godsamme ofnie danquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:34 schreef Blawh het volgende:
Wat een kutduikerlaars, niet te zuinig.
Dat Twente een goed spelende ploeg is en PSV hier een voorbeeld aan moest nemen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:34 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
interviews tijdens de rust...![]()
wat zegt die Fransoos?
Attention, attention!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:00 schreef trifko het volgende:
uitstekende kwaliteit, jullie mogen me later bedanken..
http://www.m6.fr/html/emissions/foot/live.html
zoiets zie ik ook nog wel gebeurenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:38 schreef ElYefe het volgende:
Gaat lekker! Ben alleen zo bang voor een penalty of rooie kaart voor douglas... Ellendige mannetjes daar voorin
Maar het blijft een kopstoot van die fransman.quote:
quote:
Eigenlijk had die Fransman rood moeten hebben voor de kopstoot, en die Twentenaar geel voor theater.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:50 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar het blijft een kopstoot van die fransman.
Eindelijk begint men het te begrijpenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:52 schreef fanneke het volgende:
Wat een vreselijke kutploeg is dat zeg.
Niet te geloven.
Gaat d'r straks 1 af van Twente.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:53 schreef Damzkieee het volgende:
Dit wordt zo rellen, kan niet anders.
het is een kutploeg, maar laten we de rest van Frankrijk dan niet gelijk over dezelfde kam scherenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:52 schreef fanneke het volgende:
Wat een vreselijke kutploeg is dat zeg.
Niet te geloven.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is een kutploeg, maar laten we de rest van Frankrijk dan niet gelijk over dezelfde kam scheren
Die arrogantie begint ook al te komen, mooi om te zienquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:53 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Tegen Fiorentina is hij er weer bij gelukkig
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:59 schreef Espabilado het volgende:
Die radiocommentator zegt zo'n 30 keer 'uh' of 'uhm' of 'uhhhhhh' in 3 minuten tijd
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:57 schreef ATKS het volgende:
Dat scheelde weinig.
beter dan op TV, wat een dramaquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:59 schreef Espabilado het volgende:
Die radiocommentator zegt zo'n 30 keer 'uh' of 'uhm' of 'uhhhhhh' in 3 minuten tijd
Ik heb n nieuwe identeit, PANNEKOEKquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:02 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Je hebt je naam veranderd. Knuppel!
![]()
Waarom niet in L'OM ofzo?
Ik weet het. Omdat je vorige naam niet stoer genoeg was? Niet helemaal klopte met je internethooligangedrag.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:03 schreef ATKS het volgende:
[..]
Ik heb n nieuwe identeit, PANNEKOEK
quote:
quote:
die mag niet uitkomen voor ajax in de uefaquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:04 schreef Damzkieee het volgende:
Wel rednecks avond vanavond hoor
Wielaert nog effe en het feest is compleet.
hier niet!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die franse stream hapert enorm hier
Valse tussenstand = ???quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:06 schreef Mojave het volgende:
ajax 1-1
Scherp ouwequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:07 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
die mag niet uitkomen voor ajax in de uefa
Zou ook aan je pc kunnen liggen, is door kwaliteit redelijk intensiefquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
RTV Rood doet het nog wel aardigquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:09 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zou ook aan je pc kunnen liggen, is door kwaliteit redelijk intensief
Al een uur geen 1 seconden beeld stilquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |