Ik denk het laatste ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:15 schreef tcr het volgende:
Nog tips voor mensen zonder RTV Oost op de digitale TV (pr*t UPC). Of zullen we achter de pc moeten kruipen voor de stotterende live-feed
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
Door dit topic dacht ik dat het vandaag was
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
Door dit topic dacht ik dat het vandaag was
Vorige keer deed die stream van RTV-Oost het best aardig toch? Heb toen zonder veel problemen zitten kijken...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:15 schreef tcr het volgende:
Nog tips voor mensen zonder RTV Oost op de digitale TV (pr*t UPC). Of zullen we achter de pc moeten kruipen voor de stotterende live-feed
Ja dat was met Paris Saint Germain - Fc Twente.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Vorige keer deed die stream van RTV-Oost het best aardig toch? Heb toen zonder veel problemen zitten kijken...
Klinkt een beetje als een Feyenoord supporter die voor deze ene keer heel hard voor Ajax zingt..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:14 schreef BOYS1985 het volgende:
Voor deze ene keer deze week dan:
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR....
SEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII....
LAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSS...
MarseillaisMarseillais
Marseillais
Ik kan mezelf recht in de spiegel aankijken, maar dan nogsteeds vind ik dat een ware baas ben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:17 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een Feyenoord supporter die voor deze ene keer heel hard voor Ajax zingt..
Oftewel..ongelooflijke kneus dat je bent.
En die smiley met die bijl mag je gerust laten staan hoor.
Toen zat ik in Parijs, maar dit is me te ver rijden, dan wel te duur vliegen...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:11 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Ja dat was met Paris Saint Germain - Fc Twente.
4-0
![]()
[ afbeelding ]
Zelfs voor FOK begrippen ben je een uitzonderlijke kneusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:14 schreef BOYS1985 het volgende:
MarseillaisMarseillais
Marseillais
1-1quote:
Loserquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:14 schreef BOYS1985 het volgende:
MarseillaisMarseillais
Marseillais
200quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:16 schreef Riro het volgende:
Ah, de wedstrijd die onze volgende tegenstander gaat opleveren.
Hoeveel supporters gaan er mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
200?quote:Op woensdag 18 februari 2009 06:29 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
200![]()
Ondanks dat we de beste supporters van het land zijn(volgens de meeste supporters van Twente dan)
is het voor de 2000 wannabees die in Londen waren ineens niet mogelijk om deze voor Twente unieke gebeurtenis mee te maken.
-Te ver
-Te duur
-Bang na Parijs![]()
-Geen vrije dagen
Maar desondanks gaat het met die 200 man wel gezellig worden!
Dat is wel weinig.quote:Op woensdag 18 februari 2009 06:29 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
200![]()
Ondanks dat we de beste supporters van het land zijn(volgens de meeste supporters van Twente dan)
is het voor de 2000 wannabees die in Londen waren ineens niet mogelijk om deze voor Twente unieke gebeurtenis mee te maken.
-Te ver
-Te duur
-Bang na Parijs![]()
-Geen vrije dagen
Maar desondanks gaat het met die 200 man wel gezellig worden!
Wij vlogen met easyjet voor 80incl retour.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:29 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat is wel weinig.Had een stuk meer verwacht.
Zo duur is een tripje naar Marseille toch niet trouwens?
Heb je een punt.....quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Enschede naar Marseilles
1.236 km – ca. 11 uur 14 min.
Nijmegen naar Hamburg
433 km – ca. 3 uur 54 min.
Misschien ook daarom?
Wordt een makkie voor twente 0-3quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:14 schreef BOYS1985 het volgende:
MarseillaisMarseillais
Marseillais
Net als de vorige keer tegen PSG?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Wordt een makkie voor twente 0-3
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:14 schreef Blawh het volgende:
200? Dat is inderdaad bizar weinig. Uitvak loopt net zo snel leeg als de bussinessclub/ TOS?
-edit-quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:23 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Ik kan mezelf recht in de spiegel aankijken, maar dan nogsteeds vind ik dat een ware baas ben.![]()
BTW, ik ben PSV supporter, maar stiekem zijn we allemaal joods toch?
Dat is wel een heel groot verschil.quote:Op woensdag 18 februari 2009 06:29 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
200![]()
uhm jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:45 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Net als de vorige keer tegen PSG?
Toen was Twente natuurlijk al geplaatst, compleet andere situatie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:45 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Net als de vorige keer tegen PSG?
Idd, zonder Elia en Nkufo, dat scheelt nogal.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Toen was Twente natuurlijk al geplaatst, compleet andere situatie.
wtf, jij noemt jezelf PSG-fan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:14 schreef BOYS1985 het volgende:
MarseillaisMarseillais
Marseillais
quote:
Waarom moet jij altijd trollen als Nederlandse clubs tegen franse spelen. Typisch een frog, dat wel.quote:
- doe maar niet -quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:54 schreef Fetai het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd trollen als Nederlandse clubs tegen franse spelen. Typisch een frog, dat wel.
quote:Gerets schat FC Twente hoger in dan PSV
Eric Gerets speelde met Olympique Marseille dit seizoen al twee keer tegen PSV. "Maar FC Twente schat ik op dit moment hoger in", laat de Belgische oefenmeester woensdag aan TC/Tubantia optekenen. "FC Twente staat immers hoger op de ranglijst. Nee, dat is niet het enige criterium, maar wel het belangrijkste lijkt me."
Gerets bekeek het treffen tussen FC Twente en Heracles Almelo. "En toen werd ik bevestigd in mijn gedachten. Ze hebben in elke linie goede voetballers. Ze kunnen de bal heel snel circuleren, brengen vanaf de zijkanten veel gevaar en hebben achter de spits met Kenneth Perez verdomd veel ervaring. We zijn dan ook gewaarschuwd. Wij zullen ons beste spel moeten spelen om verder te kunnen komen."
Op basis van de resultaten van de laatste weken, vier van de vijf competitieduels werden gewonnen, lijkt de ploeg van Gerets klaar voor de Europese krachtmeting. "We zijn goed, maar nog niet goed genoeg. Vier maanden geleden zou ik hebben gezegd dat we donderdagavond met minimaal 4-0 moeten winnen om een ronde verder te kunnen komen. Nu hebben we het vertrouwen dat 1-0 genoeg moet zijn."
"Het is belangrijk dat we thuis het publiek geven waar ze recht op hebben. Daar gaan we ons op concentreren. Bovendien willen we een goal maken en achterin de nul houden. Er zijn verder nog enkele twijfelgevallen, vanavond zal ik op het laatste moment beslissen welke speler er als laatste van de negentien afvalt. Ik verwacht geen defensief ingesteld FC Twente tegen ons, dat doen Nederlandse clubs eigenlijk nooit. Wij zullen ons van onze beste kant moeten laten zien", aldus de oud-coach van PSV.
quote:Velodrome niet vol
donderdag 19 februari 2009 | 12:02
MARSEILLE - Het Stade Velodrome is donderdagavond bij lange na niet uitverkocht voor de wedstrijd tussen Olympique Marseille en FC Twente. In Marseille worden niet meer dan 25.000 toeschouwers verwacht. Het Velodrome – het grootste clubstadion van Frankrijk – biedt plaats aan zestigduizend mensen.
Bron: TC Tubantia
half volquote:
Niet top 3 hebben ze nog nooit echt interessant gevonden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
De aandacht van de NOS is trouwens echt nul komma nul zeg - zat dat in de deal met RTV Oost ofzo?
Dat is natuurlijk ook weer overdreven, het is niet meer dan logisch dat Ajax er op komt ipv Twente zonder daarmee iets te zeggen over het huidige Twente. Maar totaal geen interviews of voorbereidingen oid in de sportjournaals, dat is wel weer erg sneu.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet top 3 hebben ze nog nooit echt interessant gevonden.
Zolang een topclub nog in Europa zit ook logisch. NOS is een landelijke omroep, landelijk gezien zitten er meer mensen te wachten op Ajax dan FC Twente. Alleen trekt de NOS het wel altijd extreem richting de top 3 qua aandacht vind ik.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:06 schreef tukkeronline het volgende:
Volgens mij alleen voorronde CL en Twente-Schalke bij de NOS geweest dit seizoen. Dit wordt wedstrijd nummer 9 in Europa en ik zag ook in de gids van volgende week Ajax aangekondigd, dus 3 op 10 (correct me if i'm wrong) vind ik niet echt een hoge score. Maar lang leve de Vriendenkring en RTV Oost.
http://www.rtvoost.nl/TV/live.aspxquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:26 schreef buddyb het volgende:
ik kan rtv oost niet ontvangen via upc pffftttt
Maar alleen als Ajax ook doorgaat.quote:
Denk dat die overbelast gaat zijn...quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Iemand die die RTV-Ost link wel werkend krijgt? Ik kom niet verder dan alleen maar hakkelend geluid...
Dank je wel, ik ga ondertussen ook Ajax kijken. Ik hoop dat Ajax en Twente door gaat want ik wil ze graag tegen over elkaar zien in de Uefa-Cup.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
http://www.rtvoost.nl/TV/live.aspx
Het heeft er wel een tijdje opgezeten, maar men heeft van alle regionale er twee of drie weggehaald. Eens klagenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:26 schreef buddyb het volgende:
ik kan rtv oost niet ontvangen via upc pffftttt
Werkt goed. Kan ik ook Ajax kijkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.rtvoost.nl/twentelive.asx
Die werkt prob beter trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |