Parijs vanaf London en dat was ook maar 45 euro.
  zondag 1 maart 2009 @ 01:45:29 #127
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_66571783
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Dat hierboven vermoedde ik al, want in de zomer wil ik een enkeltje boeken naar Parijs vanaf London en dat was ook maar 45 euro.
Zorg je er dan aub wel voor dat je raampjes hebt...
pi_66572554
quote:
Op zondag 1 maart 2009 01:45 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Zorg je er dan aub wel voor dat je raampjes hebt...
Is de Eurostar zo verstikkend benauwd dan?
pi_66574007
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hey, doe het niet via de NHISpeed ofzo, die rekenen 40+ per persoon. Je kunt inderdaad via eurostar tickets regelen die je via londen naar brussel brengen. (en evt. naar elk station in nederland) En volgens mij is je ticket van de eurostar naar brussel al een ( valid to any station in belgium ) ticket. Dus volgens mij heb je alleen maar een ticket nodig van Londen naar brussel. Ik heb zelf geen OV, ben wel student maar heb die maandelijkse vergoeding. Ik reis zoals gezegd veelste vaak met die eurostar ( ga komende dinsdag van uit nederland weer naar londen ) en ik reis altijd inclusief vanaf nederland - londen en weer terug. Dat is volgens mij slechts 10 euro extra.
Nee NS Hispeed vind ik ook een beetje prijzig, vandaar ook mijn vraag.. Kan ik zo'n ticket ook online bestellen of kan dat alleen in London op het station? De tickets van Eurostar zijn inderdaad geldig tot ieder station in Beglië, dus ik heb alleen nog een ticket nodig dat me dan over de Nederlandse grens brengt. Of begrijp ik je reactie nu verkeerd?
pi_66575288
Op Brussel kan je geloof ik wel kaartjes kopen naar Nederland, er gaat elk uur een trein van Brussel naar Amsterdam namelijk.
  zondag 1 maart 2009 @ 12:02:30 #131
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_66576185
quote:
Op zondag 1 maart 2009 10:01 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nee NS Hispeed vind ik ook een beetje prijzig, vandaar ook mijn vraag.. Kan ik zo'n ticket ook online bestellen of kan dat alleen in London op het station? De tickets van Eurostar zijn inderdaad geldig tot ieder station in Beglië, dus ik heb alleen nog een ticket nodig dat me dan over de Nederlandse grens brengt. Of begrijp ik je reactie nu verkeerd?
Ik dacht zelf dat, tot je nog in belgie zit je eurostar ticket goed is, en eenmaal in nederland je OV geldig is, of werkt dat niet zo? Ze zullen namelijk heus niet op de plek net tussen belgie en nederland controleren op je ticket.

En ik weet niet of je dat online kunt doen, dat lijkt me overigens wel!! maar je kunt het inderdaad zoiezo op het station kopen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_66586466
quote:
Op zondag 1 maart 2009 12:02 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik dacht zelf dat, tot je nog in belgie zit je eurostar ticket goed is, en eenmaal in nederland je OV geldig is, of werkt dat niet zo? Ze zullen namelijk heus niet op de plek net tussen belgie en nederland controleren op je ticket.

En ik weet niet of je dat online kunt doen, dat lijkt me overigens wel!! maar je kunt het inderdaad zoiezo op het station kopen.
Thanks voor je antwoord Daar heb ik wat aan!

Ja het lijkt mij eigenlijk ook wel logisch, maar toch to be sure.. Online kan ik het niet vinden, maar ik zal ook nog even contact opnemen met Eurostar zelf zodat ik het weet
  zondag 1 maart 2009 @ 17:20:15 #133
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_66586817
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:12 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Thanks voor je antwoord Daar heb ik wat aan!

Ja het lijkt mij eigenlijk ook wel logisch, maar toch to be sure.. Online kan ik het niet vinden, maar ik zal ook nog even contact opnemen met Eurostar zelf zodat ik het weet
Want volgens mij heb je geen speciale tickets nodig voor die internationale trein tussen Amsterdam en Brussel want elke keer als ik vanaf busser de 1e Nederlandse plek weer in kom, ik dacht dat dat Roosendaal is, ik direct al genoeg studenten met zon ov kaart zie wapperen. En zo'n eurostar ticket lijkt me dus geldig tot de laatste Belgische treinstation voordat je in Nederland komt. En vanaf Nederland gewoon je OV gebruiken. Maar een telefoontje richting de Eurostar kan je daar wel bij helpen!

Overigens moet ik zelf morgen weer terug naar Londen, morgen om 19.56 sta ik weer in Londen na een weekje thuis te zijn geweest in Nederland.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  maandag 2 maart 2009 @ 18:10:55 #134
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66624886
Vanmorgen bij een strak blauwe lucht over de stad op Heathrow aangevlogen. Dat blijft toch iedere keer indrukwekkend. Met een sightseeingbus ben je daar twee dagen voor bezig
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 2 maart 2009 @ 19:04:27 #135
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66626515
Driver, ik ben trouwens bij dat Indiaas restaurant op Bina Gardens geweest. Inderdaad erg leuk en lekker gegeten daar!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_66634383
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:10 schreef XL het volgende:
Vanmorgen bij een strak blauwe lucht over de stad op Heathrow aangevlogen. Dat blijft toch iedere keer indrukwekkend. Met een sightseeingbus ben je daar twee dagen voor bezig
Je was weer even in Nederland? Ik ben net 10 minuten geleden weer op mn kamer aangekomen in London na een lange reis (vertraging eurostar yay ) met de trein. Gelukkig is het maar voor maximaal 4 week deze keer.
pi_66635216
quote:
Op maandag 2 maart 2009 22:18 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je was weer even in Nederland? Ik ben net 10 minuten geleden weer op mn kamer aangekomen in London na een lange reis (vertraging eurostar yay ) met de trein. Gelukkig is het maar voor maximaal 4 week deze keer.
Je vind het niet leuk meer in Londen? Of ga je gewoon graag vaak naar huis?
pi_66636279
quote:
Op maandag 2 maart 2009 22:37 schreef Niek. het volgende:

[..]

Je vind het niet leuk meer in Londen? Of ga je gewoon graag vaak naar huis?
Beide, alleen heb ik het 1.5 week geleden uitgemaakt met mn vriendin hier in Londen en die zat nogal verweven in mn vriendengroep hier. Komt nog een keer bij dat ik d'r zie bij elk vak wat ik volg op de universiteit. Dat is dus wat afgesneden nu op dit moment. De afgelopen vrijdag/zaterdag/zondagen was dan ook met haar op stap + vrienden. Dat is nu gelukkig niet meer het geval, maar je valt plots in zon leemte. En dan is londen opeens wel een grote stad. Ik kwam hier op mn kamer een uur geleden en had echt zon idee, oké wat ga ik komende week eens doen

Afgelopen week (vorige week zondag tot nu) ben ik thuis in nederland geweest, was wat grieperig én had geen zin om haar een week lang te zien op school. Al dat emotionele gedoe en gezeik, geen zin an
En ja, Londen is nog best leuk maar ben het weer + eten ook gewoon goed zat. Het wil er maar niet 'smaken'.

Dus ik ben puur teruggekomen omdat ik volgende week 2 toetsen op uni heb, de week daarna komt een oud klasgenoot langs, de maandag daarna weer een toets en daarna direct weer terug naar Nederland om daarna eind april nog 2 week in londen te zijn, 3 examens maken in mei. En mits daar fatsoenlijke cijfers uitrollen komende zomer naar New York. Eindelijk mooi weer

Oh ja, vanaf januari tot eind februari echt veel te vaak op en neer gegaan Dat sloopt me ook wel moet ik eerlijk toegeven.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 08:36:28 #139
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66641945
quote:
Op maandag 2 maart 2009 22:18 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ga elke week op vrijdagmiddag naar huis, maandagochtend terug. Het weekend hier is bij mij de uitzondering.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:16:48 #140
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_66644275
Haha veel part-time Londoners hier op het forum!
reset
  dinsdag 3 maart 2009 @ 12:03:07 #141
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66647491
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 10:16 schreef Individual het volgende:
Haha veel part-time Londoners hier op het forum!

Ik zie ook vaak dezelfde mensen in het vliegtuig.
pi_66650038
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 08:36 schreef XL het volgende:

[..]

Ik ga elke week op vrijdagmiddag naar huis, maandagochtend terug. Het weekend hier is bij mij de uitzondering.
Fuck man, dat lijkt me geweldig om elke vrijdag uit londen te gaan en maandag weer terug te komen Sorry dat ik het vraag maar hoeveel kost je dat? Voor een retourtje ? En via welk vliegveld? En hoelang duurt het? Als dat onder de 200 euro per week ligt moet ik dat ook maar eens proberen.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 13:56:59 #143
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66651022
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:25 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Fuck man, dat lijkt me geweldig om elke vrijdag uit londen te gaan en maandag weer terug te komen Sorry dat ik het vraag maar hoeveel kost je dat? Voor een retourtje ? En via welk vliegveld? En hoelang duurt het? Als dat onder de 200 euro per week ligt moet ik dat ook maar eens proberen.
Ik werk voor een klant in Londen, al mijn uitgaven declareer ik bij hun. Dus ook mijn vluchten enzo. Ik vlieg wel met de goedkoopste vluchten, maar niet van de prijsvechters. Ik weet dus niet zo goed wat ik ervoor betaal. Ik vlieg van Heathrow op Schiphol met KLM. Ticketprijs ligt rond de 250 pond. 8 euro underground en 8 euro retour naar Den Haag HS. Dus ongeveer 270 euro denk ik. Het kan echter ongetwijfeld goedkoper als je gaat zoeken. Gatwick op Bremen zou ik zoeken als ik jou was. Mijn vriendin komt volgende week op bezoek, die vliegt van Weeze op Gatwick met Ryanair voor 18 euro all-in retour. Komt 8 pond voor een bus richting Chelsea (retour) bij.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 13:58:55 #144
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66651072
Toevoeging: Het reizen gaat verdomde snel. Als ik in Den Haag om 06:00 mijn huis verlaat ben ik om 09:00 (locale tijd) op kantoor aan Kings Road. Terug gaat iets langzamer door het onhandige tijdverschil.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 13:59:37 #145
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66651091
3 op een rij:

Waar vind ik in London een 'echte' fish 'n chips tent. Het liefste eentje waar je echt uit een krant staat te eten
pi_66651141
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:58 schreef XL het volgende:
Toevoeging: Het reizen gaat verdomde snel. Als ik in Den Haag om 06:00 mijn huis verlaat ben ik om 09:00 (locale tijd) op kantoor aan Kings Road. Terug gaat iets langzamer door het onhandige tijdverschil.
Kijk dat zijn tijden! Ik vertrok om 11.55 gisteren in de trein en kwam aan om 20.30 lokale engelse tijd! Ik zal straks even kijken hoe het is om via drenthe - bremen - londen te gaan doen Wel vet dat je gewoon elk weekend rustig naar huis kunt!
pi_66658482
Waarom geen VLM? Kan je van bijv. Amsterdam naar Londen City, wat weer dichter bij het centrum is.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 17:35:28 #148
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66659198
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:13 schreef Niek. het volgende:
Waarom geen VLM? Kan je van bijv. Amsterdam naar Londen City, wat weer dichter bij het centrum is.
Dichterbij, niet echt sneller. Ik werk aan de Picadilly line (klant) en pak de underground naar de stad. Bovendien kom ik met de Picadilly line in de buurt van mijn eigen kantoor en hoef ik niet in de stad in de spits van metro te wisselen met bagage. Ik vind Heathrow prima.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 17:36:14 #149
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66659208
bovendien zijn de KLM Airmiles gunstiger voor prive vakanties
pi_66661928
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:59 schreef XL het volgende:
3 op een rij:

Waar vind ik in London een 'echte' fish 'n chips tent. Het liefste eentje waar je echt uit een krant staat te eten
Volgens mij heeft de Britse overheid fish 'n chips in een echte krant verboden. Kan ook een fabeltje zijn, maar dacht het een keer ergens gelezen te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')