Is die zichzelf aan het insoppen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan moet je maar even wachten tot Bt terugkomt.
Ja, wedden dat het dan druk wordt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan moet je maar even wachten tot Bt terugkomt.
Nee, wijvenseries aan het kijken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is die zichzelf aan het insoppen?
Maar ze kijkt met mama Taking.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tsk, zelfs ik kan tv kijken en interwebzen.
Hoe doe je datquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tsk, zelfs ik kan tv kijken en interwebzen.
Volgens mij is mama Taking het enige familielid waarvan ik niet weet hoe die eruit ziet.quote:
Dat vroeg je moeder ook vannacht.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHAH KAN JE NIET MULTITASKEN?
Wil je ruilen?quote:
Dan faal jij in bed. Mijn moeder niet.quote:
Joh. Leg 'm nog even uit voor de kijkers thuis.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan faal jij in bed. Mijn moeder niet.
Godverquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Joh. Leg 'm nog even uit voor de kijkers thuis.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Joh. Leg 'm nog even uit voor de kijkers thuis.
Ben jij goed in multi-tasken ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan faal jij in bed. Mijn moeder niet.
Dat "je moeder" gedoe is alles behalve grappig.quote:
Goede grap.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:40 schreef Fascination het volgende:
Waarom ben ik de enige met een goed gevoel voor humor.
Omdat jij een schatje bent.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat "je moeder" gedoe is alles behalve grappig.![]()
Waarom ben ik de enige met een goed gevoel voor humor.
ik kan het ook wel enigzins::: ik kan bijvoorbeeld dingen met mijn mond doen terwijl ik mijn handen dan weer voor andere dingen gebruikquote:
Ik kan mijn handen twee verschillende dingen laten doen terwijl mijn mond ook iets anders doet en ik mijn benen in mijn nek heb liggen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik kan het ook wel enigzins::: ik kan bijvoorbeeld dingen met mijn mond doen terwijl ik mijn handen dan weer voor andere dingen gebruik
kan je jezelf ook pijpen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan mijn handen twee verschillende dingen laten doen terwijl mijn mond ook iets anders doet en ik mijn benen in mijn nek heb liggen.
Waarom denk ik nu aan een gangbang?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan mijn handen twee verschillende dingen laten doen terwijl mijn mond ook iets anders doet en ik mijn benen in mijn nek heb liggen.
Een vrouw met de benen in de nek....hmmm....♠quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bp wat is er met jou gebeurd toen je weg was. je reacties zijn anders.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een vrouw met de benen in de nek....hmmm....♠
En jij....jij... bent een mongooltje!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat je een vunzig ventje bent.
hoogstwaarschijnlijk omdat je van het mannelijk geslacht bent. Ik dacht er ook aan. en ik weet zeker BP ook.quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En ik weet zeker wolvendagen ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hoogstwaarschijnlijk omdat je van het mannelijk geslacht bent. Ik dacht er ook aan. en ik weet zeker BP ook.
Eigenlijk dacht ik aan turnen > ringzwaaien.quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eigenlijk dacht ik aan turnen > ringzwaaien.
Hoe anders dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bp wat is er met jou gebeurd toen je weg was. je reacties zijn anders.
Zwart turn pakje met een witte legging.quote:
oew, keertje uitproberen ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:
Turn... off.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zwart turn pakje met een witte legging.
Waarom is je moeder dat niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |