quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik moet hem gewoon waarschuwen voor de mogelijke bijwerkingen wat het Nouken..
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik loop de hele tijd rond met een slabbetje om mn shirt schoon te houden
Ik vind van wel. Het is even doorzetten aan het begin, maar als je merkt dat je conditie er op vooruit gaat en je gewicht naar beneden dan heeft het wel een verslavende werking. Voordeel is ook dat je er maar weinig voor nodig hebt: goede schoenen, sportkleding en gaan. En je kan het lekker buiten doen, in plaats van een muffe sportschool, en op een moment dat het je zelf uitkomt.quote:
quote:
Van d'r beste kant of zo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en je staat nog wel zo leuk op die foto's!
Evy is goed programma idd!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Het is even doorzetten aan het begin, maar als je merkt dat je conditie er op vooruit gaat en je gewicht naar beneden dan heeft het wel een verslavende werking. Voordeel is ook dat je er maar weinig voor nodig hebt: goede schoenen, sportkleding en gaan. En je kan het lekker buiten doen, in plaats van een muffe sportschool, en op een moment dat het je zelf uitkomt.
Alle kanten zijn gelijk, maar sommige kanten zijn meer gelijk dan anderen!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze heeft alleen maar goede kanten!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:32 schreef MNR het volgende:
@dawg: ik denk dat hier maar met mijn vrienden over praat... Wellicht denken zij hier hetzelfde over, maar door tegen mij te zeggen dat ik verkeerd bezig ben, schiet ik helemaal niets mee op. Heeft als effect dat ik er helemaal niet meer over wil praten. Lijkt me ook geen oplossing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Dat zeg ik niet. Ik vind dat je aan wat heen en weer flirten gewoon veel gewicht hangt. Los van of die kerel wel of niet gebonden is, daar zou ik me pas druk om maken als het echt verder gaat dan flirten (en als dat zo is, dan heb ik dat gemistquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:32 schreef MNR het volgende:
@dawg: ik denk dat hier maar met mijn vrienden over praat... Wellicht denken zij hier hetzelfde over, maar door tegen mij te zeggen dat ik verkeerd bezig ben, schiet ik helemaal niets mee op. Heeft als effect dat ik er helemaal niet meer over wil praten. Lijkt me ook geen oplossing.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:34 schreef Nouk84 het volgende:
Foto van achter de rits:Spannend hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foto van achter de rits:das geen rits, dat zijn knopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dacht ik!quote:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:35 schreef Nouk84 het volgende:
Wat een eer, beetje jammer dat ik weer weg moet! Ik ga naar de les, leuke mannen kijken!
Foto van achter de rits:Die riem zit in de weg om het goed te kunnen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, really? Check die tekst in de spoiler, nerdiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
das geen rits, dat zijn knopen
Ja... ik kan hier ook niets aan doen. Het maakt me alleen maar verdrietig omdat ik het gevoel dat ik alleen maar aangevallen word op wat ik voel.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 @ 18:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja... ik kan hier ook niets aan doen. Het maakt me alleen maar verdrietig omdat ik het gevoel dat ik alleen maar aangevallen word op wat ik voel.
U got me.. I'm with stupidquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oh, really? Check die tekst in de spoiler, nerdie
Het was (van mij) niet als aanval bedoeld, je kent wel een beetje beter dan dat hoop ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja... ik kan hier ook niets aan doen. Het maakt me alleen maar verdrietig omdat ik het gevoel dat ik alleen maar aangevallen word op wat ik voel.
Als ik daarom vraag, kan ik wel mijn vriendin opbellen.
Met wie?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 @ 18:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga maar eens in bad.
Foto van achter de rits:Geile pic...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
Komop zegquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:32 schreef MNR het volgende:
Inderdaad beetje scheef.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat idee heb ik ook...
[..]
Onzin. Jij voelt je aangetrokken tot hem, dus is hij niet echt happy?
Gevoelens heb je niet in de hand, zou handig zijn, soms zou je ze gewoon uit willen zetten of zo hard ontkennen dat ze er ineens niet meer zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Vandaag ga ik alleenquote:
Ik voel me gewoon miskend... omdat ik dit zo voel. Ik heb het gevoel dat ik niet serieus genomen word in wat ik voel en oppik.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Het was (van mij) niet als aanval bedoeld, je kent wel een beetje beter dan dat hoop ik.
OP dus noobquote:
Als het een flirt is en niet meer, lijkt het me niet erg dat je er van geniet. Zolang beide weten dat het niet meer is dan een flirt. Krijgt een van de twee een naar gevoel erbij ( en dat komt uit jouw posts soms naar voren)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk echt dat dat een onterecht gevoel is hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon miskend... omdat ik dit zo voel. Ik heb het gevoel dat ik niet serieus genomen word in wat ik voel en oppik.
Het is geen verliefdheid, het is wat het is: het is dat hij geinteresseerd in me is.
Wat is er mis dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon miskend... omdat ik dit zo voel. Ik heb het gevoel dat ik niet serieus genomen word in wat ik voel en oppik.
Het is geen verliefdheid, het is wat het is: het is dat hij geinteresseerd in me is.
Nou geweldigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:45 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind het gewoon echt een geile foto.
Het houdt me bezig...
Ik dacht ook niet dat het verliefdheid was/is van jouw kant hoor, MidNightRunmeisje. Maar je zegt het al: hij is geinteresseerd. In hoeverre ben jij geinteresseerd? Want als je het slechts als leuk flirten ziet maakt het natuurlijk niet uit dat hij geinteresseerd is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Jouw impotente dag is echt compleet weg he!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:45 schreef JoeyT het volgende:
Het houdt me bezig...
Sick mind is a joy forever zeggen ze.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:45 schreef JoeyT het volgende:
Het houdt me bezig...
Ja jankerd. Ga jij maar weer met je fluit spelen.quote:
En gelijk hebben 'ze'quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Sick mind is a joy forever zeggen ze.
Spot er maar mee, stakker.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja jankerd. Ga jij maar weer met je fluit spelen.
[ afbeelding ]
Dat nu ik voel dat hij geinteresseerd is en dat ik daarin verder wil gaan. Dat maakt het lastig voor me..quote:
Ik ben oprecht in hem geinteresseerd. Als persoon.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik dacht ook niet dat het verliefdheid was/is van jouw kant hoor, MidNightRunmeisje. Maar je zegt het al: hij is geinteresseerd. In hoeverre ben jij geinteresseerd? Want als je het slechts als leuk flirten ziet maakt het natuurlijk niet uit dat hij geinteresseerd is.
Nou niet de boel verdraaien he vriend.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:51 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Jij bent de laatste tijd wel enorm gefrustreerd he? Wil je er over praten kerel?
Waar zou je je op moeten concentreren dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr ik kan me niet meer concentreren
Boekenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Waar zou je je op moeten concentreren dan?
Hij vertelt wat ik ervaar... Dus er zijn er meer die er zo over denken..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou niet de boel verdraaien he vriend.
Ohjee. Hij noemde mij vriend. Dude het is maar een vraag. Dan niet. Ga je maar in een hoekje huilen ofzoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou niet de boel verdraaien he vriend.
quote:
niet de ballen erbij halen! dat zijn geen grappen!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Kom op gozer. Ben je ongesteld?![]()
Of ook gewoon last van gekrompen ballen?
prestatie-indicatoren, Balanced Scorecard.. etc etcquote:
Haha, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Je moet de boel gewoon niet overdrijven in je hoofd. Kijk naar de werkelijkheid. Het is een leuke interessante jongen, maar daar zijn er heel veel van op deze aardklootquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben oprecht in hem geinteresseerd. Als persoon.
* MNR gaat boodschappen doen en koken
Nee, last van jou kansloze opmerking.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
KPI'squote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
prestatie-indicatoren, Balanced Scorecard.. etc etc
Eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
niet de ballen erbij halen! dat zijn geen grappen!
Zal eraan denkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ohjee. Hij noemde mij vriend. Dude het is maar een vraag. Dan niet. Ga je maar in een hoekje huilen ofzo
Die dingen jah.. gaat m'n hele afstuderen over, dus nu de theorie erachter aan het bestuderen. Gelukkig zeggen veel boeken hetzelffdequote:
De nieuwe? Ff kijken.quote:
Hehe kut voor jequote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, last van jou kansloze opmerking.
Jamaaarrr.... de balletjes zijn het kostbaarste wat ik bezit!!! Daar moeten gewoon geen grappen over gemaakt worden..quote:
Ik ook....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:57 schreef RealZeus het volgende:
Begint het weer? Ik vond die opmerking van Joey ook best kansloos maar dat mag niet meer gezegd? Gaan we naar het niveau van OUD hierzo? Alleen maar lief voor elkaar zijn.
Het enige wat Sedan zegt is:"Nou geweldig." en dan wordt hij gelijk aangevallen. Dan weet ik wel wie ik kanslozer vind.
Het is zeg maar een heet hangijzerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee nee. Jij weet niet hoe gevoelig dat ligt bij ons.
Maar is hij dat ook echt?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:51 schreef MNR het volgende:
Dat nu ik voel dat hij geinteresseerd is en dat ik daarin verder wil gaan. Dat maakt het lastig voor me..
You don't even get the point.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe kut voor je.
Gewoon blijven lachen. Andere mensen bespotten mag als je jezelf ook kan bespotten
.
Met nadruk op HEET!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het is zeg maar een heet hangijzer
Pff ik ben weer weg. Ik zag Sedan weer eens gepikeerd reageren en vroeg hoe dat kwam. Thats it. Wat een stel wijfen (no offence ladies) hier. Teringquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:57 schreef RealZeus het volgende:
Begint het weer? Ik vond die opmerking van Joey ook best kansloos maar dat mag niet meer gezegd? Gaan we naar het niveau van OUD hierzo? Alleen maar lief voor elkaar zijn.
Het enige wat Sedan zegt is:"Nou geweldig." en dan wordt hij gelijk aangevallen. Dan weet ik wel wie ik kanslozer vind.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het is zeg maar een heet hangijzer
Over kleuterschool niveau gesproken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ook....
Onze maagd van in de dertig![]()
Zo heb ik mn opmerking van net overtroffen? Jankerds
Is dat nou een bedreiging?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
You don't even get the point.
Ja kansloze kut opmerking. Hoop dat je zelf ooit eens in een rolstoel komt of verlamd raakt kijken of je dan nog zon kut opmerking durft te maken.
Pluk een roosquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja kansloze kut opmerking. Hoop dat je zelf ooit eens in een rolstoel komt of verlamd raakt kijken of je dan nog zon kut opmerking durft te maken.
Dat las ik er ook in ja...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is dat nou een bedreiging?
[ afbeelding ]
Jij snapt het echt niet jongen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
dat komt omdat er een aantal kleuters een hekel heeft aan Sedan en die grijpen elke letter van hem aan om dat kenbaar te maken. Als de kleuters in kwestie nou eens beter in staat waren hun plasje op te houden was er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen sjonge.. wat een gedoe hier de laatste tijd toch..
Dat je er niet tegen moet trappen ofzo oke, maar het inelkaar getrokken.... och. dat doet toch geen pijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaaarrr.... de balletjes zijn het kostbaarste wat ik bezit!!! Daar moeten gewoon geen grappen over gemaakt worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |