trouwens nietquote:
Morgen...quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ach, dat heb ik ook gehad. Whoeps het topje erafMaar dat groeit gewoon dicht en dan heb je een scheve vinger
Hij is nu weer gewoon rond trouwens
Komop jongens, nog steeds op pagina 1?
Nee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:38 schreef Etcetera het volgende:
Een tafel?
Ik snap
[..]
trouwens niet
Ik ook nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Jawel. Ik vond er geen hol aanSorry
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig.
quote:
Hihi red zat op danslesquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nietus.
Ik riep dit eens tijdens de danslessen, de rest van de les was alleen nog maar lachen![]()
ergens in 1997 of 1998
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
En ik heb dan weer onthouden (hopelijk goed) dat jij met DaviniaHR danste toch?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:59 schreef Yurithemaster het volgende:
Hihi red zat op dansles
Nee, ik dans alweer een tijdje niet. Voor het laatst op het huwelijk van vrienden, maar verder niet meerquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil trouwens ook weer op dansles!!Ik heb 3 jaar gedanst maar toen was mijn partner een vriendin die al een jaar verder was
erg leuk maar het lijkt me ook tof om met mn vriend te kunnen dansen, en ook om alle draaien en variaties weer op te frissen
Dans jij nog wel eens IARL?
Jammer dat jullie niet in de buurt wonen anders wou ik wel oppassenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, ik dans alweer een tijdje niet. Voor het laatst op het huwelijk van vrienden, maar verder niet meer![]()
Hm, misschien zal ik Tinuviel weer eens verrassen, en een dansavondje inplannen
Dan kunnen we samen op dansles want ik kan helemaal niet dansenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil trouwens ook weer op dansles!!Ik heb 3 jaar gedanst maar toen was mijn partner een vriendin die al een jaar verder was
erg leuk maar het lijkt me ook tof om met mn vriend te kunnen dansen, en ook om alle draaien en variaties weer op te frissen
Dans jij nog wel eens IARL?
Eerst moet mijn vriendje het lerenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan kunnen we samen op dansles want ik kan helemaal niet dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |